Nie wierzę, że nikt tu nie pyta o dostępność kart/procesorów
Hej.
Zawitałem tutaj, ponieważ trochę mnie zmartwił sklep X-kom, a nie mam za bardzo jak zapytać o kilka rzeczy.
1. Dlaczego zostały usunięte opinie ze strony procesora AMD 5 5600X. Tzn domyślam się, że dlatego, że wszyscy zamiast recenzować produkt, pytali się, kiedy dojdzie ich egzemplarz, co prowadzi bezpośrednio do punktu numer
2. Dlaczego zespół sklepu zdecydował się na wycofanie widoczności kolejki zakupu dla użytkowników? Czy to nie jest trochę strzał w stopę dla zespołu odbierającego Wasze telefony? Jeśli mi się dobrze wydaje, albo pamięć nie kuleje, mieliście taką kolejkę na produkty, które były szczególnie oblegane i miały problem z dostępnością. Tak po prawdzie, to zamówiłem ten procesor u Was TYLKO I WYŁĄCZNIE dlatego, że taką kolejkę mieliście oraz dlatego, że ktoś w opiniach napisał, że pierwsze sztuki zostały rozesłane bardzo szybko. Z kolejką wszystko było super przejrzyste, widoczne, każdy wiedział, że procek dojdzie wtedy, kiedy producent łaskawie raczy wysłać kilka sztuk do Polski
essay writerNatomiast teraz, niedojż, że nie ma opinii (gdzie chociaż usłyszałem pocieszenie, że ktoś też czeka z utęsknieniem tak jak ja, to nie ma za bardzo jak sprawdzić nawet ile osób jest przede mną. Bardzo proszę, rozważcie powrót do pokazania takiej kolejki po zakupie dla osób zainteresowanych. Na pewno to ludziom pomoże, chociażby w punkcie numer
3. Jutro premierę ma Radeon 6800XT. Chciałbym go też kupić u Was, ale znowu. Miło by było wiedzieć, który będę w kolejce. Miło by było też wiedzieć, o której godzinie wprowadzicie sprzedaż, żebym zdążył wszystkie boty prześcignąć