Re: Wprowadzanie w błąd - nieuczciwe praktyki
Dzień dobry.
Przykro nam i przepraszamy za zaistniałe trudności. Zgodnie z informacjami producenta –
strona MSI, ta płyta główna jest kompatybilna z wybranym procesorem. Możliwe jednak, że została wyprodukowana przed premierą Ryzena 5500, dlatego posiadała ona starszy BIOS.
Przed sprzedażą produktu, nie mamy możliwości zweryfikowana, jaka wersja BIOS jest zainstalowana. Doradca mógł też nie być świadomy popełnionego błędu.
W takich sytuacjach zawsze zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z doradcami w salonie lub zdalnie z naszym działem wsparcia technicznego (telefonicznie: 34 377 00 00, mejlowo:
serwis@x-kom.pl).
Jeśli kupiłeś płytę wraz z procesorem w naszym sklepie, możemy wykonać bezpłatną aktualizację BIOS. Abyśmy mogli bardziej szczegółowo zweryfikować sprawę, prosimy o przesłanie numeru zamówienia w wiadomości prywatnej.