|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Sterownik ekranu przestał odpowiadać..... ATI Radeon HD5470
Autor |
Wiadomość |
mar
nowicjusz
Rejestracja: Śro 10 Sie 2011, 20:17 Posty: 1
|
Sterownik ekranu przestał odpowiadać..... ATI Radeon HD5470
Kupiłem u was laptopa MSi CX605, z kartą jak w temacie. Są do niej najnowsze sterowniki. Windows 7. Problem polega na tym że co chwilę gaśnie ekran na parę sekund po czym pojawia się komunikat "sterownik ekranu AMD driver przestał działać ale odzyskał sprawność". Ponadto zdarza się że laptop się zawiesza, tzn. nie można ruszyć kursora ani nic zrobić, pozostaje wtedy włączenie go ponownie. Laptop był w serwisie ale pomimo tego że testowaliście go ponoć 24 godziny nie zauważyliście żadnego problemu. "Komputer testowano 24h pod maksymalnym obciążeniem jednocześnie OCCT i MSI Kombustor temperatura maksymalna 85 stopni - komputer w pełni stabilny. Usterki nie stwierdzono". To wasze wyjaśnienie. Tylko że ja nie chcę go testować a go używać a do tego się w tej chwili praktycznie nie nadaje. W obecnej sytuacji najchętniej bym go oddał ale nie przyjmiecie go ponieważ nie kupiłem go przez waszą stronę internetową tylko osobiście zamówiłem w jednym z waszych salonów. Laptop jest nowy, nie ma żadnych śladów użytkowania, wszystkie taśmy są na miejscu, nic nie było zrywane a ja go oddać nie mogę mimo że nie minęło jeszcze 10 dni od zakupu. Widać że zależy wam na satysfakcji klienta, co zresztą piszecie w swoim logo.... Proszę o poradę jak mogę pozbyć się wyżej wymienionego problemu.
EDIT: Wysłałem laptopa do serwisu MSi, dzisiaj go otrzymałem. Naprawiono w nim płytę główną, teraz ładnie śmiga i zero problemów z zawieszaniem czy gaśnięciem ekranu. Pytanie dlaczego wasz serwis nie wykrył że płyta główna wymaga naprawy? Jeśli nie macie możliwości tego sprawdzić to ok, rozumiem, ale w takim razie po co macie ten niby serwis? Tylko straciłem czas na wysyłanie go do was. Na mojego posta też nikt nie raczył odpowiedzieć, mimo że upłynęło już trochę czasu. Jedyny plus waszego sklepu jest taki że macie dobre ceny....
|
Śro 10 Sie 2011, 20:38 |
|
|
KamilP
Administrator
Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22 Posty: 582 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: Sterownik ekranu przestał odpowiadać..... ATI Radeon HD5
Przepraszamy za spóźnioną odpowiedź.
Z reguły sprzęt, który do nas trafia testujemy pod względem obciążenia. Nie testujemy sprzętu pod kątem konkretnych aplikacji, które w połączeniu z wadliwą płytą główną mogą wywoływać zawieszanie się komputera. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy klient jasno określi w jakim przypadku następuję zawieszanie się systemu. W ciągłej pracy przy wysokim obciążeniu w tym przypadku usterka się nie pojawiła.
Wszystkie notebooki posiadają gwarancję door-to-door, która pozwala serwisowi producenta testować wszystkie podzespoły komputera. Niestety nasz serwis nie może rozebrać notebooka i testować podzespołów takich jak płyta główna. Notebooki objęte gwarancją producenta może serwisować w ten sposób jedynie serwis producenta.
Dlatego też w kwestii testów wydajnościowo-obciążeniowych wszystko wyglądało w porządku.
Liczymy na zrozumienie i życzymy miłego użytkowania.
_________________x-kom@x-kom.pl Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse
|
Wto 20 Wrz 2011, 23:27 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|