laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 29 Lis 2020, 04:13



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Obsługa klienta biznesowego w x-kom 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 18 Lis 2020, 10:12
Posty: 2
Post Obsługa klienta biznesowego w x-kom
Witam,
Ręce dziś mi opadły. Podziele się tą historią z forum może ktos skorzysta i bedzie się trzymał z daleka od x-kom.

Miesiąc temu skontaktowałem się z działem biznesowym w celu zakupu mocnego komputera z Ryzen 5950X. Było to sporo przed premierą ale wiedziałem ze bedzie kłopot ze zbieraniem komponentów.
Pan Łukasz był bardzo miły i pomocny. Wymieniając sporo maili udało się zebrać wszystkie komponenty dosłownie na dzień, dwa przed premierą ryzena.
Po premierze opłaciłem zamówienie i poszło na montaż.
5 listopada Pan Łukasz napisał ze wysyłka powinna być - środa, czwartek (11-12 listopada).
9 i 10 listopada napisałem 3 maila w których dopytywałem czy termin jest wciąż aktualny. Zero odpowiedzi.
12 listopana Pan Łukasz napisał ze sie nie udało, że montaż ma dużo pracy i że wysyłka najpóźniej w Poniedziałek 16 listopada.
16 listopada cisza. Napisałem 2 maile do Pana Łukasza dopytując czy rzeczywiscie wysyłka się odbędzie.
W tym momencie nie wiedziałem już co myśleć - kasa wpłacona, kontakt prawie zerowy i wymówki.
Poczułem się jakbym miał do czynienia z niezbyt uczciwym sprzedawcą z allegro a nie z działem biznesowym dużej firmy.
17 listopana Pan Łukasz odpisał. Na zarzuty o braku konkatu napisał ze wcale tak nie uważa i że ma 100 takich zamówien na głowie i że nie wie kiedy komputer bedzie zmontowany.
Czyli po 12 dniach czekania na montaż usłyszałem że nie wiadomo kiedy bedzie.
Po takim mailu ja przyznam się ze się zagotowałem.

Odpisałem ze skoro nie mozna wyznaczyć daty to prosze anulować zamówienie.
Kiedy sie uspokoiłem napisałem jeszcze żeby wysłać dziś 17 (wtorek) to co jest - bez montażu.
Pan Łukasz odpisał ze moze anulować albo moge czekaż na montaż - powinien być do piątku. Nie da sie wysłać cześci.
Ok napisałem - poczekam do piątku i jak się nie uda prosze anulować.

I dziś w środę 18 dostaje maila ze zamówienie anulowano.
I tyle. I cały miesiąc zbierania trudno dostępnych komponentów przepadł.
I trudno. Świat się nie zawali, ja ten komputer skompletuję za miesiąc u konkurencji.
Ale niesmak pozostaje. Bardzo się rozczarowałem podejsciem do klienta. Moze po prostu macie za dużo klientów. Ale spokojnie. Jednego już mniej.

Maciek


Śro 18 Lis 2020, 11:01
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 6446
Post Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom
Dzień dobry,

Panie Macieju — przykro nam ze względu na zaistniałą sytuację. Nie jest to zgodne z zasadami, którymi kierujemy się podczas obsługi Klientów.
Zobowiązujemy się wyjaśnić opisane kwestie, a w tej chwili najmocniej przepraszamy.

Skontaktujemy się z Tobą po weryfikacji tego zamówienia.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom


Pią 20 Lis 2020, 17:08
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 18 Lis 2020, 10:12
Posty: 2
Post Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom
Muszę przyznać że rzeczywiście sytuacja została naprawiona w najlepszy możliwy sposób. Wszystko zostało wyjaśnione. Sprzęt przesłany. Bez montażu no ale okazuje się że montaż jest w przypadku niektórych zamówien nierealny.
Tak czy inaczej cieszę się że mogę pozostać w gronie zadowolonych klientów x-kom.


Sob 21 Lis 2020, 00:35
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 6446
Post Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom
Maciek40, cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszego rozwiązania.

Pozdrawiamy
zespół x-kom

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom


Pon 23 Lis 2020, 09:51
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 05 Paź 2020, 12:37
Posty: 9
Post Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom
Tak działa x-kom. Ja dałem też ponowną szansę sklepowi (dwukrotnie), a tak naprawdę czterokrotnie bo składałem 5 zamówień łącznie od sierpnia i do dzisiaj komputera nie mam (podzespołów). Niestety za każdym razem było coś nie tak. Szkoda gadać!


Pią 27 Lis 2020, 11:10
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.