|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Lumia 950 reklamacja
Dzień dobry, 16.10.2017 roku reklamowałem u państwa (z tytułu rękojmi) telefon Lumia 950 (nr zgłoszenia RWR/112821/17). Telefon notorycznie się resetował, uniemożliwiając jakąkolwiek pracę. Co było do przewidzenia odrzuciliście Państwo reklamację z tytułu rękojmi i nie pytając mnie o zgodę wysłaliście telefon do serwisu. Telefon błąkał się po świecie (zahaczając nawet o Węgry) blisko 7 tygodni (co jest okresem przesadnie długim), ale w końcu wrócił. I teraz najciekawsze, wada jak była, tak nadal występuje (nie można uruchomić telefonu). W dzień odbioru, ponowne zgłoszenie na reklamację z tytułu rękojmi (nr zgłoszenia RWR/134243/17 ) i ponownie wysłaliście Państwo telefon do serwisu zewnętrznego. Zasadnicze pytanie brzmi: czy profesjonalny sklep może pozwolić sobie na takie podejście do klienta? Jak długo można czekać na usunięcie wady? Dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć, że czas oczekiwania może wynieść np pół roku. X-kom oczywiście bezradnie rozkłada ręce, bo oni nic nie mogą. Przekonałem się, że profesjonalizm X-kom sprowadza się jedynie do sprzedaży i w żadnym stopniu nie poczuwają się do odpowiedzialności za sprzedany towar.
|
Śro 06 Gru 2017, 00:51 |
|
|
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Re: Lumia 950 reklamacja
14 grudnia. Nikt nic nie wie. Profesjonalizm x-kom, pełną gębą.
|
Czw 14 Gru 2017, 12:57 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7764
|
Re: Lumia 950 reklamacja
@sisterhood
Bardzo nam przykro z powodu zasiniałej sytuacji, przekazaliśmy informacji do odpowiedniego działu, jak tylko dostaniemy odpowiedz, będziemy się z Tobą kontaktować.
Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 14 Gru 2017, 16:10 |
|
|
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Re: Lumia 950 reklamacja
Widzę, że komunikacja wewnętrzna jest na poziomie serwisu.
Kolejne oddanie na reklamację.
|
Pią 22 Gru 2017, 12:04 |
|
|
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Re: Lumia 950 reklamacja
Znowu odrzuciliście reklamację z tytułu rękojmi. Trzeci raz naprawiany jest telefon, ale nadal nie poczuwacie się do odpowiedzialności za to co sprzedajecie.
|
Pią 29 Gru 2017, 12:55 |
|
|
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Re: Lumia 950 reklamacja
Trzeci raz telefon leci na Węgry. Może jak dostaniecie w końcu odpowiedź od "odpowiedniego działu" będziecie mogli pomóc
|
Wto 02 Sty 2018, 19:28 |
|
|
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Re: Lumia 950 reklamacja
No to czwarta podróż na Węgry. Do ilu razy sztuka? Już ponad trzy miesiące jestem bez telefonu, a podejrzewam, że koszty związane z obsługą serwisową już dawno przekroczyły wartość telefonu.
|
Pon 22 Sty 2018, 14:48 |
|
|
sisterhood
nowicjusz
Rejestracja: Śro 06 Gru 2017, 00:33 Posty: 7
|
Re: Lumia 950 reklamacja
Po czterech miesiącach już wiem, że telefonu nie będzie. Co Państwo proponują w tej sytuacji? Jestem otwarty na propozycje.
|
Pon 12 Lut 2018, 21:21 |
|
|
kasjul
nowicjusz
Rejestracja: Sob 10 Mar 2018, 10:28 Posty: 1
|
Re: Lumia 950 reklamacja
|
Sob 10 Mar 2018, 10:29 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|