forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Niezadowolony klient
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=17753
Strona 1 z 1

Autor:  teresa_star [ Wto 22 Mar 2022, 01:58 ]
Temat postu:  Niezadowolony klient

Serwis x-kom jest podobno jednym z czołowych serwisów ze sprzętem komputerowych. Jednak jego poszanowanie praw konsumenta oraz jakość sprzętu, jaki reprezentuje, jest poniżej wszelkiej krytyki.

W grudniu 2021 zdecydowałam się na kupno nowego laptopa niezbędnego w nauce. Sugerując się pozytywnymi opiniami na temat tego sklepu, postanowiłam zaopatrzyć się właśnie w nim. Zakupiłam laptop marki Asus o bardzo wydajnych parametrach w wysokiej, aczkolwiek adekwatnej cenie.
Zamówienie zostało zrealizowane dość szybko i komputer był u mnie już kilka dni później. Przez pierwsze dwa tygodnie wszystko działało sprawnie, aczkolwiek po tym okresie coś zaczęło być nie tak. Na monitorze zaczęły się pojawiać rzędy fioletowo-zielono-białych pasków, a obraz dynamicznie migał co jakiś czas.

Skonsultowałam się w tej sprawie z serwisem i zlecono mi instalację sterownika do karty graficznej. Jednak to nic nie pomogło i z dnia na dzień usterka
tylko przybierała na sile. To dało początek mozolnym procesowi reklamacji, który ciągnął się tygodniami.
Ostatecznie komputer został odesłany, ponieważ: " W autoryzowanym serwisie producenta nie stwierdzono usterek sprzętowych oraz nie udało się wywołać zgłaszanych przez Klienta usterek w środowisku testowym. Urządzenie przeszło testy serwisowe z wynikiem pozytywnym i jest zgodne ze specyfikacją producenta. Urządzenie przywrócono do ustawień fabrycznych. Sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta." Jednakże sprzęt nie działał jak należy, a usterka urosła do takich rozmiarów, iż w pewnym momencie nie byłam go w stanie wyłączyć.

Powracająca usterka naraziła mnie na wiele stresu w okresie nauczania zdalnego, odebrała możliwość wykonywania projektów zaliczeniowych oraz utrudniła możliwość zdania egzaminów semestralnych.
Fakt, iż mój kierunek jest związany z grafiką i wiąże się z działaniem w takich programach dodatkowo podkreśla fakt w jak ciężkiej sytuacji postawił mnie serwis x-kom

Mimo to komputer został zareklamowany ponownie z podobnym skutkiem. Tym razem poprosiłam o zwrot pieniędzy, ale moja sugestia została rozpatrzona negatywnie. Zaproponowano mi natomiast naprawę. Sklep podobno wymienił część odpowiadającą za ten problem, ale nic to nie dało. Laptop ponownie odesłano i po raz kolejny pojawia się problem techniczny.
Obsługa klienta również jest na niskim poziomie. Konsultanci wykazują się zerową chęcią jakiejkolwiek współpracy oraz ignoranckim podejściem. Jako klient jestem głęboko rozczarowana takim podejściem i zdecydowanie nikomu nie polecę tego sklepu.

Mimo wszystko dalej liczę na zwrot pieniędzy i pozytywne zakończenie tej sprawy.

Autor:  X-KOM.PL [ Wto 22 Mar 2022, 10:26 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient

Tereso, prosimy o przesłanie numeru zamówienia lub numeru zgłoszenia reklamacyjnego, abyśmy mogli sprawdzić Twoje zgłoszenie.

Autor:  teresa_star [ Wto 22 Mar 2022, 16:21 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient

Numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA/39812/22.

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 23 Mar 2022, 16:19 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient

Tereso, autoryzowany serwis producenta wymienił matrycę i przeprowadził testy podczas których nie wykrył usterki. Rozumiemy Twoje zdenerwowanie sytuacją i fakt, że problem nadal występuje. Abyśmy mogli pomóc, prosimy o utworzenie nowego zgłoszenia reklamacyjnego i ponowne nagranie usterki – ułatwi to pracę technikom. Prosimy Cię też o przesłanie nam tutaj na forum w wiadomości prywatnej nowy numer zgłoszenia. Będziemy starać się o priorytetową realizację zgłoszenia.

Autor:  teresa_star [ Śro 23 Mar 2022, 18:31 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient

Mogę po raz trzeci poddać sprzęt procesowi reklamacji, jednak dwie wcześniejsze próby nie przyniosły rezultatu, a ja pilnie potrzebuję komputera do nauki i wyjazdu na program Erasmus. Mimo, że zapłaciłam za sprzęt już trzy miesiące temu on nadal nie działa poprawnie. Jako konsument mam prawo domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany sprzętu na nowy.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 24 Mar 2022, 11:24 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient

Rozumiemy sytuację i ze względu na to, że problem nadal występuje po wizycie w serwisie, postaramy się o jak najszybszą weryfikację. Prosimy o utworzenie nowego zgłoszenia i wysłanie do nas laptopa. Dodatkowe nagranie filmiku pokazującego, w którym momencie pracy (np. od uruchomienia laptopa) dochodzi do usterki, zdecydowanie pomoże technikom. Dzięki temu odtworzą problem i znajdą przyczynę – co pozwoli naprawić laptopa, wymienić go na nowego lub rozliczyć sprzęt.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/