laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 23 Paź 2019, 12:51



Odpowiedz  [ 1 post ] 
 Problem z gwarancją 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 11 Maj 2019, 22:11
Posty: 1
Post Problem z gwarancją
W Lutym tego roku zakupiłem sprzęt. Pierwszy komputer do grania, pracy, nauki itd. Uznałem, że warto zainwestować i kupić coś nowego ze sklepu. Wybór padł na xkom. Sprzęt z trudnościami - ponad 2 tygodnie czekania na jeden brakujący element- w końcu odebrałem pod koniec lutego. Do 10 kwietnia do godziny 21. wszystko działało raczej okej - aż do momentu gdy padła karta graficzna Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6GB GDDR6. 11 kwietnia byłem już w salonie oddając swój sprzęt do naprawy. 16 znalazł się sprzęt u producenta (to wynika z powiadomienia sms) i od tego dnia powinien zacząć biec czas 14 dni roboczych na rozpatrzenie gwarancji. W kilku wiadomościach dowiedziałem, się że czas realizacji to 2- 3 tygodnie maksymalnie miesiąc. Okej, faktycznie dwie strony mają po 14 dni więc nie mam co się denerwować.

Sprawa zaczęła się jednak komplikować gdy chciałem dowiedzieć się co takiego dzieje się z moją kartą. Za każdą rozmową dostawałem informację, że konsultant xkom skontaktuje się z salonem i zapyta się to z samym salonem właśnie, to z technikami to z kimś innym jeszcze. Za każdym razem ta sama odpowiedź - NA PEWNO się z panem skontaktujemy z powrotem. Oczywiście na prośbę o numer telefonu czy jakikolwiek kontakt z salonem gwarancyjnym odpowiedzi było brak. Nikt do mnie nie oddzwonił chociaż miło zapewniał mnie pan przez 3 minuty. Okazało się też, że przez 8 dni brak jakichkolwiek wiadomości na email.

Czarę goryczy przelał fakt gdy dnia 11.05 dostałem informację, ze producent nie uwzględnił mojej reklamacji, a karta wróci do mnie. Tylko niestety nie zrobił tego w terminie 14 dni roboczych - a 18 dni roboczych. Sam fakt, że karta po przepięciu ewidentnie nie działała na żadnym możliwym sprzęcie - okazał się nie istotny. Sam jestem tylko zwykłym konsumentem, który chce po prostu korzystać ze swojego sprzętu, a czasem pograć w mało wymagające tytuły. Zostałem jednak tak naprawdę po raz kolejny dziś poinformowany przez infolinię, że dostanę informację zwrotną, że na pewno się ze mną ktoś skontaktuje. Jednak doświadczony poprzednimi wydarzeniami wolę uprzedzić fakty i nie czekać kolejnego tygodnia, bo najzwyczajniej mam dość już tej farsy. Proszę więc o pomoc jakiegoś przedstawiciela tutaj, chce tylko mieć naprawiony swój sprzęt albo dostać taki, który faktycznie nie będzie wadliwy na tyle by sprawiał kłopoty...


Sob 11 Maj 2019, 22:31
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.