forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Niezgodność czasu gwarancji producenta
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=33&t=16295
Strona 1 z 1

Autor:  michal936 [ Nie 14 Lut 2021, 01:44 ]
Temat postu:  Niezgodność czasu gwarancji producenta

Witam, ostatnio 11 luty zakupiłem stacjonarnie laptopa 16.1 cala hp pavillion na fakturę, dzisiaj miałem czas żeby go odpalić i po uruchomieniu i aktywacji windowsa ściągnąłem hp support assistant, tam dowiedziałem się że moja gwarancja u producenta trwa do września 2022 roku????? Zakupiłem laptopa który sprzedawany był mi jako NOWY, dlaczego więc był już wcześniej aktywowany i co z moimi kilkoma miesiącami gwarancji? czy kiedy aktywowałem windowsa kluczem (kupiłem laptopa w ofercie sprzedawanej razem z tym windowsem) mogę go jeszcze oddać (15 dni bez znaków użytkowania)? bardzo proszę o odpowiedź bo szczerze powiedziawszy jak to zobaczyłem to podniosło mi się Ciśnienie, to mój 3 laptop kupowany z x kom i gdzie za każdym razem uzyskuje od firmy świetną pomoc w wyborze to zawsze coś jest nie tak z gwarancją. Pozdrawiam :roll: https://www.x-kom.pl/p/593519-notebook- ... 144hz.html

Autor:  michal936 [ Nie 14 Lut 2021, 01:45 ]
Temat postu:  Re: Niezgodność czasu gwarancji producenta

dodam może że przy zakupie zostałem poinformowany że gwarancja producenta będzie trwała 2 lata

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 18 Lut 2021, 14:17 ]
Temat postu:  Re: Niezgodność czasu gwarancji producenta

Michał, jesteśmy oficjalnym sprzedawcą HP i czas gwarancji liczy się od daty na Twoim potwierdzeniu zakupu (paragonie lub fakturze). W przypadku jakichkolwiek trudności ze sprzętem możesz też nie tylko kontaktować się z producentem, ale też z naszym działem wsparcia technicznego pod numerem: 34 377 00 30 oraz adresem: serwis@x-kom.pl. Gdybyś miał dodatkowe pytania w tym temacie, daj znać w wiadomości. Chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie :)

Autor:  serwis.pc@onet.eu [ Wto 16 Mar 2021, 07:57 ]
Temat postu:  Re: Niezgodność czasu gwarancji producenta

Mam właśnie konflikt z X-KOM dotyczący terminu gwarancji. Przyjęli kartę 8.03.2021 już drugi raz na gwarancji i odsyłają odrzucając zgłoszenie na podstawie oświadczenia producenta. Gwarancja ważna na podstawie dokumentów do 2021-04-26 a ja otrzymałem od X-KOM informację o zakończeniu mojej gwarancji.

Moim zdaniem X-KOM powinien wyjaśnić producentowi, że obowiązuje ich data zakupu sprzętu, 36mcy gwarancji wg. strony X-KOM i przedłużenie terminu gwarancji o czas przebywania karty graficznej w serwisie ( zgodnie z kodeksem cywilnym ). Niestety odpisali tak:
........................
Dzień dobry,

wydaliśmy zlecenie RMA/56378/21 o typie Gwarancja x-kom.

Nazwa produktu: GeForce GTX 1080 Ti Aorus X WB 11GB GDDR5
Sposób wydania:
Numer listu przewozowego/korekty: 1Z02340A6816311402
Rezultat zlecenia: Nieuwzględniono

Uzasadnienie:
Serwis x-kom nie może pośredniczyć w zgłoszeniu karty do serwisu Gigabyte, ponieważ produkt ma wykupioną dodatkową gwarancję u producenta. W związku z powyższym, urządzenie odsyłamy i prosimy o kontakt bezpośrednio poprzez Gigabyte Polska.
....................
i wcześniej, zamiast potwierdzić ważność mojej 3 letniej gwarancji napisali tak:
....................
Przesyłamy informacje otrzymane od producenta : W Gigabyte karta o numerze seryjnym XXXSNXXX ma zakończoną gwarancję 3 letnią, ale klient przedłużył gwarancję w Gigabyte do 4 lat. Czwarty rok gwarancji nie podlega już pod dystrybucję tylko bezpośrednio pod Gigabyte, więc proszę, aby klient bezpośrednio skontaktował się z nami pod adresem email: cob@gigabyte.pl dołączając poniższego emaila i dowód zakupu.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/