Sklep internetowy i brak towaru
Witam, w środę zamówiłem w Państwa sklepie laptop z poniższej oferty
https://www.x-kom.pl/p/518273-notebook- ... 144hz.htmlProdukt był dostępny, także postanowiłem wziąć kredyt i zakupić u Państwa ww. Laptop dokonując przedpłaty. Wczoraj okazało się że jednak nie mają Państwo ww. Produktu na stanie o czym zostalem poinformowany drogą mailową. Proponowana alternatywa to:
https://www.x-kom.pl/p/519196-notebook- ... 144hz.htmlPowyższą alternatywę zaakceptowałem, natomiast okazało się że różnicę między pierwszym produktem a alternatywą będę musiał pokryć z własnej kieszeni. Pomijając fakt płacenia dodatkowych odsetek za kredyt i strat związanych z brakiem sprzętu na czas.
Jako wytłumaczenie dostałem informację, że zamówienia są realizowane chronologicznie (o czym nie znalazłem informacji na stronie) i towar się skończył oraz oczywiście mam pokryć różnice kosztów.
Jako pracownik handlu z mojego doświadczenia wynika że jeżeli firma wystawia dostępny przedmiot na stronie którego fizycznie nie posiada na magazynie a klient go kupi - to firma musi ponieść ewentualne koszty dodatkowe. Ale widocznie każdy ma swój indywidualny sposób dbania o klienta.
Za literówki przepraszam, jednakże post został napisany z telefonu, ponieważ jak wspomniałem czekam nadal na rozwiązanie sytuacji oraz sprzęt.
Czekam na państwa stanowisko w ww. sprawie