forum.X-KOM.PL https://forum.x-kom.pl/ |
|
UWAGA NA RETAIL SERVICE https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=13&t=5205 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | angelo1101 [ Pią 21 Cze 2013, 12:53 ] |
Temat postu: | UWAGA NA RETAIL SERVICE |
Witam,, chciałem podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tego pseudo serwisu. Wysłem do nich po raz trzeci mojego Shoguna 3G z problemem migoczącego , przygasającego podświetlenia ekranu na najwyższym jego ustawieniu. Serwis przyjął zgłoszenie po czym otrzymałem maila Informacja od technika: Brak usterek. Matryca nie przejawia migotania. Koszt wysyłki i diagnozy to 50zł brutto. Proszę o potwierdzenie danych do FV za wysyłkę kurierską płatne za pobraniem. Zadzwoniłem do nich na infolinię , gdzie Pan poinformował mnie , że takowe migotanie będzie występować , aż do momentu ukazania się nowego firmwaru. Sprzęt nie jest naprawiony a ja zostałem obciążony kosztami według mojej oceny bezpodstawnie. Technik dobrze wiedząc o takiej przypadłości sprzęu mógł popostu odrzucić zgłoszenie , nie narażając mnie tym samym na koszty. Także ku przestrodze ostrożnie z Retail Service |
Autor: | maxio [ Pią 21 Cze 2013, 13:34 ] |
Temat postu: | Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE |
Spychologia serwisu, a do tego obciążanie kosztami za ..... brak swojej fachowości. Ja uważam, ze serwis powinien przeprosić, klienta i na swój koszt poprosić o ponowne dosłanie tabletu gdy będą mieli odpowiednie oprogramowanie. Z drugiej strony jak by byli fachowcami to sami by napisali odpowiednie oprogramowanie |
Autor: | angelo1101 [ Pią 21 Cze 2013, 14:44 ] |
Temat postu: | Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE |
Powinni mi go odesłać za DARMO a nie kazać sobie płacić za nic |
Autor: | mario44 [ Pią 21 Cze 2013, 14:47 ] |
Temat postu: | Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE |
Panowie z X-Kom!!! Czy nie czas zmienić firmę serwisującą Wasz sprzęt. Przecież prawie we wszystkich wątkach dotyczących serwisowania i postępowania gwarancyjnego, są negatywne opinie na temat Retail Service. Przecież masa osób po przeczytaniu tych komentarzy nie kupi u Was sprzętu bo przecież Serwis jest do d... |
Autor: | M.K. [ Pią 21 Cze 2013, 22:49 ] |
Temat postu: | Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE |
mario44 napisał(a): Panowie z X-Kom!!! Czy nie czas zmienić firmę serwisującą Wasz sprzęt. Przecież prawie we wszystkich wątkach dotyczących serwisowania i postępowania gwarancyjnego, są negatywne opinie na temat Retail Service. Przecież masa osób po przeczytaniu tych komentarzy nie kupi u Was sprzętu bo przecież Serwis jest do d... To nie jest sprzęt X-Komu, tylko Retail Service. Cytuj: Retail Service Sp. z o.o. opiera się na ludziach posiadających ponad 14 letnie doświadczenie w handlu elektroniką IT. Naszym celem jest obsługa i zaopatrzenie sieci handlowych jak i firm sprzedających przez Internet. Koncentrujemy się na dostarczaniu najnowszych technologii w przystępnej cenie. Realizujemy ten cel poprzez marki własne jak SHIRU i ACEN oraz produkty w dystrybucji jak AINOL. Retail Service serwisuje swoje produkty, co w tym dziwnego? |
Autor: | retail-service [ Pon 24 Cze 2013, 09:37 ] |
Temat postu: | Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE |
angelo1101 napisał(a): Powinni mi go odesłać za DARMO a nie kazać sobie płacić za nic Zaistniałe okoliczności zostały wyjaśnione przez PW. |
Autor: | angelo1101 [ Pon 24 Cze 2013, 11:39 ] |
Temat postu: | Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE |
Fakt faktem , że zaistniała sytuacja zmusiła mnie do założenia wątku na forum , lecz odezwał się do mnie Pan z Retail-Service i zaproponował rozwiązanie w pełni mnie satysfakcjonujące, także temat można uznać za zamknięty. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |