Witam, dziś zamówiłem dysk "GOODRAM 240GB 2,5" SSD MLC IRDM PRO (GEN2)" w okolicach godziny 17/17:30, o godzinie 17:48 dostałem mail z potwierdzeniem zamówienia i informacją że "W kolejnej wiadomości otrzymasz szczegółowe informacje na temat sposobu jego realizacji." i do tej pory nie dostałem tej wiadomości a minęły już dwie godziny. Folder spam jest pusty i nie ma możliwości abym tą wiadomość pominął. Chciałbym wiedzieć czy są problemy z wysłaniem czy może wiadomość dojdzie ale dopiero po kilku kolejnych godzinach. Dodam jeszcze że zamówienie składałem niezalogowany na stronie.
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 67 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum