forum.X-KOM.PL https://forum.x-kom.pl/ |
|
Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=17784 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mxx3 [ Nie 27 Mar 2022, 13:07 ] |
Temat postu: | Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. |
W grudniu kupiłam słuchawki bezprzewodowe Taotronics TT-BH092, był to prezent. Był, ponieważ w marcu byłam zmuszona wysłać sprzęt do reklamacji. Obudowa w prawej słuchawce odczepiła się, co jest dziwne bo były one po prostu odłożone na biurko, rozumiem jakby ktoś nimi rzucał itp. ale tak nie było, szacunek do pieniądza i sprzętu na to nie pozwalają. W takim wypadku zamierzam się odwoływać, oczywiste jest to, że wystawie odpowiednie opinie gdzie się tylko da, skandal. Szkoda, że nie przeczytałam opinii o stronie zanim zdecydowałam się na zakup. Czy ktoś tutaj odwoływał się od niesatysfakcjonującej decyzji reklamacyjnej? |
Autor: | X-KOM.PL [ Pon 28 Mar 2022, 08:36 ] |
Temat postu: | Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. |
Marto, przekazaliśmy słuchawki do autoryzowanego serwisu producenta, który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. W tym przypadku, zachęcamy do ponownego złożenia zgłoszenia reklamacyjnego. |
Autor: | Mxx3 [ Pon 28 Mar 2022, 14:16 ] |
Temat postu: | Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. |
X-KOM.PL napisał(a): Marto, przekazaliśmy słuchawki do autoryzowanego serwisu producenta, który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. W tym przypadku, zachęcamy do ponownego złożenia zgłoszenia reklamacyjnego. Co z kosztami wysyłki? |
Autor: | LukaszS [ Czw 15 Cze 2023, 09:39 ] |
Temat postu: | Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. |
Z dala od x-kom. Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane. Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl. Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana. Porażka. Gratuluje profesjonalizmu. |
Autor: | X-KOM.PL [ Pią 16 Cze 2023, 09:20 ] |
Temat postu: | Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. |
LukaszS napisał(a): Z dala od x-kom. Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane. Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl. Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana. Porażka. Gratuluje profesjonalizmu. Zweryfikujemy dokładnie Twoje zgłoszenie reklamacyjne i wrócimy z odpowiedzią zwrotną. |
Autor: | X-KOM.PL [ Wto 20 Cze 2023, 11:53 ] |
Temat postu: | Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana. |
Cytuj: Z dala od x-kom. Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane. Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl. Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana. Porażka. Gratuluje profesjonalizmu. Zweryfikowaliśmy dokładnie Twoje zgłoszenie. W momencie przyjmowania reklamacji, monitor posiadał uszkodzenie, które jest widoczne na załączonym zdjęciu. Zgodnie z ekspertyzą producenta, która została również przesłana na wskazany adres mailowy, jest to uszkodzenie mechaniczne, które nie podlega gwarancji. Załącznik: gigabyte.png [ 1.45 MiB | Obejrzany 6180 razy ] |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |