|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Dział obsługi klienta i dział spedycji do wymiany w X-kom
Autor |
Wiadomość |
Pioterek
nowicjusz
Rejestracja: Pon 05 Paź 2020, 12:37 Posty: 13
|
 Dział obsługi klienta i dział spedycji do wymiany w X-kom
Witam,
To mój ostatni temat na tym forum. Muszę powiedzieć, że jestem zawiedziony obsługą sklepu x-kom. Zawsze coś nie tak. W ostatnim czasie (od sierpnia tego roku) złożyłem łącznie 5 zamówień na podzespoły komputerowe. Zawsze było coś nie tak. Lepiej kupić w innym sklepie. Nie dość, że długi czas oczekiwania, to obsługa ma klienta "w nosie". Dział spedycji do wymiany, źle pakują. Dział obsługi klienta, też do wymiany są różnego rodzaju problemy. Przede wszystkim nie czytacie ze zrozumieniem mailów od klienta. Nie macie chyba czasu na to, a ja nie mam czasu 10 razy zamawiać to samo i czekać miesiącami na potrzebny do pracy sprzęt. Czas iść do konkurencji, może jakiś mniejszy sklep poważniej podejdzie do transakcji i nie będzie tych wszystkich problemów, których mam już dosyć! Miarka się przebrała. To koniec naszej współpracy!
ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPÓW W SKLEPIE X-KOM!
Pozdrawiam, Piotr
|
Pią 27 Lis 2020, 11:06 |
|
 |
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 6516
|
 Re: Dział obsługi klienta i dział spedycji do wymiany w X-ko
Rozumiemy Twoje zdenerwowanie i jeszcze raz najmocniej przepraszamy za wszystkie trudności. Analizujemy proces obsługi podczas Twoich zakupów, aby wyciągnąć z tego wnioski i jeszcze bardziej ulepszyć nasz proces realizacji zamówień. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zdecydujesz się na kolejne zakupy w naszym sklepie i będzie się to wiązać z czystą przyjemnością.
|
Wto 01 Gru 2020, 08:55 |
|
 |
Pioterek
nowicjusz
Rejestracja: Pon 05 Paź 2020, 12:37 Posty: 13
|
 Re: Dział obsługi klienta i dział spedycji do wymiany w X-ko
Myślałem, że coś zaproponujecie. Ale cisza i nie macie sobie nic do zarzucenia. Dziwna praktyka. Wystarczy przekalkulować ile na wysyłki w dwie strony już straciliście. Może warto od razu zrealizować tak zamówienie, aby klient był zadowolony? Fakturę też od razu warto wystawić, a nie ciągle się musiałem o to upominać, a i tak bez skutku. Wiem, jakie są przepisy prawa, ale ja też mam prawo wymagać i zamówienia nie odbierać.
EDIT: Widzę, że więcej klientów ma problemy z fakturami. Jak tak dalej będziecie działać to jak ta informacja rozejdzie się po internecie to nie będzie wróżyło nic dobrego. Zmieńcie ten system bo jest wadliwy. Taka moja rada z dobrego serca. I nie upierajcie się, że wszystko gra bo nie gra. Przepisy prawa, a zadowolenie klienta to dwie różne kwestie.
|
Śro 02 Gru 2020, 17:37 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|