forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zotac
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=18604
Strona 1 z 1

Autor:  Piotr B [ Śro 02 Lis 2022, 12:56 ]
Temat postu:  41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zotac

Podzielę się z Wami moimi obecnymi problemami związanymi ze obsługą sklepu X-Kom.

22 września przekazałem komputer na reklamację (RWR/197276/22) do salonu X-kom. Komputer samoczynnie się wyłącza.
Technicy x-kom sprawdzili czy podzespoły, które były dołączone przez sklep, czyli pamięć ram i dysk SSD są sprawne po czym przesłali komputer do producenta, jako, że wada jest po stronie podzespołów, które były w zestawie producenta.

26 października komputer wrócił do serwisu x-kom. Skontaktowałem się ze sklepem telefonicznie, żeby dowiedzieć się czemu jeszcze nie dotarł do mnie i następnego dnia (po kontakcie konsultanta z działem technicznym), dowiedziałem się, że producent nie wykrył żadnych uszkodzeń.
Poprosiłem więc o zwrot komputera, żeby zmienić zlecenie z gwarancji na rękojmię. Skontaktowałem się też ze sklepem mailowo (w zeszły piątek), żeby znaleźć jak najszybsze rozwiązanie tej sytuacji.
Do tej pory nie dostałem odpowiedzi na wysłany e-mail, a dzisiaj dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że komputer został wysłany do producenta (mimo, że prosiłem o jego zwrot).

Dla mnie to oznacza kolejne tygodnie oczekiwania na narzędzie, które jest dla mnie niezbędne do pracy, na co najzwyczajniej w świecie nie mogę sobie pozwolić.
Jestem zdesperowany i czuję się absolutnie bezsilny. Czuję się oszukany zupełnie nie wiem co mam dalej robić w tej sytuacji.

Może ktoś z Was ma jakieś pomysły jak mogę przyspieszyć ten proces?
Czy powinienem w to angażować się jakoś prawnie? Czy to ma w ogóle sens?

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 02 Lis 2022, 13:48 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Przekazałem numer zgłoszenia reklamacyjnego do naszego działu w celu weryfikacji.

Prosimy oczekiwać na kontakt zwroty oraz przepraszamy za powstałe niedogodności.

Autor:  Piotr B [ Czw 03 Lis 2022, 11:52 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Do tej pory niestety wciąż brak odpowiedzi.

Autor:  Piotr B [ Czw 03 Lis 2022, 20:30 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Miałem nadzieję, że sklep poważnie podejdzie do tego zgłoszenia. Ale do tej pory dalej cisza.

Autor:  Piotr B [ Pią 04 Lis 2022, 10:43 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Kolejny dzień czekania. W dalszym ciągu nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie wysłanego maila, w dalszym ciągu nikt nie zaproponował żadnego rozwiązania.

Dostałem tylko wiadomość prywatną, że na forum nie zajmują się zgłoszeniami reklamacyjnymi.

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 04 Lis 2022, 12:43 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Dzień dobry,
tak jak wspominałem w wiadomości prywatnej - tu na forum nie mamy dostępu do systemu sprzedażowego, czy reklamacji, dlatego nie jestem w stanie od razu zweryfikować zgłoszenia. Przekazałem zgłoszenie do weryfikacji i wciąż oczekuje na odpowiedź zwrotną. Jeśli otrzymamy jakieś szczegółowe informację, skontaktujemy się najszybciej jak to tylko możliwe.

Autor:  Piotr B [ Pią 04 Lis 2022, 13:11 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź.

Proszę mnie zrozumieć, ja nie oczekuję informacji kiedy komputer wróci do Polski, żebym zgłosił rękojmię i czekał kolejne tygodnie na jej rozpatrzenie.

Chciałbym uzyskać jakieś rozsądne, ludzkie rozwiązanie tej sytuacji. Tak jak pisałem, nie mogę sobie pozwolić na kolejne tygodnie oczekiwania na moje narzędzie pracy.

Do tej pory nie dostałem żadnej informacji jak możemy to rozwiązać.

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 04 Lis 2022, 15:23 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Piotrze, rozumiemy Twoją sytuację i chcemy pomóc. Czekamy na szczegóły dotyczące tego zgłoszenia od naszego działu serwisu. Jak tylko otrzymamy je, natychmiastowo prześlemy je Tobie tutaj na forum w wiadomości prywatnej. Prosimy o zrozumienie.

Autor:  Piotr B [ Pon 07 Lis 2022, 11:56 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Dzień dobry,

a czy mógłbym poprosić o jakąś estymację kiedy dział serwisu wyśle jakąś informację dotyczącą zgłoszenia?
Dzisiaj mija już mój 46 dzień czekania i wciąż niestety nie usłyszałem żadnych propozycji.

Autor:  Piotr B [ Wto 08 Lis 2022, 13:20 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Dzien dobry, podbijam pytanie.

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 09 Lis 2022, 11:24 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Piotrze, do dnia dzisiejszego serwis producenta nie odesłał nam komputera. Przesłałem ponaglenie do naszego działu serwis, aby skontaktowali się niezwłocznie z serwisem producenta.

Autor:  Piotr B [ Pon 21 Lis 2022, 10:45 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Prawdopodobnie nikogo nie zaskoczę, ale do tej pory x-kom nie zwrócił mojego komputera, ani nie zaoferował alternatywy. (jutro mijają 2 miesiące od przekazania komputera)
Na infolinii zasugerowano mi, że w przypadku zmiany zgłoszenia z gwarancji na rękojmię x-kom będzie kierował się dobrem klienta i wymienią sprzęt, lub zwrócą gotówkę.
Niestety Pan na infolinii nie miał racji, bo rękojmia została uznana (10.11) i podjęto decyzję o naprawie komputera, tym samym wydłużając cały proces o kolejne tygodnie.

Obsługa klienta w x-kom to jest żart.
Każdemu odradzam zakupy w tym sklepie.

Autor:  Piotr B [ Czw 24 Lis 2022, 12:40 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Nie dziwię się, że x-kom nie odpisuje na tę wiadomość. Mi też byłoby wstyd na ich miejscu.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 24 Lis 2022, 14:55 ]
Temat postu:  Re: 41 dzień czekania i bezsilność - Reklamacja komputera Zo

Piotrze, bardzo mi zależy na tym, aby sprawa zakończyła się jak najszybciej i z pozytywnym zakończeniem, ale ja na forum z reklamacjami nic nie jestem w stanie zrobić. Od razu w poniedziałek przekazałem ponownie zgłoszenie, ale póki co, nie otrzymałem nowych informacji. Wrócę z odpowiedzią zwrotną, gdy tylko będę mieć pewne informacje.


Właśnie otrzymałem informację z salonu, iż dzisiaj nastąpi kontakt telefoniczny i zostanie wystawiona faktura korygująca.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/