Witam. Zakupiłem u Państwa głośnik przenośny bluetooth Nillkin Traveler W2. Okazał się niesprawny i tu pochwalę X-kom, że samą procedurę rekalmacyjną zrealizował bardzo szybko. Wnioskowałem o wymianę na nowy egzemplarz jednak widzę w treści przesłanej fv korygującej oraz informacji w zakładce "reklamacje i zwroty", że dyspozycja serwisu to "zwrot pieniędzy". Niby fajnie, tylko ja ten produkt kupowałem w promocyjnej cenie (179 pln) znacząco niższej niż ta aktualnie oferowana (249 pln). Co gorsza miał być to prezent i obdarowany już musiał oddać niesprawny sprzęt kurierowi i wolałbym żeby towar ponownie przyszedł od Państwa jako niby wymiana. Stąd moje pytanie czy istnieje możliwość "zrabatowania" Nillkina na "cenę nabycia"? Ewentualnie rozważyłbym wymianę na Anker Soundcore Flare+ (w bliźniaczym Komputroniku np. za 259+ wysyłka) z moją dopłatą oczywiście do ceny jaką ewentualnie Państwo by zaproponowali. Pozdrawiam.
Pon 27 Lip 2020, 09:20
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
Re: Reklamacja RMA/226301/20
@Raffinsky
Nie będzie problemu z ponowną wymianą w tej samej cenie Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu przekazania szczegółów.
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum