Witam, 24 października
2020 zamówiłem kartę 3080. Pod koniec września tego
roku X-kom zadzwoniło do mnie że mojej karty nie dostanę bo producent wycofał egzemplarze. I dostałem wybór albo czekać na propozycję zamiennika ( jaka karta, za jaką kwotę, nikt nic nie wie) albo voucher w ramach przeprosin. Na infolinii powiedziano mi że maksymalnie na następny dzień muszę dać odpowiedź co wybieram. Zdecydowałem się na Voucher i w ciągu tygodnia zamówienie miało zostać anulowane i w ciągu następnego tygodnia miałem dostać kupon. Jak widać, dalej czekam. Po kilku telefonach i mailach dostaję odpowiedzi typu " Widzę że dzisiaj Pana zamówienie będzie anulowane " , " Przekażę to odpowiednimi działowi który się tym zajmuje. " I mój ulubiony z maila "należy uzbroić się w cierpliwość." - nie no, ponad rok czasu czekam więc cierpliwość przecież jest

.
Może na forum ktoś będzie wstanie mi pomóc.