|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Reklamacja Gwarancja... Żart
Autor |
Wiadomość |
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Reklamacja Gwarancja... Żart
12go lipca karta zgłoszona i złożona w serwisie Xkom w Promenadzie. 19go lipca Xkom poinformował, że moja karta Inno3D RTX 4090, została wysłana do autoryzowanego serwisu producenta (spalone piny i adapter, a jakże). Dzisiaj się od serwisu Xkom dowiaduję, że DOPIERO BĘDZIE WYSŁANA (czeka na wysyłkę) i dopiero u producenta będzie leżała ok 21 dni ROBOCZYCH. Czyli 2 tygodnie leżała sobie odłogiem i nikt nie kiwnął palcem. W normalnym sklepie, czy w Anglii, czy w Niemczech, już dawno sprzęt miałbym wymieniony na nowy. Uważajcie nawet na tak drogie zakupy, bo w Xkomie wszystko jest spoko, dopóki kupujesz... Żenująca obsługa kupujących tak drogi sprzęt i nie tylko z tego co widzę. To był mój ostatni zakup w sklepie Xkom i moich znajomych już raczej też.
|
Śro 26 Lip 2023, 13:50 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Najlepszy rodzynek do tego jeszcze. Dzwoniłem do serwisu 1-2 dni temu i powiedzieli mi, że karta jest w AUTORYZOWANYM SERWISIE PRODUCENTA, to samo Xkom na Whatsappie. Czyli jeszcze ludzie z serwisu Xkomu kłamią człowiekowi w trakcie rozmowy telefonicznej. Wschodnie standardy.
|
Śro 26 Lip 2023, 15:10 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7779
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Chcielibyśmy zweryfikować dokładny przebieg Twojej reklamacji. Bardzo prosimy o przesłanie numeru reklamacji. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 26 Lip 2023, 15:38 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
RWS/XK/PL/23/28/00806
|
Śro 26 Lip 2023, 17:10 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Podkreślę jeszcze, że gdybym nie został oszukiwany przez pracowników, którzy raz wiedzą, a raz nie wiedzą co z kartą, nie byłoby problemu. Uciekają mi terminy w pracy przez brak karty, którą wykorzystuję do roboty i każdy taki dzień zwłoki, to dla mnie duże straty finansowe, a gwarancja sprzedającego chyba w Xkomie nie jest w ogóle brana pod uwagę, gdy (JA) klient wyraźnie prosi o wymianę na nową, tak jak ja w moim zleceniu reklamacyjnym. Myślę, czy nie będzie to sprawa dla rzecznika praw konsumenta. Niestety chyba wydaje mi się, że zakup kolejnych peryferiów na premierę będzie musiał się odbywać w sklepie typu Niemiecki/Angielski Amazon, gdzie kupującego traktuje się tak, że zawsze chce wracać.
|
Czw 27 Lip 2023, 08:49 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7779
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Dziękujemy za przesłanie numeru. Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i wrócimy z odpowiedzią najszybciej, jak to tylko będzie możliwe.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 27 Lip 2023, 09:14 |
|
|
Szuger
użytkownik
Rejestracja: Śro 18 Mar 2020, 12:36 Posty: 107
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Reklamowałem jakiś czas temu 2060, przy której wentyle się rozsypały. Co to za grafika? Nowa czy z outletu? Cytuj: W normalnym sklepie, czy w Anglii, czy w Niemczech, już dawno sprzęt miałbym wymieniony na nowy przy spalonych pinach 12vhpwr? na pewno. Odrzucą ci gwarancję.
|
Czw 27 Lip 2023, 09:17 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Nowa, nie z outletu. Jeszcze nikomu przy spaleniu pinów (prawidłowe podłączenie, ogromna obudowa i odpowiedni zasilacz) nvidia i partnerzy nie odrzucili gwarancji. W tym mojemu znajomemu, który w innym sklepie kartę nabył i została mu ona wymieniona w ciągu 3 dni.
|
Czw 27 Lip 2023, 09:44 |
|
|
Szuger
użytkownik
Rejestracja: Śro 18 Mar 2020, 12:36 Posty: 107
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
No to wszystko jasne. Przy nowej grafice masz gwarancję producenta, więc gwarancja sprzedającego xkom o której piszesz wyżej nie istnieje w tym przypadku. A to, że przy reklamacji podałeś sposób naprawy wymianę na nowy, nie ma znaczenia. Producent decyduje o naprawie bądź wymianie karty. Sam przez to przechodziłem z kartą, więc wiem co mówię. Rzecznik powie ci to samo.
|
Czw 27 Lip 2023, 09:51 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Wedle słów rzecznika w Wołominie, z którym właśnie rozmawiałem: "W przypadku podanej firmy producenta, gwarancja producenta jest po wygaśnięciu gwarancji sprzedawcy, w pierwszej kolejności zalecam Panu udać się do xkom"
|
Czw 27 Lip 2023, 09:54 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
6 tygodni i dalej bez karty. To przestaje już nawet być ponurym żartem...
|
Wto 22 Sie 2023, 09:53 |
|
|
lukasz9365
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Lip 2023, 13:47 Posty: 8
|
Re: Reklamacja Gwarancja... Żart
Xkom zwrócił 100% kwoty za zepsutą kartę. Sprawa zamknięta. Dziękuję.
|
Śro 30 Sie 2023, 05:53 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|