laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 25 Kwi 2024, 17:25



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna
 Opinia o sklepie X-kom 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 25 Wrz 2011, 20:24
Posty: 7
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Dodam jeszcze, że z nimi trzeba walczyć i nie wolno odpuszczać bo właśnie "zbywanie" klienta to ich stałe zachowanie. Także proszę się nie dać :)


Wto 18 Paź 2011, 11:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Paź 2011, 09:15
Posty: 5
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Dziękuję za słowa otuchy. Miło zobaczyć że nie jestem sam. Niestety człowiek jest na gorszej pozycji, kiedy jest w salonie sam, do tego z malutkim dzieckiem, i musi odpierać atak kliku drwiących sobie z niego sprzedawców, którzy są tam tak naprawdę od tego aby służyć klientowi pomocą a nie traktować go nonszalancko i bez szacunku.

Ps.Kupiłem Della i mam gwarancję Next Business Day, tak więc jeden telefon do Della załatwia sprawę, i komputer może zostać naprawiony. Ale tutaj boli co innego, boli to jak traktuje klienta sprzedawca, który dwa dni wcześniej, kiedy wpłacałem za komputer ponad 4 tysiące złotych z uśmiechem mówi że jak tylko coś będzie nie tak to do 10 dni wymienimy Panu komputer.

Boli gdy w środku Europy, ktoś perfidnie wprowadza klienta w błąd i nie przestrzegam obowiązującego prawa!

Szkolenie dla Panów z Krakowa wskazane !!!


Wto 18 Paź 2011, 11:21
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
odd7 napisał(a):
Dziękuję za słowa otuchy. Miło zobaczyć że nie jestem sam. Niestety człowiek jest na gorszej pozycji, kiedy jest w salonie sam, do tego z malutkim dzieckiem, i musi odpierać atak kliku drwiących sobie z niego sprzedawców, którzy są tam tak naprawdę od tego aby służyć klientowi pomocą a nie traktować go nonszalancko i bez szacunku.

Ps.Kupiłem Della i mam gwarancję Next Business Day, tak więc jeden telefon do Della załatwia sprawę, i komputer może zostać naprawiony. Ale tutaj boli co innego, boli to jak traktuje klienta sprzedawca, który dwa dni wcześniej, kiedy wpłacałem za komputer ponad 4 tysiące złotych z uśmiechem mówi że jak tylko coś będzie nie tak to do 10 dni wymienimy Panu komputer.

Boli gdy w środku Europy, ktoś perfidnie wprowadza klienta w błąd i nie przestrzegam obowiązującego prawa!

Szkolenie dla Panów z Krakowa wskazane !!!


Pragniemy ustosunkować się do zaistniałej sytuacji:

- klawiatura w Dell Vostro niestety ma taki urok i występuje to w tych laptopach w mniejszym lub większym stopniu, nie jest to jednak traktowane przez producenta jako usterka.
- Zwrot towaru do 10 dni jest możliwy zawsze przy zakupie przez Internet, nawet z odbiorem osobistym. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest jednak weryfikacja zwracanego sprzętu przez nasz dział techniczny, który niestety nie znajduje się w oddziale naszej firmy. Dlatego też przy zwrocie istnieje konieczność jedno- lub dwudniowego oczekiwania na decyzję naszego działu technicznego.
- Z naszych informacji i nagrania z monitoringu nie wynika, jakoby został Pan potraktowany przez obsługę naszego salonu w sposób, który Pan opisuje. Brak samodzielności przy obsłudze może wynikać z faktu, że pracownik, który Pana obsługiwał był w pracy dopiero pierwszy tydzień, dlatego decyzje musiał konsultować z kierownikiem salonu.
- Kierownik salonu w momencie kiedy Pana sprawa była wyjaśniana obsługiwał innego klienta, dlatego też musiał podzielić swoją uwagę pomiędzy Pana sprawę, a obsługę drugiego klienta.
- Z nagrań monitoringu nie wynika również, że którykolwiek z pracowników zachował się niekulturalnie i starałby się Pana zastraszyć.

Liczymy, że zaproponowane przez nas rozwiązanie, na które się Pan zdecydował pozwoli zatrzeć złe wrażenie z kontaktu z naszą firmą.

Życzymy miłego użytkowania sprzętu.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Czw 20 Paź 2011, 15:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Paź 2011, 09:15
Posty: 5
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Drodzy forumowicze, muszę przyznać że sprawa przez Pana Kierownika sklepu docelowo została wyjaśniona.
Sprzęt z którego klawiatury nie byłem zadowolony został wymieniony na inny model. Z oględzin kilku egzemplarzy tego modelu wynika że żaden nie ma idealnej klawiatury, wszystkie są lekko wybulone na środku. Jednak z wymiany jestem bardzo zadowolony, gdyż model który otrzymałem po mojej interwencji, nie wydaje charakterystycznego zgrzytania przy naciskaniu niektórych klawiszy.
Wszystkim pracownikom z Krakowskiego oddziału dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojego zażalenia co do jakości sprzętu.
Nie ukrywam że wpływ na tak szybkie wyjaśnienie sprawy miała zapewne moja interwencja pisemna na forum jak i do sprzedawcy z działu allego firmy x-kom, jakkolwiek muszę przyznać że firma postąpiła bardzo profesjonalnie i szybko rozwiązała nasze lekkie nieporozumienie.
Zawsze sobie chwaliłem ten sklep, i na szczęście ostatnia przygoda nie zniechęciła mnie do tej firmy, ponieważ ostatecznie wszystko zakończyło się pomyślnie.


Czw 20 Paź 2011, 15:26
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Paź 2011, 19:29
Posty: 2
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Niestety, brałam udział w podobnej sytuacji, jak Pan "odd7". Zachwycona ceną laptopa i wyglądem salonu udałam się do sklepu x-kom w Poznaniu, w CH Kupiec. Zakupiłam wybrany model, również powiedziano mi, bym nie zdejmowała folii, tak, aby w razie czego, gdyby coś nie działało w ciągu 10 dni można było go przynieść i wymienić. Zauważyłam w domu, że klawisz "i" nie zawsze wskakuje, trzeba mocniej przycisnąć. Piszę obecnie pracę licencjacką, więc jest to dla mnie duży defekt, który z pewnością spowalniałby pisanie pracy. Udałam się więc do salonu z laptopem i dowodem zakupu. Pan, który mnie obsługiwał, stwierdził i potwierdził, że faktycznie klawisz ten nie działa poprawnie. Niestety mimo to powiedziano mi, że zwrócić nie mogę, bo nie zamawiałam laptopa przez internet, a na wysyłkę do serwisu/ wymianę laptopa też nie mogę liczyć. Dlaczego? Ponieważ klawisz częściowo działa. Gdyby całkowicie był popsuty, wtedy by przyjęli "reklamację"; co oznacza że klawisz musiałby przestać działać w ciągu 10 dni od zakupu całkowicie.
Trochę tego nie rozumiem. Mam chyba prawo, kupując nowy sprzęt od autoryzowanego sprzedawcy, aby ten działał poprawnie. W sklepie przy zakupie nie można było włączyć i sprawdzić laptopa, więc jak tylko zauważyłam błąd w działaniu klawisza udałam sie do salonu, gdzie potwierdzono ten defekt a mimo to odesłano mnie z powrotem. Jedyne co mi pozostało, to wysłać laptopa do serwisu na własną rękę, nie przez salon, jednak i tak nie mam pewności, czy zostanie on naprawiony...


Śro 26 Paź 2011, 20:04
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Paź 2011, 19:29
Posty: 2
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Chciałabym poinformować, że nie wiem czy to pod wpływem mojej wypowiedzi na forum czy z innych powodów, w każdym razie otrzymałam telefon zwrotny od pracownika salonu x-kom i informację, że mogę przyjść i wymienić laptopa. Cieszę się, że sprawa ostatecznie się rozwiązała, i mam nadzieję, że tym razem laptop będzie sprawny. W każdym razie dziękuję obsłudze za umożliwienie tej wymiany :)


Sob 29 Paź 2011, 20:05
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 25 Wrz 2011, 20:24
Posty: 7
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Niestety muszę napisać negatywną opinię o sklepie. Kupiłem laptopa z którym od początku były same problemy bo już od września ciągnie się sprawa. Laptop ciągle ląduje w naprawie serwisowej sklepu i gwarancyjnej asusa. Dużo byłoby pisać na ten temat, z resztą już była poruszana ta kwestia na forum tylko w temacie "zwrot o 1 dzień za późno". Laptopa odebrałem dosłownie parę dni temu po trzech tygodniach napraw. Z przykrością muszę stwierdzi, że pojawił się następny niepokojący objaw bowiem przy odczycie pendrive słychać głośny zgrzyt jakby coś się o coś ocierało. Trudno jest mi opisać ten dźwięk. Nie jest to normalny objaw bowiem po pierwsze wcześniej to nie występowało, a po drugie sprawdziłem to u znajomego na takim samym laptopie i podobne zjawisko nie występowało. Sklep po prostu musiał mi sprzedać jakiegoś uszkodzonego laptopa bo inaczej tego nie potrafię wytłumaczyć. Jestem zły i rozgoryczony bo na prawdę nie mam już siły do tego laptopa, straciłem pieniądze i mam uszkodzony komputer... Na dodatek ze sklepem nie da się porozumieć, naprawy nic nie dają, na wymianę nie ma co liczyć, a o zwrocie pieniędzy już w ogóle mogę zapomnieć.


Nie 30 Paź 2011, 17:04
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 05 Sty 2012, 21:29
Posty: 1
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
No to i ja dorzucę swoje 3 grosze :)
28grudnia zakupiłem w sklepie w wawie notebooka MSI GT780DX. Co do jakości obsługi i szybkości działania nie mam zastrzeżeń ale co do uznawania wadliwych produktów to już mam... Ale może od początku. Byłem bardzo zainteresowany tym notebokiem szczególnie ze mieli go w niezłej cenie a opinie o sklepie też nie były złe. Postanowiłem się skusić a żeby nie wozić kasy (przy płatności kartą jest +2% do ceny) wziąłem w sklepie przy zamówieniu fakturę proformę na lapka i 27 grudnia przelałem kaskę na konto. Następnego dnia notebook już był w sklepie tak samo jak pieniądze. Niewiele myśląc obejrzałem powierzchownie lapka i zabrałem go do domku. W domku po zainstalowaniu systemu okazało się że wyskoczyła skaza na ekranie a mianowicie martwy piksel świecący (bright pixel) który jak diabli rzuca się w oczy na ciemnych tłach. następnego dnia zawitałem do sklepu z prośbą o wymianę lapka ale niestety sprzedawca nie mógł mi wyminić go ponieważ jest norma ISO której oni się trzymają... Cóż nie pozostało mi nic innego jak wysłać lapka na którym zdąrzyłem zainstalowac system i nic więcej na gwarancję z nadzieją że może tam łaskawie mi wymienią... Teraz czekam na werdykt serwisu...
Podsumowując zasady xkomu sa trochę nie na miejscu. Rozumiem że jak bym chciał zwrócić laptopa to mogli by nie chcieć go przyjąć, ale ja chciałem dokładnie ten sam model tyle że bez skazy na ekranie. Zakupu dokonałem można powiedzieć przez internet... Bo lapka kupiłem zanim go dostałem... I sprawdza się to co mi wszyscy zawsze powtarzają. Kupuj tam gdzie masz pewność... Kilka notebooków kupowałem już w komutroniku. Może był o te 200zł droższe ale jak była jakaś skaza to bez problemu wymieniali mi na nowy model...
Żeby nie ta sytuacja z martwym pikselem to sklep bym ocenil na 5 gwiazdek, a tak ze 3 dostaną za jakość obsługi i dobry kontakt :)
Ave


Czw 05 Sty 2012, 21:42
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Przykro nam, lecz niestety wymiana bądź zwrot produktu możliwy jest jedynie przy zamówieniu złożonym przez internet. Jeżeli natomiast produkt jest uszkodzony to nie ma to znaczenia pod warunkiem, że usterka wystąpiła w przeciągu 10 dni od daty zakupu. Po tym terminie niestety należy skontaktować się już bezpośrednio z producentem w celu realizacji gwarancji. Natomiast uszkodzony piksel niestety nie jest uznawany jako wada ponieważ uszkodzone piksele reguluje norma ISO i w takim wypadku pracownicy salonu nie mogą przyjąć zwrotu produktu ze względu na procedury firmowe. Cieszy nas jednak fakt, iż mimo tego jesteś zadowolony z obsługi oraz chcielibyśmy podziękować za docenienie naszych pracowników.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Sob 07 Sty 2012, 14:17
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Sty 2012, 12:25
Posty: 2
Post Proszę o udzielenie odpowiedzi
Chciałabym rozwiać pewne swoje wątpliwości względem zasad uwzględniania gwarancji w firmie X-KOM.

Na stronie państwa aukcji na allegro widnieje: „Gwarancja 24-miesięczna pozwoli Ci spać spokojnie! Wszystkie naprawy gwarancyjne, a także konfiguracja zakupionego u nas sprzętu, są całkowicie bezpłatne.” http://allegro.pl/dysk-zewnetrzny-verba ... 14310.html

Tymczasem tutaj na forum udzielacie państwo takich informacji:

X-KOM.PL napisał(a):
Przykro nam, lecz niestety wymiana bądź zwrot produktu możliwy jest jedynie przy zamówieniu złożonym przez internet. Jeżeli natomiast produkt jest uszkodzony to nie ma to znaczenia pod warunkiem, że usterka wystąpiła w przeciągu 10 dni od daty zakupu. Po tym terminie niestety należy skontaktować się już bezpośrednio z producentem w celu realizacji gwarancji.


Chciałabym otrzymać prostą, szczerą odpowiedź, co się stanie gdy wspomniany wystawiony na allegro produkt - Dysk zewnętrzny Verbatim 1TB 3,5", objęty 24-miesięczna gwarancją, np. po roku ulegnie awarii, (zepsuje się etc.) Czy w takim wypadku:

A.) należy udać się do salonu X-KOM, a państwo się tym dalej zajmą w ramach 24-miesięcznej gwarancji

B.) należy samemu we własnym zakresie przesłać niesprawny produkt do producenta ?

Proszę o udzielenie szczerej, jednoznacznej odpowiedzi na powyższy przykład.


Wto 17 Sty 2012, 13:27
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
W przypadku usterki dysku twardego należy dostarczyć produkt do salonu, w którym został odebrany. W przypadku dostawy kurierem dysk należy odesłać do naszej centrali. Natomiast w przypadku notebooków wygląda to następująco. Można skorzystać z gwarancji door to door, która jest realizowana przez producenta oczywiście na jego koszt. Jak również analogicznie jak w przypadku dysku twardego można realizować gwarancję dostarczając produkt do naszej firmy, niestety jednak wydłuża to termin jej realizacji co powoduje, że szybszą oraz wygodniejszą formą jest tryb door to door.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 17 Sty 2012, 16:36
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Sty 2012, 12:25
Posty: 2
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :)
Wydłużony termin realizacji wcale nie jest tak bardzo uciążliwy gdy w grę wchodzi samodzielne kontaktowanie się z 'autoryzowanym serwisem producenta' (przemawiają prze zemnie niezbyt miłe doświadczenia) więc akurat jak dla mnie takie wydłużone terminy i dostarczenie produktu do miejsca zakupu jest mniej stresujące, a skoro jest u państwa możliwe to rozwiał pan moje wątpliwości :)


Wto 17 Sty 2012, 17:01
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 18 Lut 2012, 20:47
Posty: 3
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
ainuizdam napisał(a):
Niestety, brałam udział w podobnej sytuacji, jak Pan "odd7". Zachwycona ceną laptopa i wyglądem salonu udałam się do sklepu x-kom w Poznaniu, w CH Kupiec. Zakupiłam wybrany model, również powiedziano mi, bym nie zdejmowała folii, tak, aby w razie czego, gdyby coś nie działało w ciągu 10 dni można było go przynieść i wymienić. Zauważyłam w domu, że klawisz "i" nie zawsze wskakuje, trzeba mocniej przycisnąć. Piszę obecnie pracę licencjacką, więc jest to dla mnie duży defekt, który z pewnością spowalniałby pisanie pracy. Udałam się więc do salonu z laptopem i dowodem zakupu. Pan, który mnie obsługiwał, stwierdził i potwierdził, że faktycznie klawisz ten nie działa poprawnie. Niestety mimo to powiedziano mi, że zwrócić nie mogę, bo nie zamawiałam laptopa przez internet, a na wysyłkę do serwisu/ wymianę laptopa też nie mogę liczyć. Dlaczego? Ponieważ klawisz częściowo działa. Gdyby całkowicie był popsuty, wtedy by przyjęli "reklamację"; co oznacza że klawisz musiałby przestać działać w ciągu 10 dni od zakupu całkowicie.
Trochę tego nie rozumiem. Mam chyba prawo, kupując nowy sprzęt od autoryzowanego sprzedawcy, aby ten działał poprawnie. W sklepie przy zakupie nie można było włączyć i sprawdzić laptopa, więc jak tylko zauważyłam błąd w działaniu klawisza udałam sie do salonu, gdzie potwierdzono ten defekt a mimo to odesłano mnie z powrotem. Jedyne co mi pozostało, to wysłać laptopa do serwisu na własną rękę, nie przez salon, jednak i tak nie mam pewności, czy zostanie on naprawiony...


Witam!

Mam podobną sytuację z moim nowym laptopem. Z tym, że moja jest taka, że nawet nie udało mi się go włączyć. Pierwsze włączenie i samodzielna instalacja systemu nie zadziałała. Proces nie dobiegł nawet do końca, gdyż w jego trakcie pojawił się błąd (najprawdopodobniej związany z kartką graficzną, jak powiedziano mi w sklepie, kiedy zgłosiłam problem). Również, jak w przypadku wypowiedzi poprzedniczki, zakupiłam sprzęt bezpośrednio w sklepie w Częstochowie, co dyskwalifikuje 10-dniowy okres na zwrot towaru. Jednak w tej sytuacji, kiedy nie było mojej jakiejkolwiek ingerencji w sprzęt, poza jego włączeniem, naprawa serwisowa, nie jest wyjściem z sytuacji, gdyż zapłaciłam z góry za popsuty sprzęt! Gdyby była możliwość sprawdzenia zakupu na miejscu, problemu by nie było!
Straciłam tylko nerwy i pieniądze. To był mój pierwszy zakup w sklepie X-KOM, którego ofertę wybrałam, bo była najlepsza! Laptop dokładnie z takimi parametrami jak chciałam w dobrej cenie. Ale okazał się klapą, więc moje odczucia co do zakupów w sklepie X-KOM są negatywne...

Pozdrawiam.


Nie 19 Lut 2012, 12:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Mimo, że zakup został dokonany w naszym sklepie stacjonarnym to jeżeli usterka notebooka pojawiła się w przeciągu 10 dni od daty zakupu to nie odsyłamy Klienta na gwarancję tylko staramy się rozwiązać problem.
@malfig podaj proszę na PW dane kontaktowe (imię nazwisko, numer tel.), dzięki którym będziemy mogli odnaleźć Twój zakup i rozwiązać problem dotyczący notebooka.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 20 Lut 2012, 10:53
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 20 Mar 2012, 19:52
Posty: 1
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Witam,
wielki pozytyw dla salonu w Krakowie, ale też dla serwisu w Częstochowie.
Fachowa i miła obsługa, pełnia kompetencji po prostu profesjonalnie.
dziękuję! :)


Wto 20 Mar 2012, 20:04
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 68 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.