forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=17784
Strona 1 z 1

Autor:  Mxx3 [ Nie 27 Mar 2022, 13:07 ]
Temat postu:  Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.

W grudniu kupiłam słuchawki bezprzewodowe Taotronics TT-BH092, był to prezent. Był, ponieważ w marcu byłam zmuszona wysłać sprzęt do reklamacji. Obudowa w prawej słuchawce odczepiła się, co jest dziwne bo były one po prostu odłożone na biurko, rozumiem jakby ktoś nimi rzucał itp. ale tak nie było, szacunek do pieniądza i sprzętu na to nie pozwalają. W takim wypadku zamierzam się odwoływać, oczywiste jest to, że wystawie odpowiednie opinie gdzie się tylko da, skandal. Szkoda, że nie
przeczytałam opinii o stronie zanim zdecydowałam się
na zakup. Czy ktoś tutaj odwoływał się od niesatysfakcjonującej decyzji reklamacyjnej?

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 28 Mar 2022, 08:36 ]
Temat postu:  Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.

Marto, przekazaliśmy słuchawki do autoryzowanego serwisu producenta, który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. W tym przypadku, zachęcamy do ponownego złożenia zgłoszenia reklamacyjnego.

Autor:  Mxx3 [ Pon 28 Mar 2022, 14:16 ]
Temat postu:  Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.

X-KOM.PL napisał(a):
Marto, przekazaliśmy słuchawki do autoryzowanego serwisu producenta, który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. W tym przypadku, zachęcamy do ponownego złożenia zgłoszenia reklamacyjnego.


Co z kosztami wysyłki?

Autor:  LukaszS [ Czw 15 Cze 2023, 09:39 ]
Temat postu:  Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.

Z dala od x-kom.
Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane.
Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl.
Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana.
Porażka. Gratuluje profesjonalizmu.

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 16 Cze 2023, 09:20 ]
Temat postu:  Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.

LukaszS napisał(a):
Z dala od x-kom.
Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane.
Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl.
Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana.
Porażka. Gratuluje profesjonalizmu.

Zweryfikujemy dokładnie Twoje zgłoszenie reklamacyjne i wrócimy z odpowiedzią zwrotną.

Autor:  X-KOM.PL [ Wto 20 Cze 2023, 11:53 ]
Temat postu:  Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.

Cytuj:
Z dala od x-kom.
Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane.
Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl.
Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana.
Porażka. Gratuluje profesjonalizmu.

Zweryfikowaliśmy dokładnie Twoje zgłoszenie. W momencie przyjmowania reklamacji, monitor posiadał uszkodzenie, które jest widoczne na załączonym zdjęciu. Zgodnie z ekspertyzą producenta, która została również przesłana na wskazany adres mailowy, jest to uszkodzenie mechaniczne, które nie podlega gwarancji.
Załącznik:
gigabyte.png
gigabyte.png [ 1.45 MiB | Obejrzany 2452 razy ]

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/