forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Tragiczna obsługa klienta, oszustwo
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=16319
Strona 1 z 1

Autor:  Subekumena [ Czw 18 Lut 2021, 18:21 ]
Temat postu:  Tragiczna obsługa klienta, oszustwo

Chciałbym poinformować o tragicznej i lekceważącej obsłudze mailowej klienta. Najwidocznie dzielącej klientów na lepszych i gorszych pod względem wydanej u Państwa sumy pieniędzy.

Zobaczyłem, że macie Państwo w sprzedaży grę Mass Effect: Andromeda w wersji elektronicznej. Jako że nie wiedziałem jeszcze wtedy o istnieniu na rynku dwóch wersji gry, zawierających różne pakiety językowe, to informacja na państwa stronie, że jest to "wersja angielska" nie była dla mnie do końca jasna, dlatego też przed zakupem postanowiłem wysłać maila z zapytaniem, aby rozwiać wszelkie wątpliwości:
Cytuj:
Dzień dobry, czy ta wersja gry posiada polskie napisy?

W odpowiedzi otrzymałem:
Cytuj:
Dzień dobry,

tak, PC Mass Effect: Andromeda ESD Origin to angielska wersja językowa z możliwością włączenia polskich napisów.

Pozdrawiam

Odpowiedź ta bezpośrednio doprowadziła do tego, że grę zakupiłem.
Pomijając już problemy jakie pojawiły się w związku z dostarczeniem do mnie kodu do gry, kod otrzymałem po 3 dniach od zaksięgowania wpłaty. Ok, trudno, nic wielkiego.

Wykorzystałem kod, zainstalowałem grę i okazało się, że język polski (napisy) nie jest obsługiwany. Wtedy też, przeglądając informacje w internecie, dowiedziałem się o istnieniu różnych wersji gry z różnymi pakietami językowymi.

Jako że zdawałem sobie sprawę, że wersja elektroniczna nie podlega zwrotowi bardzo zaniepokoiłem się zaistniałą sytuacją, więc postanowiłem dowiedzieć się jakie mają Państwo procedury w takiej sytuacji. Sytuacji, kiedy niewątpliwie oszustwo doprowadziło do podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie produktu.
Napisałem więc, dnia 10 lutego 2021, pierwszego maila opisującego sytuację.

Nie otrzymałem odpowiedzi, zostałem zignorowany.

Po kolejnych kilku wiadomościach elektronicznych (z pewnością ponad 3, w różnych dniach ), udało mi się odbyć bardzo nieprzyjemną i lekceważącą mnie wymianę mailową. Nastąpiła ona w dniu 18 lutego 2021, po 8 dniach od pierwszej wiadomości. Nie będę jej tutaj w całości udostępniał ale wierzę, że zostanie ona przez Państwo przeanalizowana. W przypadku kolejnego braku reakcji z chęcią zaprezentuję w całości poziom tej obsługi.
W każdym razie efekt był taki, że nikogo nie interesuje to że zostałem bezczelnie oszukany, zakupiłem produkt zgodny z opisem na stronie ( opis na stronie jest niepełny i nie chodzi o brak bezpośredniej informacji o języku polskim), produktu w wersji elektronicznej nie można zwrócić i mam się odczepić.

Żałosne.

W związku z zaistniałą sytuacją zastanawia mnie, po co istnieje obsługa klienta, która oszukuje i wprowadza w błąd, a w przypadku wynikających później problemów umywa ręce i nie czuje się do najmniejszej odpowiedzialności?

Był to mój pierwszy zakup w sklepie internetowym, jestem wielce zdziwiony i rozczarowany. Jeśli rzeczywiście w dziale obsługi klienta klienci są dzieleni na lepszych i gorszych, to z wielką przyjemnością prześlę paragony za sprzęt zakupiony stacjonarnie, może wtedy nie będę traktowany jak klient robiący awanturę o 30 zł.

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 22 Lut 2021, 13:49 ]
Temat postu:  Re: Tragiczna obsługa klienta, oszustwo

Subekumena — dziękujemy za szczegółowe opisanie zgłoszenia. Sytuacja nie powinna mieć miejsca i po weryfikacji wszystkich informacji, skontaktujemy się z Tobą, aby zaproponować najkorzystniejsze rozwiązanie.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/