|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
zawiedziony wierny zakupowicz
Autor |
Wiadomość |
Kacper W
nowicjusz
Rejestracja: Pon 05 Gru 2022, 11:30 Posty: 2
|
zawiedziony wierny zakupowicz
Dzień dobry, Długo biłem się z myślami żeby przelać na papier moje ostatnie doświadczenia z zakupami w x-kom.pl. Zwykle nie udzielam żadnych opinii i przemyśleń w internecie natomiast w tym wypadku czara goryczy została przelana. Niby błacha i głupia sprawa ale dla mnie piekielnie honorowa.
Do rzeczy: Ponad tydzień temu zamówiłem części komputerowe które miały być prezentem dla bliskiej osoby. Wszystkie części które były wrzucone do koszyka były według informacji na stronie dostępne od ręki. Miałem świadomość że jest świeżo po black week i zamówień pewnie będzie natłok. Na koncie widniała informacja że wysyłka nastąpi 30.11.2022 oczywiście nie otrzymałem żadnego potwierdzenia nadania więc byłem pewny że to informacja nieprawdziwa. Na drugi dzień w panelu klienta pojawiła się informacja że paczka będzie dzisiaj u Ciebie.
Postanowiłem wysłać zapytanie jak wygląda status mojego zamówienia, wyraziłem w nim zaniepokojenie ryzykiem opóźnienia otrzymania prezentu dla bliskiej osoby. I tutaj pojawiła się rzecz która całkowicie mnie zawiodła okazało się że przez jakiś błąd nie dodano jednej części do zamówienia stąd opóźnienie. Mail wysłany do mnie był bardzo lakoniczny i nie zawierał nawet przeprosin za zaistniałą sytuację która nie wynikała przecież z mojej winy. Najgorsze że nie informowano mnie o statusie lub ewentualnym problemach przed moją reakcją.
Tak więc nie mam prezentu, nie mam przeprosin i nie mam satysfakcji za dokonany zakup. Wielokrotnie prywatnie jak i poprzez firmę zamawiałem u Państwa rzeczy idące z dziesiątki tysięcy złoty nigdy nie zawiedliście Państwo mnie tak jak teraz.
PS: Dla ciekawskich aktualnie wysyłka ma już nadany numer od 2 dni ale dalej tkwi gdzieś w głębi magazynu.. Uważajcie z prezentami bo ponad tydzień na realizacje prostego zamówienia to ciężkie wyzwanie. W całej sytuacji brakuje tylko aby paczka doszła niekompletna lub uszkodzona ale oczywiście poczekamy zobaczymy.
Zawiedziony klient Kacper
|
Pon 05 Gru 2022, 12:29 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7779
|
Re: zawiedziony wierny zakupowicz
Kacprze, serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Chciałbym zweryfikować Twoje zamówienie, dlatego prosiłbym o przesłanie numeru zamówienia.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 05 Gru 2022, 12:54 |
|
|
Kacper W
nowicjusz
Rejestracja: Pon 05 Gru 2022, 11:30 Posty: 2
|
Re: zawiedziony wierny zakupowicz
Proszę: 700006221806
|
Pon 05 Gru 2022, 13:12 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|