Zamówiłam komputer z konta x-kom na allegro, jednak za namową konsultanta, zrobiłam to telefonicznie- ta sama aukcja laptopa.
Pracownik zapewniał mnie, że zamawiając u niego, zamówienie przejdzie przez centralę i tego samego dnia(29.07) zostanie wysłane i w sobotę(30.07) będę mogła odebrać w wybranym salonie. Zależało mi nie tyle na komputerze, co na fakturze z datą lipcową co zaznaczyłam w rozmowie. Na dzień dzisiejszy wiem, że zamówienie będzie do odebrania dopiero w wtorek, z fakturą sierpniową, ponieważ z jakiegoś powodu, moje zamówienie jako jedyne nie zostało wysłane z centrali do salonu. Szkoda, ponieważ liczyłam na sklep, który wielokrotnie mi polecano, a jeszcze wczoraj mogłam zamówić gdzie indziej z odpowiednio szybko wystawioną fakturą...
Mam tylko nadzieję, że ze sprzętem będzie wszystko w porządku.