Re: Niezgodność czasu gwarancji producenta
Mam właśnie konflikt z X-KOM dotyczący terminu gwarancji. Przyjęli kartę 8.03.2021 już drugi raz na gwarancji i odsyłają odrzucając zgłoszenie na podstawie oświadczenia producenta. Gwarancja ważna na podstawie dokumentów do 2021-04-26 a ja otrzymałem od X-KOM informację o zakończeniu mojej gwarancji.
Moim zdaniem X-KOM powinien wyjaśnić producentowi, że obowiązuje ich data zakupu sprzętu, 36mcy gwarancji wg. strony X-KOM i przedłużenie terminu gwarancji o czas przebywania karty graficznej w serwisie ( zgodnie z kodeksem cywilnym ). Niestety odpisali tak:
........................
Dzień dobry,
wydaliśmy zlecenie RMA/56378/21 o typie Gwarancja x-kom.
Nazwa produktu: GeForce GTX 1080 Ti Aorus X WB 11GB GDDR5
Sposób wydania:
Numer listu przewozowego/korekty: 1Z02340A6816311402
Rezultat zlecenia: Nieuwzględniono
Uzasadnienie:
Serwis x-kom nie może pośredniczyć w zgłoszeniu karty do serwisu Gigabyte, ponieważ produkt ma wykupioną dodatkową gwarancję u producenta. W związku z powyższym, urządzenie odsyłamy i prosimy o kontakt bezpośrednio poprzez Gigabyte Polska.
....................
i wcześniej, zamiast potwierdzić ważność mojej 3 letniej gwarancji napisali tak:
....................
Przesyłamy informacje otrzymane od producenta : W Gigabyte karta o numerze seryjnym XXXSNXXX ma zakończoną gwarancję 3 letnią, ale klient przedłużył gwarancję w Gigabyte do 4 lat. Czwarty rok gwarancji nie podlega już pod dystrybucję tylko bezpośrednio pod Gigabyte, więc proszę, aby klient bezpośrednio skontaktował się z nami pod adresem email:
cob@gigabyte.pl dołączając poniższego emaila i dowód zakupu.