forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Obsługa klienta biznesowego w x-kom
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=15884
Strona 1 z 1

Autor:  Maciek40 [ Śro 18 Lis 2020, 11:01 ]
Temat postu:  Obsługa klienta biznesowego w x-kom

Witam,
Ręce dziś mi opadły. Podziele się tą historią z forum może ktos skorzysta i bedzie się trzymał z daleka od x-kom.

Miesiąc temu skontaktowałem się z działem biznesowym w celu zakupu mocnego komputera z Ryzen 5950X. Było to sporo przed premierą ale wiedziałem ze bedzie kłopot ze zbieraniem komponentów.
Pan Łukasz był bardzo miły i pomocny. Wymieniając sporo maili udało się zebrać wszystkie komponenty dosłownie na dzień, dwa przed premierą ryzena.
Po premierze opłaciłem zamówienie i poszło na montaż.
5 listopada Pan Łukasz napisał ze wysyłka powinna być - środa, czwartek (11-12 listopada).
9 i 10 listopada napisałem 3 maila w których dopytywałem czy termin jest wciąż aktualny. Zero odpowiedzi.
12 listopana Pan Łukasz napisał ze sie nie udało, że montaż ma dużo pracy i że wysyłka najpóźniej w Poniedziałek 16 listopada.
16 listopada cisza. Napisałem 2 maile do Pana Łukasza dopytując czy rzeczywiscie wysyłka się odbędzie.
W tym momencie nie wiedziałem już co myśleć - kasa wpłacona, kontakt prawie zerowy i wymówki.
Poczułem się jakbym miał do czynienia z niezbyt uczciwym sprzedawcą z allegro a nie z działem biznesowym dużej firmy.
17 listopana Pan Łukasz odpisał. Na zarzuty o braku konkatu napisał ze wcale tak nie uważa i że ma 100 takich zamówien na głowie i że nie wie kiedy komputer bedzie zmontowany.
Czyli po 12 dniach czekania na montaż usłyszałem że nie wiadomo kiedy bedzie.
Po takim mailu ja przyznam się ze się zagotowałem.

Odpisałem ze skoro nie mozna wyznaczyć daty to prosze anulować zamówienie.
Kiedy sie uspokoiłem napisałem jeszcze żeby wysłać dziś 17 (wtorek) to co jest - bez montażu.
Pan Łukasz odpisał ze moze anulować albo moge czekaż na montaż - powinien być do piątku. Nie da sie wysłać cześci.
Ok napisałem - poczekam do piątku i jak się nie uda prosze anulować.

I dziś w środę 18 dostaje maila ze zamówienie anulowano.
I tyle. I cały miesiąc zbierania trudno dostępnych komponentów przepadł.
I trudno. Świat się nie zawali, ja ten komputer skompletuję za miesiąc u konkurencji.
Ale niesmak pozostaje. Bardzo się rozczarowałem podejsciem do klienta. Moze po prostu macie za dużo klientów. Ale spokojnie. Jednego już mniej.

Maciek

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 20 Lis 2020, 17:08 ]
Temat postu:  Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom

Dzień dobry,

Panie Macieju — przykro nam ze względu na zaistniałą sytuację. Nie jest to zgodne z zasadami, którymi kierujemy się podczas obsługi Klientów.
Zobowiązujemy się wyjaśnić opisane kwestie, a w tej chwili najmocniej przepraszamy.

Skontaktujemy się z Tobą po weryfikacji tego zamówienia.

Autor:  Maciek40 [ Sob 21 Lis 2020, 00:35 ]
Temat postu:  Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom

Muszę przyznać że rzeczywiście sytuacja została naprawiona w najlepszy możliwy sposób. Wszystko zostało wyjaśnione. Sprzęt przesłany. Bez montażu no ale okazuje się że montaż jest w przypadku niektórych zamówien nierealny.
Tak czy inaczej cieszę się że mogę pozostać w gronie zadowolonych klientów x-kom.

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 23 Lis 2020, 09:51 ]
Temat postu:  Re: Obsługa klienta biznesowego w x-kom

Maciek40, cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszego rozwiązania.

Pozdrawiamy
zespół x-kom

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/