
Rękojmia- x-kom próbuje się wykpić
Dzień dobry,
Napisze ten post ku przestrodze, żeby nie kupować w tym sklepie!!!
Zakupiłam laptop w sklepie x-kom. Jeszcze nie minął rok użytkowania, a już pojawił się problem. Były to wtedy dwa problemy. Jeden dotyczył zepsutej ramy, a drugi problemu z ekranem, który przy dłuższym użytkowaniu zaczynały pojawiać się różnokolorowe linie, rozjeżdżały się kolory i ekran robił się czarny. Zgłosiłam laptop na gwarancję, wolałam to zrobić przez sklep, ale odpisali mi żebym pisała bezpośrednio do producenta, więc tak zrobiłam. Producent naprawił tylko problem z ramą, a zignorował ten drugi.
Pół roku później znowu zgłaszałam ten sam problem producentowi. Ten stwierdził że to na pewno problem z oprogramowaniem, więc mam odinstalować system Windows 10 i zainstalować go jeszcze raz, a później zaktualizować sterowniki. To jednak nie rozwiązało mojego problemu. Pisałam do nich po raz kolejny, ale otrzymałam tą samą odpowiedź.
Zgłosiłam więc laptop na rękojmię (po drodze pojawił się problem z zasilaczem który przestał działać), bo skoro odinstalowywanie systemu nie pomogło to nie była to wada systemu, ani oprogramowania. X-kom stwierdził, że problem z zasilaczem jest, ale akcesoria urządzenia są częściami eksploatacyjnymi i nie podlegają rękojmi, a mój problem z ekranem wynika z błędu sterownika/ oprogramowania, więc nie jest to ich problem, ale na wszelki wypadek wyślą go jeszcze do producenta. Serwis producenta wymienił zasilacz, zaktualizował BIOS oraz przywrócił urządzenie do ustawień fabrycznych, ale problem cały czas występuje. Sklep mimo, że było zgłaszany brak wcześniejszego rozwiązania i ewidentnie nie jest to problem z oprogramowaniem skoro dotychczas nie został ten program rozwiązany! Sklep nie szukał dalej i poszedł na łatwiznę.
Zrobił to co było mu wygodnie, byle żeby nie pomóc!!!
Straciłam całkowicie zaufanie do tej firmy. Reklamowali ten laptop wydajnością i doskonałym obrazem, z którym wyraźnie jest problem!!!Moje zgłoszenie RMA/XK/PL/23/13/51247