|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Stan magazynowy, kontakt i faktury x-kom
Autor |
Wiadomość |
p10
nowicjusz
Rejestracja: Czw 03 Gru 2020, 09:20 Posty: 2
|
 Stan magazynowy, kontakt i faktury x-kom
Witam,
Rozumiem, że był Black Friday i Cyber Monday, mimo to jednak jako kupujący chciałbym nieco lepszej jakości obsługi (albo chociaż jakiekkolwiek obsługi, poza automatycznymi mailami).
W trakcie zakupu widniała informacja "kup w ciągu ~6 godzin a otrzymasz jutro". Zależało mi na czasie (zakup 01.12) - a teraz okazuje się, że wysyłka najwcześniej 04.12. Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd? Faktura wystawiona - ale oczywiście bezużyteczna pro forma, mimo że zamówienie jest opłacone. Nie bardzo rozumiem, skąd ten problem z fakturami.
Próba kontaktu od 3 dni i 0 odpowiedzi, wszelkie kanały albo wyłączone albo nie sposób się dobić. Kilkadziesiąt prób telefonicznych w ciągu ostatnich 2 dni. Za każdym razem informacja, że jestem 30 w kolejce. Dodatkowo przepadnie mi pewnie zwrot za zakup od pracodawcy - bo nie da się wyegzekwować faktury.
Kiedyś to był naprawdę fajny sklep, w którym robiłem większość zakupów komputerowo-elektroniczncych, ale z przykrością stwierdzam, że kiepsko sobie poradziliście z ekspansją.
|
Czw 03 Gru 2020, 09:29 |
|
 |
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 6516
|
 Re: Stan magazynowy, kontakt i faktury x-kom
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o wysłanie numer zamówienia w wiadomości prywatnej. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie.
Pozdrawiamy Zespół x-kom
|
Czw 03 Gru 2020, 16:50 |
|
 |
p10
nowicjusz
Rejestracja: Czw 03 Gru 2020, 09:20 Posty: 2
|
 Re: Stan magazynowy, kontakt i faktury x-kom
Nie ma już takiej potrzeby, zdecydowałem się anulować zamówienie. Kupiłem produkt gdzie indziej.
|
Czw 03 Gru 2020, 16:57 |
|
 |
Pioterek
nowicjusz
Rejestracja: Pon 05 Paź 2020, 12:37 Posty: 13
|
 Re: Stan magazynowy, kontakt i faktury x-kom
A to ciekawe. Czyli z fakturami nie tylko ja miałem problem. Sklep się upiera, że ma na to czas i prawnie tak to wygląda, ale klient wymaga więcej. Jak widać tak działają. Może po naszych postach na forum zmienią zasady bądź system? Tego nie wiem, ale jak nic nie zrobią to nie będzie pozytywne dla działalności firmy i nie będzie rzutować dobrze na przyszłość. Gdybym był pracownikiem firmy x-kom to zrobiłbym tam porządek od wewnątrz.
|
Czw 03 Gru 2020, 23:49 |
|
 |
klotz
nowicjusz
Rejestracja: Śro 02 Gru 2020, 13:48 Posty: 1
|
 Re: Stan magazynowy, kontakt i faktury x-kom
3 dni to jeszcze nie długo ja czekam od 12.11 na ryzena 5900x i własnie sie dowiedzialem ze moze pod koniec grudnia moze :p 2,8k zamorzone na miesiac oczywiscie zero odpowiedzi na maile nie liczac automatu ogolnie jak juz kupisz to maja cie w dup..
|
Pią 04 Gru 2020, 14:04 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|