laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 08:45



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 PC do pracy biurowej w 4K 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 23 Sie 2015, 12:19
Posty: 3
Post PC do pracy biurowej w 4K
Witam wszystkich forumowiczów,

piszę do Was ponieważ nie znam się na komputerach, a stary PC po dekadzie woła o wymianę.
Potrzebuję komputer do pracy biurowej, YT oraz czasem jakiś film. W gry niestety nie gram z powodu braku czasu. Zależy mi na ciszy, następnie wydajność a na końcu energooszczędność. Nie zależy mi na podświetleniach, szybach i innych gadżetach.
Do tego zestawu potrzebuję 1 monitor, najchętniej 4k 27 cali lub większy (stary mam 23 cale) i nie wiem jaki był by odpowiedniejszy, czy 27 czy większy. Tu zdaje się na waszą pomoc (dużo pracuję z wykresami). Fajnie jak by miał funkcje chroniące oczy oraz odświeżanie 100Hz. Nie potrzebuję funkcji PIVOT. Mam laptopa 15 cali jako drugi PC/ekran pomocniczy. Ze starego komputera nic nie zostaje.
Co do charakteru pracy często mam otwarte 20+ zakładek w chrome.
Komputer nie będzie rozbudowywany, dysk 1Tb w zupełności wystarczy.
Budżet powiedzmy ~5k, może być mniej. Komponenty nie najtańsze(najgorsze?), sprzęt ma pracować przez kolejne lata bez wymian podzespołów tak, żeby za kolejne 10 lat zmienić na nowy. Jeżeli warto do czegoś dołożyć to proszę Was śmiało piszcie, tak jak wspomniałem jestem laikiem w tej materii.

To chyba wszystko. Jeżeli macie jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem. Jestem do południa i po 22, także proszę o wyrozumiałość w temacie odpowiadania na ewentualne pytania.

Z góry dziękuję za Waszą fachową pomoc!

Pozdrawiam,
matts123.


Śro 21 Lut 2024, 12:10
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 10 Sty 2011, 14:33
Posty: 33
Miejscowość: Gębno
Post Re: PC do pracy biurowej w 4K