forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Sklep internetowy i brak towaru
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=15071
Strona 1 z 1

Autor:  Sebastian499 [ Pią 27 Mar 2020, 09:14 ]
Temat postu:  Sklep internetowy i brak towaru

Witam, w środę zamówiłem w Państwa sklepie laptop z poniższej oferty

https://www.x-kom.pl/p/518273-notebook- ... 144hz.html

Produkt był dostępny, także postanowiłem wziąć kredyt i zakupić u Państwa ww. Laptop dokonując przedpłaty. Wczoraj okazało się że jednak nie mają Państwo ww. Produktu na stanie o czym zostalem poinformowany drogą mailową. Proponowana alternatywa to:

https://www.x-kom.pl/p/519196-notebook- ... 144hz.html

Powyższą alternatywę zaakceptowałem, natomiast okazało się że różnicę między pierwszym produktem a alternatywą będę musiał pokryć z własnej kieszeni. Pomijając fakt płacenia dodatkowych odsetek za kredyt i strat związanych z brakiem sprzętu na czas.

Jako wytłumaczenie dostałem informację, że zamówienia są realizowane chronologicznie (o czym nie znalazłem informacji na stronie) i towar się skończył oraz oczywiście mam pokryć różnice kosztów.

Jako pracownik handlu z mojego doświadczenia wynika że jeżeli firma wystawia dostępny przedmiot na stronie którego fizycznie nie posiada na magazynie a klient go kupi - to firma musi ponieść ewentualne koszty dodatkowe. Ale widocznie każdy ma swój indywidualny sposób dbania o klienta.

Za literówki przepraszam, jednakże post został napisany z telefonu, ponieważ jak wspomniałem czekam nadal na rozwiązanie sytuacji oraz sprzęt.

Czekam na państwa stanowisko w ww. sprawie

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 27 Mar 2020, 15:53 ]
Temat postu:  Re: Sklep internetowy i brak towaru

@Sebastian499

Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, niestety nie zawsze mamy wpływa na dostawy.
Zaproponowana alternatywa jest wydajniejsza, z tego względu również droższa. Możemy zaproponować tańszy model, zbliżony parametrami do pierwszej konfiguracji
HP Pavilion Gaming R7-3750H/16GB/512 GTX1660Ti 144Hz https://www.x-kom.pl/p/527257-notebook- ... 144hz.html

Pozdrawiamy x-kom

Autor:  Sebastian499 [ Pią 27 Mar 2020, 16:26 ]
Temat postu:  Re: Sklep internetowy i brak towaru

Witam,

Mają Państwo wpływ na Państwa witrynę oraz zamykanie aukcji z niedostępnym sprzętem.
Zależy mi na danych parametrach zamówionego modelu także proszę nie oferować w ramach alternatywy słabszych modeli. Państwa pierwsza alternatywa zupełnie mi odpowiada. Jednakże oferujac alternatywę z powodu wprowadzenia klienta w błąd oraz nie usunięcia oferty z Państwa strony powinni Państwo wziąć za to odpowiedzialność i pokryć całość kosztow lub chociaż większą ich część. Tak przynajmniej jest w większości firm i myślę że X-kom tym bardziej powinien nie mieć z tym większego problemu.
Proszę wziąć odpowiedzialność za wprowadzenie klienta w błąd.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/