forum.X-KOM.PL https://forum.x-kom.pl/ |
|
Sklep internetowy i brak towaru https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=15071 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sebastian499 [ Pią 27 Mar 2020, 09:14 ] |
Temat postu: | Sklep internetowy i brak towaru |
Witam, w środę zamówiłem w Państwa sklepie laptop z poniższej oferty https://www.x-kom.pl/p/518273-notebook- ... 144hz.html Produkt był dostępny, także postanowiłem wziąć kredyt i zakupić u Państwa ww. Laptop dokonując przedpłaty. Wczoraj okazało się że jednak nie mają Państwo ww. Produktu na stanie o czym zostalem poinformowany drogą mailową. Proponowana alternatywa to: https://www.x-kom.pl/p/519196-notebook- ... 144hz.html Powyższą alternatywę zaakceptowałem, natomiast okazało się że różnicę między pierwszym produktem a alternatywą będę musiał pokryć z własnej kieszeni. Pomijając fakt płacenia dodatkowych odsetek za kredyt i strat związanych z brakiem sprzętu na czas. Jako wytłumaczenie dostałem informację, że zamówienia są realizowane chronologicznie (o czym nie znalazłem informacji na stronie) i towar się skończył oraz oczywiście mam pokryć różnice kosztów. Jako pracownik handlu z mojego doświadczenia wynika że jeżeli firma wystawia dostępny przedmiot na stronie którego fizycznie nie posiada na magazynie a klient go kupi - to firma musi ponieść ewentualne koszty dodatkowe. Ale widocznie każdy ma swój indywidualny sposób dbania o klienta. Za literówki przepraszam, jednakże post został napisany z telefonu, ponieważ jak wspomniałem czekam nadal na rozwiązanie sytuacji oraz sprzęt. Czekam na państwa stanowisko w ww. sprawie |
Autor: | X-KOM.PL [ Pią 27 Mar 2020, 15:53 ] |
Temat postu: | Re: Sklep internetowy i brak towaru |
@Sebastian499 Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, niestety nie zawsze mamy wpływa na dostawy. Zaproponowana alternatywa jest wydajniejsza, z tego względu również droższa. Możemy zaproponować tańszy model, zbliżony parametrami do pierwszej konfiguracji HP Pavilion Gaming R7-3750H/16GB/512 GTX1660Ti 144Hz https://www.x-kom.pl/p/527257-notebook- ... 144hz.html Pozdrawiamy x-kom |
Autor: | Sebastian499 [ Pią 27 Mar 2020, 16:26 ] |
Temat postu: | Re: Sklep internetowy i brak towaru |
Witam, Mają Państwo wpływ na Państwa witrynę oraz zamykanie aukcji z niedostępnym sprzętem. Zależy mi na danych parametrach zamówionego modelu także proszę nie oferować w ramach alternatywy słabszych modeli. Państwa pierwsza alternatywa zupełnie mi odpowiada. Jednakże oferujac alternatywę z powodu wprowadzenia klienta w błąd oraz nie usunięcia oferty z Państwa strony powinni Państwo wziąć za to odpowiedzialność i pokryć całość kosztow lub chociaż większą ich część. Tak przynajmniej jest w większości firm i myślę że X-kom tym bardziej powinien nie mieć z tym większego problemu. Proszę wziąć odpowiedzialność za wprowadzenie klienta w błąd. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |