forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

UWAGA NA RETAIL SERVICE
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=13&t=5205
Strona 1 z 1

Autor:  angelo1101 [ Pią 21 Cze 2013, 12:53 ]
Temat postu:  UWAGA NA RETAIL SERVICE

Witam,, chciałem podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tego pseudo serwisu.
Wysłem do nich po raz trzeci mojego Shoguna 3G z problemem migoczącego , przygasającego podświetlenia ekranu na najwyższym jego ustawieniu.
Serwis przyjął zgłoszenie po czym otrzymałem maila Informacja od technika:

Brak usterek. Matryca nie przejawia migotania. Koszt wysyłki i diagnozy to 50zł brutto. Proszę o potwierdzenie danych do FV za wysyłkę kurierską płatne za pobraniem.

Zadzwoniłem do nich na infolinię , gdzie Pan poinformował mnie , że takowe migotanie będzie występować , aż do momentu ukazania się nowego firmwaru.
Sprzęt nie jest naprawiony a ja zostałem obciążony kosztami według mojej oceny bezpodstawnie. Technik dobrze wiedząc o takiej przypadłości sprzęu mógł popostu odrzucić zgłoszenie , nie narażając mnie tym samym na koszty.
Także ku przestrodze ostrożnie z Retail Service

Autor:  maxio [ Pią 21 Cze 2013, 13:34 ]
Temat postu:  Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE

Spychologia serwisu, a do tego obciążanie kosztami za ..... brak swojej fachowości. Ja uważam, ze serwis powinien przeprosić, klienta i na swój koszt poprosić o ponowne dosłanie tabletu gdy będą mieli odpowiednie oprogramowanie. Z drugiej strony jak by byli fachowcami to sami by napisali odpowiednie oprogramowanie

Autor:  angelo1101 [ Pią 21 Cze 2013, 14:44 ]
Temat postu:  Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE

Powinni mi go odesłać za DARMO a nie kazać sobie płacić za nic :?

Autor:  mario44 [ Pią 21 Cze 2013, 14:47 ]
Temat postu:  Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE

Panowie z X-Kom!!! Czy nie czas zmienić firmę serwisującą Wasz sprzęt.
Przecież prawie we wszystkich wątkach dotyczących serwisowania i postępowania gwarancyjnego, są negatywne opinie na temat Retail Service.
Przecież masa osób po przeczytaniu tych komentarzy nie kupi u Was sprzętu bo przecież Serwis jest do d...

Autor:  M.K. [ Pią 21 Cze 2013, 22:49 ]
Temat postu:  Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE

mario44 napisał(a):
Panowie z X-Kom!!! Czy nie czas zmienić firmę serwisującą Wasz sprzęt.
Przecież prawie we wszystkich wątkach dotyczących serwisowania i postępowania gwarancyjnego, są negatywne opinie na temat Retail Service.
Przecież masa osób po przeczytaniu tych komentarzy nie kupi u Was sprzętu bo przecież Serwis jest do d...

To nie jest sprzęt X-Komu, tylko Retail Service.
Cytuj:
Retail Service Sp. z o.o. opiera się na ludziach posiadających ponad 14 letnie doświadczenie w handlu elektroniką IT. Naszym celem jest obsługa i zaopatrzenie sieci handlowych jak i firm sprzedających przez Internet.

Koncentrujemy się na dostarczaniu najnowszych technologii w przystępnej cenie. Realizujemy ten cel poprzez marki własne jak SHIRU i ACEN oraz produkty w dystrybucji jak AINOL.

Retail Service serwisuje swoje produkty, co w tym dziwnego?

Autor:  retail-service [ Pon 24 Cze 2013, 09:37 ]
Temat postu:  Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE

angelo1101 napisał(a):
Powinni mi go odesłać za DARMO a nie kazać sobie płacić za nic :?


Zaistniałe okoliczności zostały wyjaśnione przez PW.

Autor:  angelo1101 [ Pon 24 Cze 2013, 11:39 ]
Temat postu:  Re: UWAGA NA RETAIL SERVICE

Fakt faktem , że zaistniała sytuacja zmusiła mnie do założenia wątku na forum , lecz odezwał się do mnie Pan z Retail-Service i zaproponował rozwiązanie w pełni mnie satysfakcjonujące, także temat można uznać za zamknięty. :wink:

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/