laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 04 Cze 2020, 02:55



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Obsługa klienta na najwyższym poziomie? 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 03 Kwi 2020, 09:30
Posty: 1
Post Obsługa klienta na najwyższym poziomie?
Szanowni Państwo,

poziom frustracji jaki ostatnio mi zafundowaliście spowodował, iż postanowiłem założyć konto na Waszym forum i opisać całą sytuację dla pozostałych użytkowników. Macie dużą konkurencję na rynku, 22.03 postanowiłem jednak zaufać Wam - w końcu 99% zadowolonych klientów nie może się mylić, prawda? Cóż, będę chyba zaliczał się do 1 procenta.

22.03 (niedziela): zamówiłem u Państwa zestaw składający się z komponentów widniejących na stronie internetowej jako DOSTĘPNE.
23.03 (poniedziałek): opłaciłem całe zamówienie. Po południu dostałem maila z komunikatem: "Co najmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów nie jest obecnie dostępny na naszym magazynie." Produktem okazało się chłodzenie procesora. Szybko połączyłem się z konsultantem, aby zamienić owe chłodzenie na inne, równie wydajne, które macie DOSTĘPNE. Zapytałem również konsultanta o prawdopodobny termin montażu i wysyłki, odpowiedzią był termin czwartek/piątek.
24.03 (wtorek): otrzymuję od Was kolejną wiadomość:
Cytuj:
uprzejmie chcielibyśmy poinformować, iż podczas montażu komputera stwierdzono że w Pana konfiguracji sprzętowej będzie można uzyskać taktowanie pamięci RAM na poziomie 3000 MHz, co jest podyktowane faktem, iż procesor jest w stanie obsłużyć maksymalnie wskazaną wartość. Kości RAM będą działać w tej konfiguracji sprzętowej natomiast procesor domyślnie obniży taktowanie pamięci RAM do poziomu 3000 MHz.

Prosimy o informację zwrotną czy akceptuje Pan niższe taktowanie kości RAM.

Aby nie wydłużać czasu montażu i całego zamieszania, przekazuję informacje, że zostawiamy te kości pamięci.

25.03 (środa): otrzymuję od Was kolejnego maila:
Cytuj:
Dzień dobry,

dziękujemy za wiadomość. Montaż zamówienia zostanie rozpoczęty. Potwierdzenie nadania przesyłki, wraz z numerem listu przewozowego oraz odnośnikiem do e-faktury, prześlemy w odrębnej wiadomości e-mail zatytułowanej "Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki - pobierz e-fakturę”.

27.03 (poniedziałek, kolejny tydzień): pisze do Was profilaktycznie kolejnego maila z prośbą o oszacowanie dnia wysyłki zestawu, na co otrzymuję:
Cytuj:
Dobry wieczór,
dostawa powinna nastąpić około środy / czwartku. W razie opóźnień będziemy informować. Prosimy o cierpliwość.

Mija środa, czwartek, a ja nie dostaję od Was żadnej wiadomości. Mamy zatem piątek, kolejny miesiąc.

3.04 (piątek): Z samego rana udaje mi się połączyć z konsultantem poprzez czat dostępny na stronie. Przedstawiam mu całą sytuację i pytam, co jest powodem opóźnień, skoro wszystkie komponenty mieliście Państwo na stanie, wątpliwości co do podzespołów zostały dawno rozwiane, montaż miał się zacząć kilka dni temu... Dostaję odpowiedź, że komputer jeszcze nie opuścił działu montażowego, a wszelkie wcześniejsze informacje okazały się błędne, za co co zostałem przeproszony. X-kom, serio? Zanim zdołałem cokolwiek odpisać na czacie, konsultant postanowił zakończyć rozmowę ze mną (pomimo posiadania informacji, że coś odpisuję). Trzasnęliście klientowi drzwiami pod nosem. Brawo.

Druga rzecz - faktura. Złożyłem zamówienie 22.03. 9 dni przed końcem miesiąca. Zależało mi na fakturze, abym mógł wrzucić sprzęt w koszty w marcu. Przepraszam, ale nie znalazłem nigdzie informacji, że fakturę wystawiacie DOPIERO w momencie przekazania paczki kurierowi. Jeśli takowa informacja widnieje w widocznym dla klienta miejscu, proszę mnie poprawić. Tym oto sposobem, czekam 2 tygodnie na sprzęt, który można złożyć w 2 godziny (jeśli ma się części, ale przecież Wy je wszystkie mieliście), a także nie dostanę od was faktury na marzec, kiedy to de facto wpłaciłem Państwu ponad 5 tysięcy złotych za zamówienie.

I tak, rozumiem problem wywołany epidemią. Staram się być wyrozumiały. Po prostu nie lubię być oszukiwany.

Bartek


Pią 03 Kwi 2020, 10:23
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 6230
Post Re: Obsługa klienta na najwyższym poziomie?
Bartku, Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o przesłanie numeru zamówienia w wiadomości prywatnej.
Przyjrzymy się Twojemu zamówieniu i wrócimy z odpowiedzią.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom


Pią 03 Kwi 2020, 15:27
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 21 Maj 2020, 16:08
Posty: 5
Miejscowość: Kraków
Post Re: Obsługa klienta na najwyższym poziomie?
Osobiście nie spotkałem się u Państwa ze złą obsługą klientów. Zawsze wszystko przebiega po mojej myśli i jestem zadowolony z usługi.


Czw 21 Maj 2020, 16:14
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.