laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 02 Lis 2024, 04:03



Odpowiedz  [ 1 post ] 
 Fatalna obsługa klienta - reklamacja 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 15 Paź 2023, 09:30
Posty: 1
Post Fatalna obsługa klienta - reklamacja
Witam,

chciałem podzielić się moim doświadczeniami ze sklepem x-kom, oddałem kartę RTX 3080 ROG STRIX na gwarancje, wszystko to trwało prawie 3 miesiące.
Pierwsza reklamacja o numerze RMA/XK/PL/23/21/51452 dotyczyła wyrobionych łożysk w wiatrakach, karta była oddana na prawie miesiąc, przedłużają czas do ostatniego możliwego, regulaminowego dnia. Odesłali kartę, wiatraki naprawione ale obudowa od chłodzenia była pęknięta i karta cała trzeszczała od trzymania jej w dłoniach, totalnie źle spasowana i wyglądała jak najtańszy chińczyk oraz średnie temperatury były wyższe niż przed naprawą, prosiłem wielokrotnie o raport z naprawy, wymieniłem 30 maili z obsługą x-kom, serwisem x-kom, team suportem x-kom, chyba prawie z każdym. Kartę znowu odesłałem na gwarancję RGA/XK/PL/23/33/01207, tym razem trwało to krócej ponieważ uznali że wszystko jest okej, szkoda że to odmienny fakt od tego który prezentowali nawet ludzie z waszej obsługi którzy przyjmowali reklamacje twierdząc ze "rozpada się w dłoniach". Żadnych wyjaśnień, żadnych rozwiązań, dostałem kod na 50zł którego nawet nie wykorzystałem bo byłoby mi wstyd.
Kolejna reklamacja RGA/XK/PL/23/35/01023 - kolejny miesiąc stresu ponieważ nie mogę pracować na komputerze, jednak nie do końca było okej jak za poprzednim razem bo jednak próbowali ją "naprawić". Szczęka mi opadłą jak zamontowałem kartę, wróciliśmy do etapu z pierwszej reklamacji, karta miała uszkodzone chłodzenie, jeden z wiatraków tylko w losowych momentach odpala i hałasuje (oczywiście wysłałem nagranie na którym wszystko wyraźnie widać). Nie wiem czy po złości zainstalowano mi pierwotne chłodzenie czy jakieś inne popsute. Obudowa nie była pęknięta ale kultura pracy, stres i nierozwiązana sprawa została. Nigdy w życiu nie spotkałem się z czymś takim, obsługa klienta to czysty Wschód, ładnie opakowany sklep zbudowany na fundamentach piekła. Moja psychika sięgnęła dna, przestrzegam przed zakupem droższych podzespołów w tym sklepie. Proponowałem różne rozwiązania, zwrot 50% kwoty za kartę mają na uwadze że nie byłą nowa, wymiana na inną 3080 niezależnie od producenta, zaproponowali kod rabatowy na 50zł, ale bez minimalnej ceny zamówienia, łaskawy pan.. Chciałem dopytać innych użytkowników o możliwości jakie przede mną stoją, czwarta reklamacja wiadomo jakby się skończyła, miesiąc czasu z głowy i jakiś inny problem. Myślicie że prawnik ma sens? Jakie mam rozwiązania? Zostaje mi tylko dożywotnia krucjata żeby w każdym możliwym miejscu, forum, opinii informować o praktykach tego molocha bez skrupułów? Nigdy nie dostałem żadnego raportu, nigdy ich zdeklarowane słowo nie było dotrzymane, Nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak niezadowalającym obsługiwaniem reklamacji. Sklep może być pięknie opakowany, ale to nie zmienia faktu, że doświadczenie zakupowe było koszmarem i moim osobistym celem jest to żeby jak najwięcej ludzi się o tym dowiedziało. Nigdy żaden sklep internetowy nie napluł na mnie jak oni.


Nie 15 Paź 2023, 10:09
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: AdsBot [Google] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.