X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
W ostatnim tygodniu złożyłem 3 zamówienia.
Jedno laptop i dodatkowo dysk ssd z zaznaczoną prośbą o zamontowanie go w laptopie. To poniedziałek.
Drugie zamówienie we wtorek. Antywirus.
W środę zamówiłem jeszcze kabelek aux i przejściówka micro usb-usb-c...
W czwartek dostaje informacje że czeka zamówienie z poniedziałku i wtorku, pomyślałem odbiorę wszystko w piątek. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Idąc do sklepu dostaję telefon z Państwa infolinii Pani mówi że coś jest nie tak z zamówiony laptopem ale jak już jestem na miejscu to sprzedawca powie co i jak. A przejściówki nie ma, ale to jak już jestem to powiedzą na miejscu. Myślę sobie, mamy 13 to mamy problem.
Dotarło...
Fanfary...
Laptop z nie zamontowanym dyskiem, antywirus i kabelek aux bo przejściówek brak i będą za miesiąc, choć na stronie w piątek nadal były dostępne z odbiorem na najbliższy wtorek.
Jednym słowem kpina. Zakupy za 4 000 zł... Dawno się tak nie zawiodłem.
Jesteście wygodni, poprawiliście obsługę klienta w salonach, w Krakowie jest na prawdę z tym dobrze. Ale takie akcje się wam nie zdarzały, zawsze wszystko było na czas.
Laptopa nie odebrałem, nic nie odebrałem. Otrzymałem informacje że mogę to sam zamontować lub odeślecie tego laptopa i otrzymam go pewnie w przyszły piątek. PIĄTEK
Prawie dwa tygodnie od zamówienia
Nie można nowego zrobić i wysłać w poniedziałek a tego sobie zwrócić w stanie nienaruszonym, czyli dokładnie takim jakim jest? Nie pojmuję. No chyba że miało mnie to zmusić do zrobienia sobie tego we własnym zakresie?