laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 15 Lip 2020, 01:53



 Wyślij odpowiedź 
Nazwa użytkownika:
Temat:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj swoją wiadomość, nie może ona zawierać więcej niż 60000 znaków. 

Font size:
Wskazówka: Style mogą być szybko zastosowane do zaznaczonego tekstu.  Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[img] wyłączone
[flash] wyłączony
[url] włączony
Uśmieszki wyłączone
Wyłącz BBCode
Nie twórz automatycznie linków
Kod potwierdzający
Kod potwierdzający
Proszę o wpisanie pierwszej, trzeciej, oraz piątej litery wyświetlanej na obrazku.
Kod potwierdzający:
Przepisz dokładnie kod z obrazka. Wielkość liter nie ma znaczenia.
   

 Przegląd tematu - Nowa infolinia X-KOM 
Autor Wiadomość

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Pią 05 Cze 2020, 10:45
Re: Nowa infolinia X-KOM
Bez sensu... Zamówiłem monitor dwa tygodnie temu. Do tego czasu nie dostałem żadnej odpowiedzi. Do infolinii próbuję się dodzwonić już 3 dzień, lecz ani razu się jeszcze nie połączyłem z doradcą. Szczerze mówiąc bardzo nie polecam tej strony.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Pią 15 Maj 2020, 13:48
Re: Nowa infolinia X-KOM
niezly ten wasz sklep, 10 minut czekam na infolinii, ktos zwroci kase?

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Śro 03 Lut 2016, 00:50
Re: Nowa infolinia X-KOM
Czy jest jakas osoba odpowiedzialna za infolinie?? Jakis ich szef, z ktorym mozna w koncu zalatic sprawe i przestac sie "szarpac" ze sklepem ktory wg. mnie totalnie schodzi na psy....Tydzien temu zamowilem na raty 2 smartfony ACER Z630 (jednak z zakupu 1 telefonu musialem zrezygnowac:( i do tej pory szarpie sie z pracownikami infolini i mam udzielane zbiezne informacje. Wg. pracownika infolini,(bo podobno kontaktowal sie z bankiem i opiekunem sklepu), powinienem zrezygnowac z umowy i jeszcze raz zlozyc wniosek o raty na jeden telefon. Ciekawe tylko dlaczego sklep nie moze wystawic faktury korygujacej i przelac pieniedzy z kredytu za jeden telefon, a drugi telefon przeslac mi normalnie tak jak zamawialem????? Czy mam sprawe skierowac do KNF i na policje o wyludzenie kredytu, gdyz dzisiaj dostalem z banku harmonogram splat rat....a telefonu ani pieniedzy nie mam...a trace juz pomalu cierpliwosc.......ktos cos moze doradzic?????

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Sob 18 Kwi 2015, 08:45
Re: Nowa infolinia X-KOM
Dobrze będzie jeśli zatrudnicie na tej infolinii jakieś kompetentne osoby, a nie przygłupów, którzy sugerują m.in podłączanie zewnętrznej ładowarki do tabletu przez czincze. Cały ten Wasz sklep internetowy to ogólnie niezła banda imbecyli, dobrze że przynajmniej w salonach ogarnięci ludzie.esixsigma

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Sob 23 Sie 2014, 15:58
Re: Nowa infolinia X-KOM
Czy ta infolinia ma jakiś podział na działy, bo jak ostatnio dzwonie to czas jest 45 min żeby uzyskać połączenie.A osoby nie potrafią udzielić żadnej odpowiedzi na zadane pytanie nikt nic nie wie a tylko wprowadzają konsumenta w błąd tak samo jest w salonie jak i serwisie warto zrobić wielkie szkolenie pracownikom,nie ukrywam ze to był mój ostatni zakup w tej firmie i teraz rozważam czy się nie rzec mojego sprzętu dla X-KOM

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Sob 18 Maj 2013, 15:16
@up, nawet nie wiesz co mówisz, znam 80% z internetowego i nie jeden by Cię we wszystkim zagiął nt. całego asortymentu w X-KOM, także lepiej pomyśl zanim coś napiszesz, co jak co, ale selekcje to mają dobrą, dlatego nie są ludzie zatrudniani na "hura", a systematycznie jak faktycznie ciekawy element układanki się znajdzie.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Sob 18 Maj 2013, 12:11
Dobrze będzie jeśli zatrudnicie na tej infolinii jakieś kompetentne osoby, a nie przygłupów, którzy sugerują m.in podłączanie zewnętrznej ładowarki do tabletu przez czincze. Cały ten Wasz sklep internetowy to ogólnie niezła banda imbecyli, dobrze że przynajmniej w salonach ogarnięci ludzie.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Pią 17 Maj 2013, 17:39
Bezpłatna infolinia? Może dobry pomysł, ale na bezpłatne rzeczy ludzie też często narzekają. :-P Taka nasza natura (narodowa). ;-)

Czekamy przede wszystkim na te zmiany - skoro mają tyle osób zatrudnić, to musi być coraz lepiej. Ja trzymam kciuki, załogo X-kom!

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Pią 17 Maj 2013, 11:34
Ja też pamiętam jak jeszcze xkom był małą firmą i nie raz stałem w kolejce na wspomnianych schodkach ;) Jednak nadal robię u nich zakupy i jestem mega zadowolony z obsługi i cen jakie oferują. Co prawda nie jest tak lajtowo jak było kiedyś ale to pewnie dlatego, że nie jest już małym sklepikiem tylko jedną z większych firm komputerowych. Chłopaki w salonie zawsze szczerze doradzą i nie walą ściemy jak w innych firmach. Ostatnio też widziałem Panią za ladą i byłęm mile zaskoczony oby tak dalej :)

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Pią 17 Maj 2013, 11:11
JA, żeby się dodzwonić na infolinię to albo wstawałęm z samiutkiego rana, albo dzwoniłem po innych miastach ( w końcu trafiałem na jakieś bez kolejki xd ), żeby mi tam sprawe ogarneli. Zamiast zatrudniać nowych ludzi, wystarczyłoby zrobić infolinię jako bezpłatną i wtedy nikt pewnie by nie narzekał na czas oczekiwania.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Pią 17 Maj 2013, 11:06
Viz napisał(a):
Problemem Waszej infolinii nie był głos ale rekordowo długie oczekiwanie. Naprawdę nie rozumiecie że klienci woleliby (nawet jąkającym się głosem) usłyszeć "jesteś 1 w kolejce oczekujących" niż nawet najbardziej super mega miłym głosem tekst "jesteś osoba 11 w kolejce oczekujących".
Czemu miała służyć ta heca z ankietą z głosem? Miała sprawić wrażenie ze poprawiacie obsługę???? Poprawcie tak aby dzwoniąc do Was człowiek nie musiał planować półgodzinnego oczekiwania na rozmowę.
Najmocniej przepraszamy wszystkich Klientów za długi czas oczekiwania na naszej infolinii. Mamy oczywiście świadomość tej sytuacji, dlatego też nieustannie pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania na połączenie z naszym sklepem internetowym uległ znacznemu skróceniu. Chcemy, abyście wiedzieli, iż obecnie poszukujemy nowych pracowników, tj. 8 handlowców do działu sprzedaży internetowej, a do końca czerwca planujemy zatrudnić dodatkowe 10 osób, co daje w sumie 18 nowych pracowników w sklepie internetowym do końca pierwszej połowy roku. Gdy wolne stanowiska zostaną już obsadzone, czas oczekiwania na połączenie z naszą infolinią powinien ulec skróceniu. Prosimy Was jednak o cierpliwość i zrozumienie, ponieważ znalezienie odpowiednich pracowników i ich przeszkolenie zajmuje trochę czasu.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Czw 16 Maj 2013, 17:05
X-kom to dobry sklep. Kupiłem tu co najmniej 20 przeróżnych urządzeń. Dwa razy musiałem coś wymienić (m. in. laptopa) i nie było najmniejszego problemu. Ceny także są niezłe. Sprzedawcy pracujący w Salonie (w Warszawie) są naprawdę bardzo w porządku (choć niestety prawie zawsze spotykam tam kolejki)
Niestety czasem człowiek chce zadzwonić i o coś dopytać i wtedy zonk. Naprawdę ta infolinia psuje Wam cholernie markę i jest jedną z najgorszych z jakimi miałem do czynienia w ostatnich latach.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Czw 16 Maj 2013, 16:24
Słabo negocjujesz ceny kolego, bo mi się ostatnio w portfelu i na napój w szklanej półlitrowej butli zostało.

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Czw 16 Maj 2013, 15:25
x-kom był fajnym sklepem kiedy swoją siedzibę i serwis miał tylko w Częstochowie, w 2 małych pomieszczeniach przy ul. Wolności, gdzie wchodziło się po schodkach... kolejka czasami kończyła się na dworze... było tanio, solidnie... a ceny można było negocjować i urwać na przysłowiowe piwko
Teraz to już nie to samo...

Odpowiedz z cytatem Post Wysłany: Czw 16 Maj 2013, 15:23
Viz napisał(a):
Problemem Waszej infolinii nie był głos ale rekordowo długie oczekiwanie. Naprawdę nie rozumiecie że klienci woleliby (nawet jąkającym się głosem) usłyszeć "jesteś 1 w kolejce oczekujących" niż nawet najbardziej super mega miłym głosem tekst "jesteś osoba 11 w kolejce oczekujących".
Czemu miała służyć ta heca z ankietą z głosem? Miała sprawić wrażenie ze poprawiacie obsługę???? Poprawcie tak aby dzwoniąc do Was człowiek nie musiał planować półgodzinnego oczekiwania na rozmowę.
Najmocniej przepraszamy wszystkich Klientów za długi czas oczekiwania na naszej infolinii. Mamy oczywiście świadomość tej sytuacji, dlatego też nieustannie pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania na połączenie z naszym sklepem internetowym uległ znacznemu skróceniu. Chcemy, abyście wiedzieli, iż obecnie poszukujemy nowych pracowników, tj. 8 handlowców do działu sprzedaży internetowej, a do końca czerwca planujemy zatrudnić dodatkowe 10 osób, co daje w sumie 18 nowych pracowników w sklepie internetowym do końca pierwszej połowy roku. Gdy wolne stanowiska zostaną już obsadzone, czas oczekiwania na połączenie z naszą infolinią powinien ulec skróceniu. Prosimy Was jednak o cierpliwość i zrozumienie, ponieważ znalezienie odpowiednich pracowników i ich przeszkolenie zajmują trochę czasu.


Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.