|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
Obsługa klienta - czuję się oszukany
Autor |
Wiadomość |
Pawel_D
nowicjusz
Rejestracja: Śro 20 Sty 2021, 11:57 Posty: 13
|
Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
Ja dopiero za pośrednictwem forum dostałem w ogóle opcję zwrotu pieniędzy. Na infolinii dowiedziałem się, że faktycznie taka opcja jest standardowa. Tak więc ani przez maile, ani przez czata nikt mi o tym nie powiedział. Na infolinii też dopiero jak się zapytałem wprost, to mi potwierdzili. Z tego co wiem forum prowadzi inny dział. Moim zdaniem tędy klient jest traktowany bardziej rzetelnie. Fakt, że większość zakupów do kompa zrobiłem poza x-kom, właśnie z powodu mojej przygody.
|
Czw 04 Mar 2021, 12:27 |
|
|
mon97
nowicjusz
Rejestracja: Czw 27 Maj 2021, 19:14 Posty: 4
|
Re: Obsługa klienta - czuję się oszukany
podobno nie anulujecie zamówień a dziś dostałem maila z anulowanie zamówienia na rtx 3080 który zamówiłem w przed sprzedaży 17 września 2020 roku zaraz po otwarciu możliwości składnia zamówień. po dziewięciu miesiącach piszecie ze anaulujecie zamówienie jednocześnie ofrujecie te karty w zestawach które sprzedajecie tj komputerach stacjonarnych z logo x-kom jest to wysoce nie stosowne wobec wszystkich którzy zaufali w to że dostaną kartrę. Jednak okazuje się że sklep dział jak przysłowiowe "JANUSZE" zamówień nie dostarczymu sprzedamy drożejn w gotowcach
bravo bravo
zaufanie do dalszych zakupów spada
na łeb
|
Czw 27 Maj 2021, 19:30 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 51 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|