|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
Autor |
Wiadomość |
Mxx3
nowicjusz
Rejestracja: Nie 27 Mar 2022, 12:57 Posty: 2
|
Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
W grudniu kupiłam słuchawki bezprzewodowe Taotronics TT-BH092, był to prezent. Był, ponieważ w marcu byłam zmuszona wysłać sprzęt do reklamacji. Obudowa w prawej słuchawce odczepiła się, co jest dziwne bo były one po prostu odłożone na biurko, rozumiem jakby ktoś nimi rzucał itp. ale tak nie było, szacunek do pieniądza i sprzętu na to nie pozwalają. W takim wypadku zamierzam się odwoływać, oczywiste jest to, że wystawie odpowiednie opinie gdzie się tylko da, skandal. Szkoda, że nie przeczytałam opinii o stronie zanim zdecydowałam się na zakup. Czy ktoś tutaj odwoływał się od niesatysfakcjonującej decyzji reklamacyjnej?
|
Nie 27 Mar 2022, 13:07 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7779
|
Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
Marto, przekazaliśmy słuchawki do autoryzowanego serwisu producenta, który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. W tym przypadku, zachęcamy do ponownego złożenia zgłoszenia reklamacyjnego.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 28 Mar 2022, 08:36 |
|
|
Mxx3
nowicjusz
Rejestracja: Nie 27 Mar 2022, 12:57 Posty: 2
|
Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
X-KOM.PL napisał(a): Marto, przekazaliśmy słuchawki do autoryzowanego serwisu producenta, który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. W tym przypadku, zachęcamy do ponownego złożenia zgłoszenia reklamacyjnego. Co z kosztami wysyłki?
|
Pon 28 Mar 2022, 14:16 |
|
|
LukaszS
nowicjusz
Rejestracja: Czw 15 Cze 2023, 09:29 Posty: 1
|
Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
Z dala od x-kom. Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane. Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl. Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana. Porażka. Gratuluje profesjonalizmu.
|
Czw 15 Cze 2023, 09:39 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7779
|
Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
LukaszS napisał(a): Z dala od x-kom. Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane. Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl. Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana. Porażka. Gratuluje profesjonalizmu. Zweryfikujemy dokładnie Twoje zgłoszenie reklamacyjne i wrócimy z odpowiedzią zwrotną.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 16 Cze 2023, 09:20 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7779
|
Re: Odrzucona reklamacja RMA/59473/22. Czuję się oszukana.
Cytuj: Z dala od x-kom. Zlecenie RGA/XK/PL/23/19/01535 zmieniło status na Zakończono czynności serwisowe. Zlecenie odesłane. Jeżeli masz pytania odnośnie tego zgłoszenia, zadzwoń do nas 34 377 00 30 lub napisz wiadomość serwis@x-kom.pl. Zadzwoniłem pod ten nr i poinformowano mnie, iż trzeci raz została odrzucona moja reklamacja monitora, z powodu uszkodzeń mechanicznych.(NAWET RYSKI NIE MA). Z tego co powiedział mi Pan w serwisie, to do nich monitor dotarł dopiero za trzecim razem. Czyli mam rozumieć, że, salon bez wysyłania trzyma towar w salonie miesiąc czasu i po 30 dniach informuje, że towar jest do odebrania, wiedząc ,że reklamacja i tak nie będzie uznana. Porażka. Gratuluje profesjonalizmu. Zweryfikowaliśmy dokładnie Twoje zgłoszenie. W momencie przyjmowania reklamacji, monitor posiadał uszkodzenie, które jest widoczne na załączonym zdjęciu. Zgodnie z ekspertyzą producenta, która została również przesłana na wskazany adres mailowy, jest to uszkodzenie mechaniczne, które nie podlega gwarancji. Załącznik:
gigabyte.png [ 1.45 MiB | Obejrzany 5753 razy ]
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 20 Cze 2023, 11:53 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|