forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

2-ga reklamacja - problem z serwisem
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=17482
Strona 1 z 1

Autor:  Ex4rius [ Nie 09 Sty 2022, 23:22 ]
Temat postu:  2-ga reklamacja - problem z serwisem

Witam,

chciałbym opisać moją historię (jeszcze nie zakończoną) współpracy z x-kom, liczę na jakieś rady co mogę dalej zrobić. W lipcu 2020 zakupiłem laptopa Acer Nitro 5 (bez Windowsa) w x-komie. Po około roku zacząłem mieć z nim spore problemy (losowe bluescreeny, grzanie się komputera, pionowe paski podczas oglądania filmików głównie na yt, problemy z kartą sieciową (czasami tylko na laptopie umierało wifi, śmigając na innych urządzeniach)). Jako, że zaczął się rok akademicki zwlekałem trochę ze zgłoszeniem reklamacji.. Na początku listopada zgłosiłem reklamację, wpierw wybierając wymianę albo naprawę komputera (naprawdę dobrze mi służył przez ten rok więc uznałem, że wystarczy żeby znowu działał). Przetrzymali sprzęt miesiąc czasu ale w końcu odesłali informując, że wymienili płytę główną, zaktualizowali BIOS w autoryzowanym serwisie producenta. Urządzenie przywrócono do ustawień fabrycznych. Sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta. Urządzenie przeszło testy serwisowe z wynikiem pozytywnym i jest zgodne ze specyfikacją producenta. Więc szczęśliwy zainstalowałem Windows 10 zakupiony przez Microsoft. Zrobiłem wszystkie aktualizacje, w tym dodatkowe do karty graficznej (pobrane przez geforce experience) i ku mojemu zaskoczeniu nadal występowały problemy z paskami, które zauważyłem pobierając Steam'a (na stronie steam animacje zastępowały dobrze mi znane paski zamazując połowę strony), więc wszedłem na youtube (tam miałem najczęściej problemy) i na 3 albo 4 filmiku, który odpaliłem ujrzałem ponownie paski zamiast obrazu.. Wkurzony niemiłosiernie wytrzymałem 2 tygodnie do przerwy świątecznej licząc, że przez miesiąc się serwis wyrobi, a następnie już wkurzony, że drugi raz muszę oddać laptopa pojechałem do salonu x-kom. Przy pracowniku odpaliłem kompa i pokazałem mój problem, pracownik powiedział jedynie, że rzeczywiście coś jest nie halo i mogę go odesłać znowu do serwisu. Zgodziłem się, ale tym razem będąc zirytowany tym, że znowu jestem pozbawiony komputera (który jest niezbędny do studiów w formie zdalnej oraz rozrywki w czasach covida) wybrałem preferowane rozwiązanie jako zwrot gotówki albo wymiana laptopa. Po 3 tygodniach dostałem odpowiedź z serwisu "Przyczyną zgłaszanej usterki jest system klienta (fabrycznie sprzęt na Eshellu). Na naszym systemie testowym usterka nie występuje. Proponujemy płatną instalację systemu Windows 10." W tym momencie zgłupiałem, nie wiem co to jest eshell (nie jestem informatykiem), ale moim zdaniem zakupując komputer powinien być on kompatybilny z Windowsem 10, który był zainstalowany oraz zaktualizowany do najnowszej wersji. Teraz nie wiem co mam zrobić, bulić znowu 280 zł za Windowsa, którego mam wykupionego przez Microsoft, czy jakoś się odwoływać? Ktoś może wie z czego może wynikać taki problem albo jak to rozwiązać? Nie uśmiecha mi się płacenie w sumie drugi raz za ten sam system, a nadmienię, że teraz korzystam z tego samego Windowsa (instalacja z tego samego nośnika) na laptopie zapasowym i takich problemów nie ma..

Liczę na jakieś pomysły..

Autor:  kar_kop [ Pią 11 Lut 2022, 14:49 ]
Temat postu:  Re: 2-ga reklamacja - problem z serwisem

Cześć,

Niestety kontakt z X-KOM jest na BARDZO niskim poziomie. Sam próbuje skontaktować się z nimi, a tylko odbijam się od infolinii - nie da się skontaktować z poszczególnymi oddziałami, pracownik infolinii tylko przyjmuje informacje ode mnie i nic z tym nie robią, mają bardzo słaby system przekazywania informacji.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/