laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 02 Paź 2022, 05:51



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
 Ubezpieczenie po raz kolejny 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 09 Wrz 2022, 12:52
Posty: 1
Post Ubezpieczenie po raz kolejny
Witam szanownych forumowiczów.
Podzielę się swoją batalią z ubezpieczycielem Mondial Assistance i pakietem (niekoniecznie)eXtra ochrona.

Podczas zakupu ubezpieczenia, oraz na stronie X-Kom wszystko wygląda super - super wygoda, niezwykłe bezpieczeństwo, krótki czas reakcji - "kurier odbierze od Ciebie zepsute urządzenie w ciągu 48 h od przyjęcia zgłoszenia i dostarczy do serwisu" (choć w OWU też co innego), a czas naprawy to max 10 dni.
W moim przypadku ubezpieczonego telefonu wyglądało to zupełnie inaczej.
Pierwsza mailowa próba zgłoszenia szkody 1.08.2022, automat potwierdził przyjęcie, ale oczywiście bez żadnej odpowiedzi w ciągu 48h, więc 4.08.2022 podjąłem kolejną próbę, tym razem przez formularz ze strony. Uzbroiłem się w cierpliwość i po tygodniu otrzymałem maila o wysłanie "formularza zgłoszenia szkody" - no niech będzie, skoro ten wcześniej wypełniony na stronie to za mało. Po upływie kolejnego tygodnia, 19.08.2022 zadzwoniła szanowna Pani i oznajmiła, że 22.08.2022 przyjedzie kurier po odbiór sprzętu. Może i nie jestem specjalistą od czasu, ale 22 dni, to chyba nieco więcej niż 48h. Kurier zabrał pięknie spakowaną paczkę, więc z nadzieją że coś się w końcu ruszy z cierpliwością czekałem na werdykt serwisu (najlepiej na naprawiony telefon). Paczka z serwisu wróciła po ponad tygodniu - 01.09.2022, zawierała telefon w stanie uszkodzonym jak wysłałem, tylko że porozpruwany (wiadomo, w celu diagnozy). Diagnoza zawierała opis o uszkodzeniu mechanicznym i śladach cieczy na płycie. Oczywiście ze strony ubezpieczyciela brak jakiegokolwiek odzewu. Napisałem maila do ubezpieczyciela z prośbą o odzew w sprawie, jak i zadzwoniłem na infolinię, gdzie poinformowali mnie o odmowie, bo "nie znajdujemy podstaw prawnych do realizacji świadczenia". Nazajutrz otrzymałem maila z uzasadnieniem, gdzie "w przedmiotowej sprawie brak jest podstaw do przyjęcia odpowiedzialności przez Ubezpieczyciela za zalanie z uwagi na fakt, że nie zna Pan faktycznych okoliczności powstania uszkodzenia". Gdzie "zalanie" jest nadinterpretacją ubezpieczyciela, ponieważ serwis stwierdził ślady cieczy, nie "zalanie". Oczywiście opisałem wcześniej wszystkie okoliczności uszkodzenia mechanicznego, ale nie zwróciłem uwagi na to, że zdarzenie miało miejsce w chwili po opadach i na skutek mechanicznego uszkodzenia obudowy na mokrym podłożu mogło dostać się część wilgoci do środka. Niezwłocznie w tym samym dniu tj 2.09.2022 napisałem odwołanie od decyzji uzupełniając opis o ten fakt, ale właśnie mija jutro kolejne dwa tygodnie bez jakiejkolwiek odpowiedzi w sprawie.
Podsumowując - podczas zawierania ubezpieczenia wszystko wygląda idealnie, natomiast gdy przyjdzie już do nieszczęśliwej realizacji świadczenia, ubezpieczyciel przeciąga wszystko w nieskończoność i szuka jakiegokolwiek powodu do odmowy realizacji ubezpieczenia. W taki oto sposób jestem już półtora miesiąca bez telefonu, który oczywiście jest dla mnie między innymi ważnym narzędziem pracy.
Warto więc się zastanowić podczas zakupu ubezpieczenia, czy aby na pewno warto dopłacać do pozornej ochrony której tak naprawdę nie ma.


Czw 15 Wrz 2022, 12:38
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7249
Post Re: Ubezpieczenie po raz kolejny
Dziękujemy za opisanie sytuacji i napotkanego problemu. Chcemy bliżej przyjrzeć się tej sytuacji i zgłoszeniu, ale nie znamy szczegółów. Prosimy o przesłanie nam w wiadomości prywatnej numeru zamówienia, którego dotyczy sprawa.

Dziękujemy za zgłoszenie do nas problemu z realizacją zgłoszenia do ubezpieczenia. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc i po ponownej weryfikacji udało się rozpatrzyć sprawę w satysfakcjonujący sposób.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 19 Wrz 2022, 09:05
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.