laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 26 Kwi 2024, 16:23



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna
 Opinia o sklepie X-kom 
Autor Wiadomość
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 06 Wrz 2006, 14:49
Posty: 431
Miejscowość: Czestochowa
Post 
Arti napisał(a):


Masz rację, automat chyba coś skopał :) jutro będzie to zgłoszone naszym programistom. Dzięki za informację.

pozdr

_________________
Asus K50IJ-SX046C

Intel Core i5 750 @4GHz 1,37v WaterCooled :: Asus P7P55D-E Pro :: 4GB Kingston HyperX @2GHz 8-9-8-25 1.65v :: 2 x Seagate 250GB @Raid 0 :: WD Caviar 1TB 1001FALS :: Samsung SH-203P :: Corsair CMPSU-850HXEU 850W :: Dell U2410 24" Wide Screen

przemyslaw.ladra@x-kom.pl

Masz problem natury technicznej? Skontaktuj się z nami!
e-mail. serwis@x-kom.pl
tel. 34 310 30 30

Masz pytanie dotyczące naszej oferty? Skontaktuj się z nami!
e-mail. x-kom@x-kom.pl
tel. 34 324 11 67
tel. 34 324 11 97


Image


Wto 29 Sty 2008, 22:59
Profil WWW
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55
Posty: 469
Miejscowość: www.x-kom.pl
Post 
Dziękujemy za zgłoszenie błędu, błędny opis usunęliśmy.

_________________
michal@x-kom.pl


Śro 30 Sty 2008, 11:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 18 Kwi 2008, 22:17
Posty: 3
Miejscowość: Częstochowa
Post 
sklep ok. ale serwis to totalna pomyłka.Już drugi miesiąc bujam się z płytą główną!!!


Pią 18 Kwi 2008, 22:49
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55
Posty: 469
Miejscowość: www.x-kom.pl
Post 
slaweks_68 napisał(a):
sklep ok. ale serwis to totalna pomyłka.Już drugi miesiąc bujam się z płytą główną!!!


Czy mógłbym prosić o podanie numeru przyjęcia serwisowego? Można go wysłać na adres michal@x-kom.pl

_________________
michal@x-kom.pl


Sob 19 Kwi 2008, 08:49
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 18 Kwi 2008, 22:17
Posty: 3
Miejscowość: Częstochowa
Post 
W poniedziałek będę w X-komie,mam nadzieję że wyjdę z serwisu zadowolony! Miałem płytę gigabyte N650SLI-DS4(odkleił się radiator),dostałem asusa z technologią crossfire. Teraz zaproponowano mi asusa P5N-E SLI(jest dużo gorsza od gigabyte N650SLI-DS4).Chyba wezmę za dopłatą MSI P7N SLI Platinum 411zł.Za pierwszą płytę zapłaciłem 376zł,więc niewielka różnica w cenie.Niedługo napiszę czy moja opinia o serwisie uległa zmianie na lepsze. slaweks_68


Ostatnio edytowany przez slaweks_68, Sob 19 Kwi 2008, 14:09, edytowano w sumie 1 raz



Sob 19 Kwi 2008, 14:07
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Sty 2005, 18:30
Posty: 593
Miejscowość: Częstochowa
Post 
P5NE-SLI gorsza og Gigabyte'a????? mozna wiedziec w czym jest taka gorsza? :| poza tym zamiana z Gigabyte'a na MSI, to chyba nienajlepsze rozwiazanie... no ale coz...

_________________
w moderacji...


Sob 19 Kwi 2008, 17:45
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 18 Kwi 2008, 22:17
Posty: 3
Miejscowość: Częstochowa
Post 
Michajił napisał(a):
P5NE-SLI gorsza og Gigabyte'a????? mozna wiedziec w czym jest taka gorsza? :| poza tym zamiana z Gigabyte'a na MSI, to chyba nienajlepsze rozwiazanie... no ale coz...
Płyta P5N-ESLI- Użycie nie najwyższej jakości kondensatorów, zasilanie procesora 3 fazowe a nie 4.testy jakości dźwięku oferowanego przez tę płytę nie wypadły najlepiej, a zatem każdy kto wymaga wyższej jego jakości będzie musiał zaopatrzyć się w oddzielną kartę dźwiękową.Bardzo duży radiator mostka północnego mocno nagrzewa sie podczas pracy. Mostek południowy pozostawiono bez jakiegokolwiek chłodzenia.3 wejścia mini-jack,a gdzie podłączyć mikrofon ASUS w teście razem z płytami MSI ponosi sromotną klęskę.


Ostatnio edytowany przez slaweks_68, Pon 21 Kwi 2008, 09:07, edytowano w sumie 1 raz



Pon 21 Kwi 2008, 09:03
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
slaweks_68 napisał(a):
Bardzo duży radiator mostka północnego mocno nagrzewa sie podczas pracy
To że jest duży to akurat zaleta a nie wada. A to że się nagrzewa to wina nVidii i jej "gorących" chipsetów. Każdy chipset nVidii grzeje się niesamowicie.

Jednak jestem pewien że się jakoś dogadacie z sklepem.

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Ostatnio edytowany przez rafa, Pon 21 Kwi 2008, 12:42, edytowano w sumie 1 raz



Pon 21 Kwi 2008, 12:40
Profil
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty 2005, 01:16
Posty: 11
Post 
to rzeczywiście przesiadka z z gigabyte na asusa a następnie na msi jest poprawnym wyborem :razz:

_________________
vikt@r


Wto 22 Kwi 2008, 17:05
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 22 Sie 2008, 16:34
Posty: 1
Miejscowość: nieważne
Post 
(...)

EDIT:
Sprawa wyjaśniona ze sklepem.


Ostatnio edytowany przez damhac, Wto 26 Sie 2008, 09:47, edytowano w sumie 1 raz



Pią 22 Sie 2008, 16:39
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Sty 2005, 18:30
Posty: 593
Miejscowość: Częstochowa
Post 
tak to jest jak sie kupuje Gigabyte'a... oczywiscie zawsze "klient" jest najmadzejszy. A jak juz nie dziala, to caly swiat jest zly. Reklamacja takich plyt zajmuje sie bezposrednio hurtowania, z ktorej plyta zostala zamowiona, wiec przepraszam bardzo, ze wina sklepu jest to jak szybko i sprawnie dziala wlasnie owa hurtownia.

Co do wpuszczania ludzi to ciekawe, czy Ty bys tak kazdego zabieral na serwis gdybys mial sklep. Oczyiwscie pytanie jest retoryczne...

Zrozum czlowieku, ze jak sklep ma pare tysiecy pozytywnych opinii to o czyms to swiadczy, ale kazdemu moze zdazyc sie wpadka. Zwlaszcza jezeli serwisanci maja ogrom pracy, a wiem, ze tak jest zawsze.

Tak wiec wyluzuj chlopie, bo domyslam sie, ze nalezysz do drupy typowych polaczkow, ktorzy nie znaja slow pochwal, natomiast do krytyki sa oczywiscie pierwsi. Swiadczy o tym przede wszystkim to, ze jest to Twoj pierwszy post na forum.

Pozdrawiam i zycze dystansu do siebie i zycia

_________________
w moderacji...


Pią 22 Sie 2008, 17:48
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08
Posty: 1065
Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
Post 
POczytałem i wygląda tak jak zwykły zbieg okoliczności. W x-komie zakupuje raczej wszystko a mam do nich ponad 400km i jakoś wszystko działa. Były też reklamacje i jakoś nie pamiętam by były jakieś zgrzyty a właściwie to byłem mile zaskoczony.

Żeby nie było nie jestem pracownikiem x-komu!!!

Oczywiście pomijam fakt iż może damhac poprostu sobie źle ten sprzęcik złożył. Stwierdzenie że płyta nie działa jest bardzo ogólne. Bo co nie działa. Nic? Nie wstaje? Jakieś dźwięki były? O co wogóle chodzi?!

Michajił napisał(a):
to Twoj pierwszy post na forum


Najprawdopodobniej zarejestrował się tylko w celach krytyki.


Pią 22 Sie 2008, 19:52
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Maj 2007, 01:48
Posty: 119
Miejscowość: Kępno/Wrocław
Post 
Dodzwonić, zawsze się dodzwaniałem, reklamowałem głośniki Modecoma - dostałem spowrotem Logitecha (więc to chyba na moją korzyść)... być może owy "klient" chciał sobie ulżyć z faktu, iż nie przemyślał do końca swojej decyzji co do zakupu tego Gigashita i teraz odbija się to na sklepie...

Arti napisał(a):
Najprawdopodobniej zarejestrował się tylko w celach krytyki.


A może to po prostu ktoś z konkurencji jest?! :roll:

_________________
E8400 3.00GHz 6MB
Asus P5K
Asus HD4850 512MB 256bit TOP
Geil 4096MB 800MHz CL5 (2x2048)
WD 320 GB 16MB
Corsair 620W CMPSU-620HXEU
BENQ E2200Wa 22"
Image


Ostatnio edytowany przez edi, Pią 22 Sie 2008, 21:57, edytowano w sumie 1 raz



Pią 22 Sie 2008, 21:55
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
Mase razy sie zdarza, że ktoś nie umie sobie poprostu poradzić ze sprzętem to obwinia wszystkich dookoła tylko nie siebie...

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Pią 22 Sie 2008, 22:44
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55
Posty: 469
Miejscowość: www.x-kom.pl
Post 
Temat załatwiony, przyczyną było chłodzenie. Płyta jest sprawna. Nie mamy jednak pretensji do Klienta, ponieważ problem dla osoby nie zajmującej się na codzień tematyką komputerową był ciężki do wykrycia. Przepraszamy za bardzo długi czas oczekiwania na płytę, niestety serwis firmy Gigabyte nie działa zbyt szybko. Polecamy się na przyszłość i mamy nadzieję, że nie żywi Pan już do nas urazy. W razie problemów służymy pomocą.

_________________
michal@x-kom.pl


Wto 26 Sie 2008, 09:51
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 73 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.