laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 25 Lip 2021, 22:22



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Obsługa klienta - czuję się oszukany 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Obsługa klienta - czuję się oszukany
W dniu 15 stycznia 2021 około godziny 19:53 rozmawiałem z doradcą Mateuszem L. na infolinii, który to poinformował mnie o dostępności na stanie magazynowym karty graficznej o ówczesnym numerze ewidencyjnym 605244. Na podstawie udzielonych mi informacji sfinalizowałem zakupy podczas rozmowy i opłaciłem wcześniej złożone zamówienie.
Z tego tytułu dostałem maila potwierdzającego zakupy, w którym jest wyraźnie i jednoznacznie zapisane, iż planowany termin odbioru zakupów to 19.01.2021 r.
Ponieważ miałem ustaloną datę odbioru, umówiłem wizytę w salonie na godzinę 18:40 w dniu 19. stycznia, w celu odbioru już opłaconych zakupów. Do 19. stycznia nie otrzymałem potwierdzenia dostarczenia moich zakupów do salonu. Zadzwoniłem na infolinię, gdzie doradca Mateusz K. poinformował mnie o tym, iż jestem 15 (!!!) osobą w kolejce po tę kartę! Nikt mnie nie powiadomił o tym, że będę czekał na swoje zakupy w kolejce. Nikt nie powiadomił mnie o tym, że kupuję towar, który nie jest na stanie magazynowym. Wręcz przeciwnie. Udzielono mi informacji o dostępności kupowanego towaru.

Zostałem wprowadzony w błąd. Zaufałem waszym doradcom i się zawiodłem. Zaufałem waszej renomie i postanowiłem ponownie dokonać u was znaczących zakupów. Jak duże znaczenie ma dla was zaufanie jakim darzy was klient?

Dzisiaj dostałem bardzo nieprzyjemną odpowiedź od pani Eweliny z działu obsługi klienta. Z maila dowiedziałem się głównie, że równie dobrze mogę zrezygnować z zamówienia.

Taka postawa jest znacznie poniżej moich oczekiwać. Jest wręcz nieuczciwa.

Pani Ewelina sugeruje, między innymi, że w ciągu kilku minut wyprzedziło mnie w kolejce po te kartę 15 osób... Ani nie mogę tego zweryfikować, ani w to uwierzyć. Ale to nie jest sednem sprawy.

Zawarliśmy dwustronną umowę. Ja się terminowo, rzetelnie i uczciwie wywiązałem ze swojej części umowy opłacając w całości złożone wcześniej i potwierdzone zamówienie. Finalizacja umowy nastąpiła w przekonaniu, iż kupuję dostępny towar, który jest na stanie. Dopełniłem wszelkich starań, aby potwierdzić taki stan - zaufałem informacjom udzielonym mi przez konsultanta. Aktualnie czuję się oszukany, bo nie mam ani pieniędzy, ani kupionej karty. Sugerowanie, że mogę odstąpić od umowy jest karygodne. To nie ja jestem stroną niewywiązującą się z zawartej umowy.

Jeszcze raz podkreślę - bardzo zawiodłem się na poziomie obsługi klienta. Do tej pory darzyłem x-kom zaufaniem. Teraz wiem, że nie mam co liczyć na pomoc, ani wierzyć w złożone obietnice (dostarczenie karty będącej na stanie, nieczekanie w kolejce...).
Zastanawiam się, czy zapewnienia konsultanta o zachowaniu promocyjnej ceny po jej zapłaceniu również są nieprawdą...

Liczę na kontakt ze strony x-kom i rozwiązanie tej nieprofesjonalnej sytuacji z satysfakcją dla klienta.

Pozdrawiam,

Paweł


Śro 20 Sty 2021, 12:31
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Kazano mi się skontaktować z działem obsługi klienta pod adresem x-kom@x-kom.pl.
Od wtorku włącznie czekam na swoją kartę, a od wczoraj nikt się nie kontaktował ze mną w mojej sprawie.
X-kom w tym momencie ma zarówno moje pieniądze, jak i moje narzędzie do pracy. Brak kontaktu od wczoraj, a ja nie mam jak wywiązać się ze zobowiązań wobec moich klientów i to przez niekompetencję pracowników sklepu, któremu zaufałem.
Czuję się oszukany i głęboko zawiedziony taką postawą.
Jeżeli w ktoś z czytających się zastanawia czy ufać informacjom o dostępności towarów zawartym na stronie, to bez przyjemności informuję, że to najprawdopodobniej znów zwykłe kłamstwa.


Czw 21 Sty 2021, 13:40
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Niestety, nikt nie pomógł.
Przez błąd obsługi w x-komie zostałem z problemem i wielkim niesmakiem co do obsługi klienta w tej firmie.
Maile, prośby, wyjaśnienia na nic. W żaden sposób nie chcą pomóc i nie pomogli.
Jedyne co zaoferowali ze swojej strony to brak jakiejkolwiek akcji.
Rozczarowanie to mało powiedziane.
Nie mam ani swojej karty, ani zainwestowanych pieniędzy. Dzięki x-kom nie mogę też nigdzie indziej kupić takiej karty, bo przez ten czas jak trzymają mnie w szachu ceny kart poszły do góry.
Pomimo zapewnień ze strony doradcy o dostępności karty, pomimo informacji na stronie, że dostawa będzie już jutro u mnie, jeżeli tylko kupię póki timer nie osiągnie zera (taki zabawny feature na stronie przy zamawianiu), karty jak nie było tak nie ma.
Nie ma też żadnego wsparcia z ich strony.
Bardzo źle.
Kolejny dzień, gdy muszę "świecić oczami" wobec swoich klientów.
Może przynajmniej moje wpisy ostrzegą kogoś przed głupią decyzją, aby zaufać x-komowi.


Pią 22 Sty 2021, 19:18
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Minęły dwa tygodnie od zakupu.
Ja nadal bez karty.
Nadal w kolejce.
Wczoraj na 10 miejscu...
Tymczasem podzespoły z Morele.net przyszły w ciągu dwóch dni od momentu zakupu...


Sob 30 Sty 2021, 19:04
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 6677
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Paweł, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.

Prosimy o wysłanie numer zamówienia w wiadomości prywatnej, postaramy się pomóc.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom


Wto 02 Lut 2021, 14:15
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Straciłem już nadzieję na korzystne załatwienie mojej sprawy.
Cieszę się, że ktoś odpisał na moje posty.
Zajęło to dwa tygodnie. Ja przestałem tu zaglądać, bo również w tym miejscu zostałem zostawiony sam sobie.
Wysłałem prywatną wiadomość. Będę oczekiwał informacji i pomocy.

Jak na razie, najchętniej udzielaną informacją ze strony konsultantów x-kom jest to, że jesem pomiędzy 1 a 5 miejscem w kolejce po moją kartę.
Tak, praktycznie po miesiącu oczekiwania na kartę, która rzekomo była na stanie gdy składałem moje zamówienie.

Nie jest dobrze.


Nie 14 Lut 2021, 12:57
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Z niezrozumiałych dla mnie przyczyn, moja prywatna wiadomość do x-kom widnieje w moim profilu jako "do wysłania". Administrator x-kom był na forum w dniu dzisiejszym, ale wiadomość nie zmieniła swojego statusu.
Teraz nie wiem, czy wiadomość jest faktycznie niewysłana, czy tylko nieprzeczytana.
Chciałem wgrać załącznik, ale wita mnie komunikat, iż skończyło się miejsce na załączniki...


Pon 15 Lut 2021, 19:49
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Napisałem również wiadomość prywatną bezpośrednio z profilu administratora, się też widnieje w folderze "do wysłania".
Mam nadzieję, że to nie jest kolejną wtopa w obsłudze klienta - proszę napisz do nas wiadomość prywatną, której nie odbierzemy...


Wto 16 Lut 2021, 10:52
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Administrator skontaktował się ze mną.
Wygląda jakby całkiem inne osoby zajmowały się komunikacją na tym kanale... ktoś ze mną rozmawia "po ludzku" i zauważa mój problem. To dla mnie ważne.
Straciłem zaufanie do obsługi klienta w x-kom i PW od admina na tym forum jest dla mnie miłym zaskoczeniem.
Dostałem nową opcję, o której dotychczas przez miesiąc nikt inny nie wspomniał. Również i to doceniam.
Z tego co zrozumiałem okazuje się, że jest możliwy zwrot opłaconej kwoty za kartę przy zachowaniu praw do jej kupna po cenie z zamówienia gdy będzie dostarczona. To znacznie zmienia moją sytuację i brzmi atrakcyjnie. Czekam na szczegóły propozycji i weryfikację, czy faktycznie da się z takiej opcji skorzystać.


Wto 16 Lut 2021, 12:20
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Propozycja zmiany statusu zamówienia na "nieopłacone" i zwrot środków przy zachowaniu miejsca w kolejce oraz ceny z zamówienia skusiła mnie. Wyraźnie podkreśliłem, że nie odstępuję od umowy sprzedaży i nie dlatego zwracane są środki. Mam nadzieję, że nie wynikną z tego żadne nieporozumienia.

Nadal czekam na kartę, a informacji o dostawie brak.
12.02. zaczął się Chiński nowy rok. Zwykle trwa około dwóch tygodni... Wtedy fabryki ponoć stoją...

Słyszałem, że ponad 40 lat temu podobnie czekało się na elektronikę... tylko wtedy nie z Chin.


Śro 17 Lut 2021, 20:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Wczoraj złożyłem zlecenie zwrotu zapłaconych środków - dzisiaj mam kasę na koncie. Niesamowite! Zadziałało! Dziękuję Administratorze!

Niestety na kartę czekam nadal. Ponoć nie ma informacji o zbliżającej się dostawie. To akurat nie są dobre dla mnie wieści.
Zanim kasa pojawiła się na moim koncie, upewniałem się dzisiaj czy moja pozycja się nie zmieniła. Jestem ponoć nadal drugi. Zobaczymy jak długo.

Moje zamówienie na stronie x-kom jest nadal widoczne jako w realizacji, a nie wycofane. To doskonale. Niestety nie mam zaufania do obsługi klienta w x-kom. Dopiero to forum zaczęło przywracać mi wiarę w pracujących tam ludzi. Szkoda, że wcześniej nie udało mi się skontaktować.

Czekam na kartę.
Czekam z całą resztą zakupów, aż karta dotrze. Nadal nawiedza mnie myśl, że całkiem możliwe, iż czekam na darmo...


Pią 19 Lut 2021, 00:10
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Wygląda na to, że moja "przygoda" z kartą graficzną dobiegła właśnie końca. Odebrałem ją z salonu, bez problemów, płacąc całość przy kasie. Dodatkowo udało się połączyć późniejsze zamówienia z odbiorem karty, więc tym bardziej byłem zadowolony.

Co mi się nie spodobało, to że nikt nie wiedział (nie chciał przekazać mi informacji) o zbliżającej się dostawie kart. Wyszło na to, że x-kom był zaskoczony tym, że karty się u nich pojawiły. To dziwne.

Czekam teraz na resztę komponentów. Nie zamawiałem ich, ponieważ czułem się oszukany i obawiałem się, że albo karty nie dostanę w ogóle, albo x-kom wycofa się z umowy. Okazało się, że jednak potrafią zachować się profesjonalnie i wywiązali się nie tylko z zawartej umowy, ale również ze słownych ustaleń. To bardzo dobre świadectwo.

Osobiście czuję, że większość "kwasu" w mojej sprawie było zneutralizowane przez administratorów prowadzących to forum. Dziękuję za to. Wasza obsługa klienta jest na o wiele wyższym poziomie niż czat czy mail. To od was usłyszałem o opcjach, które inni pomijali. Szkoda tylko, że od was również nie mogłem dowiedzieć się o zbliżającej się dostawie.

Teraz pozostaje zabrać się do pracy.


Nie 21 Lut 2021, 19:33
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 26 Lut 2021, 00:24
Posty: 3
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
pawel nie obraz sie, ale te twoje relacje w postach brzmia jak jakis pamietnik zranionego nastolatka, ktory sie żali i placze piszac emocjonalne ***** typu "to dla mnie ważne".. ile ty masz lat? swiat jest jaki jest...

jestes pewnie fajny facet ale po twoich wypowiedziach i maniakalnym pisaniu postow wydaje mi sie ze jestes samotny i zagubiony... polecam kontakt z psychoterapeuta, mysle ze moze ci pomoc.


Pią 26 Lut 2021, 00:31
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57
Posty: 13
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
micho napisał(a):
pawel nie obraz sie, ale te twoje relacje w postach brzmia jak jakis pamietnik zranionego nastolatka, ktory sie żali i placze piszac emocjonalne ***** typu "to dla mnie ważne".. ile ty masz lat? swiat jest jaki jest...

jestes pewnie fajny facet ale po twoich wypowiedziach i maniakalnym pisaniu postow wydaje mi sie ze jestes samotny i zagubiony... polecam kontakt z psychoterapeuta, mysle ze moze ci pomoc.


Spoko twardzielu. Nie martw się mną.


Nie 28 Lut 2021, 16:40
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 01 Mar 2021, 17:51
Posty: 1
Post Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Szczerze ? Miałem prawie identyczną sytuację a gdy odpowiedziałem na mailu że taka sytuacja mnie nie satysfakcjonuje czekałem na odpowiedź kilka dni i jej nie otrzymałem to poprosiłem na czacie o zwrot pieniędzy ponieważ nie miałem zamiaru mrozić pieniędzy nie wiadomo ile w końcu to było 3500 zł to moje zamówienie zostało anulowane.... To była moja pierwsza i jedyna taka nieprzyjemna sytuacja z xkomem ale nie naprawili swojego błędu nie otrzymałem rekompensaty ani produktu a obiecywali mi rekompensatę choćby.. Stracili rzetelność
Nigdy więcej x-kom


Pon 01 Mar 2021, 17:54
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: AdsBot [Google] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.