Gwarancja karty graficznej MSI - czas pobytu w serwisie
Czółkiem
14 kwietnia posłałem kartę graficzną MSI GTX 960 do naprawy w ramach gwarancji. Ukłony w stronę XKOM, bo już 20go została przekazana do serwisu zewnętrznego (szkoda, że nie wymienili mi jej od razu, ale nie winię ich za to
). I od 20go słuch o karcie zaginął.
Łącznie będzie to 11 dni roboczych i mam smutne podejrzenie, że karta poleciała na wycieczkę do kraju małych rączek. Od tego czasu status na stronie X-KOM jak był tak jest "wysłano do serwisu zewnętrznego".
Czy tak powinno być?
Czy karta popłynęła kontenerowcem i będzie na Tajwanie za miesiąc?
Czy mam się spodziewać aktualizacji statusu, czy czekać na wielkie "karta wróciła z serwisu zewnętrznego"?
I pytanie bonusowe, czy jest możliwość otrzymać RMA z serwisu MSI i zacząć ich nachalnie męczyć? Czy powinienem to pozostawić reklamującemu, czyli sklepowi?