laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 26 Sty 2021, 08:50



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Obsługa klienta - czuję się oszukany 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 3
Post Obsługa klienta - czuję się oszukany
W dniu 15 stycznia 2021 około godziny 19:53 rozmawiałem z doradcą Mateuszem L. na infolinii, który to poinformował mnie o dostępności na stanie magazynowym karty graficznej o ówczesnym numerze ewidencyjnym 605244. Na podstawie udzielonych mi informacji sfinalizowałem zakupy podczas rozmowy i opłaciłem wcześniej złożone zamówienie.
Z tego tytułu dostałem maila potwierdzającego zakupy, w którym jest wyraźnie i jednoznacznie zapisane, iż planowany termin odbioru zakupów to 19.01.2021 r.
Ponieważ miałem ustaloną datę odbioru, umówiłem wizytę w salonie na godzinę 18:40 w dniu 19. stycznia, w celu odbioru już opłaconych zakupów. Do 19. stycznia nie otrzymałem potwierdzenia dostarczenia moich zakupów do salonu. Zadzwoniłem na infolinię, gdzie doradca Mateusz K. poinformował mnie o tym, iż jestem 15 (!!!) osobą w kolejce po tę kartę! Nikt mnie nie powiadomił o tym, że będę czekał na swoje zakupy w kolejce. Nikt nie powiadomił mnie o tym, że kupuję towar, który nie jest na stanie magazynowym. Wręcz przeciwnie. Udzielono mi informacji o dostępności kupowanego towaru.

Zostałem wprowadzony w błąd. Zaufałem waszym doradcom i się zawiodłem. Zaufałem waszej renomie i postanowiłem ponownie dokonać u was znaczących zakupów. Jak duże znaczenie ma dla was zaufanie jakim darzy was klient?

Dzisiaj dostałem bardzo nieprzyjemną odpowiedź od pani Eweliny z działu obsługi klienta. Z maila dowiedziałem się głównie, że równie dobrze mogę zrezygnować z zamówienia.

Taka postawa jest znacznie poniżej moich oczekiwać. Jest wręcz nieuczciwa.

Pani Ewelina sugeruje, między innymi, że w ciągu kilku minut wyprzedziło mnie w kolejce po te kartę 15 osób... Ani nie mogę tego zweryfikować, ani w to uwierzyć. Ale to nie jest sednem sprawy.

Zawarliśmy dwustronną umowę. Ja się terminowo, rzetelnie i uczciwie wywiązałem ze swojej części umowy opłacając w całości złożone wcześniej i potwierdzone zamówienie. Finalizacja umowy nastąpiła w przekonaniu, iż kupuję dostępny towar, który jest na stanie. Dopełniłem wszelkich starań, aby potwierdzić taki stan - zaufałem informacjom udzielonym mi przez konsultanta. Aktualnie czuję się oszukany, bo nie mam ani pieniędzy, ani kupionej karty. Sugerowanie, że mogę odstąpić od umowy jest karygodne. To nie ja jestem stroną niewywiązującą się z zawartej umowy.

Jeszcze raz podkreślę - bardzo zawiodłem się na poziomie obsługi klienta. Do tej pory darzyłem x-kom zaufaniem. Teraz wiem, że nie mam co liczyć na pomoc, ani wierzyć w złożone obietnice (dostarczenie karty będącej na stanie, nieczekanie w kolejce...).
Zastanawiam się, czy zapewnienia konsultanta o zachowaniu promocyjnej ceny po jej zapłaceniu również są nieprawdą...

Liczę na kontakt ze strony x-kom i rozwiązanie tej nieprofesjonalnej sytuacji z satysfakcją dla klienta.

Pozdrawiam,

Paweł


Śro 20 Sty 2021, 12:31
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 3
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Kazano mi się skontaktować z działem obsługi klienta pod adresem x-kom@x-kom.pl.
Od wtorku włącznie czekam na swoją kartę, a od wczoraj nikt się nie kontaktował ze mną w mojej sprawie.
X-kom w tym momencie ma zarówno moje pieniądze, jak i moje narzędzie do pracy. Brak kontaktu od wczoraj, a ja nie mam jak wywiązać się ze zobowiązań wobec moich klientów i to przez niekompetencję pracowników sklepu, któremu zaufałem.
Czuję się oszukany i głęboko zawiedziony taką postawą.
Jeżeli w ktoś z czytających się zastanawia czy ufać informacjom o dostępności towarów zawartym na stronie, to bez przyjemności informuję, że to najprawdopodobniej znów zwykłe kłamstwa.


Czw 21 Sty 2021, 13:40
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 3
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Niestety, nikt nie pomógł.
Przez błąd obsługi w x-komie zostałem z problemem i wielkim niesmakiem co do obsługi klienta w tej firmie.
Maile, prośby, wyjaśnienia na nic. W żaden sposób nie chcą pomóc i nie pomogli.
Jedyne co zaoferowali ze swojej strony to brak jakiejkolwiek akcji.
Rozczarowanie to mało powiedziane.
Nie mam ani swojej karty, ani zainwestowanych pieniędzy. Dzięki x-kom nie mogę też nigdzie indziej kupić takiej karty, bo przez ten czas jak trzymają mnie w szachu ceny kart poszły do góry.
Pomimo zapewnień ze strony doradcy o dostępności karty, pomimo informacji na stronie, że dostawa będzie już jutro u mnie, jeżeli tylko kupię póki timer nie osiągnie zera (taki zabawny feature na stronie przy zamawianiu), karty jak nie było tak nie ma.
Nie ma też żadnego wsparcia z ich strony.
Bardzo źle.
Kolejny dzień, gdy muszę "świecić oczami" wobec swoich klientów.
Może przynajmniej moje wpisy ostrzegą kogoś przed głupią decyzją, aby zaufać x-komowi.


Pią 22 Sty 2021, 19:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.