forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Fatalna obsługa klienta - reklamacja
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=19230
Strona 1 z 1

Autor:  Dunda [ Nie 15 Paź 2023, 10:09 ]
Temat postu:  Fatalna obsługa klienta - reklamacja

Witam,

chciałem podzielić się moim doświadczeniami ze sklepem x-kom, oddałem kartę RTX 3080 ROG STRIX na gwarancje, wszystko to trwało prawie 3 miesiące.
Pierwsza reklamacja o numerze RMA/XK/PL/23/21/51452 dotyczyła wyrobionych łożysk w wiatrakach, karta była oddana na prawie miesiąc, przedłużają czas do ostatniego możliwego, regulaminowego dnia. Odesłali kartę, wiatraki naprawione ale obudowa od chłodzenia była pęknięta i karta cała trzeszczała od trzymania jej w dłoniach, totalnie źle spasowana i wyglądała jak najtańszy chińczyk oraz średnie temperatury były wyższe niż przed naprawą, prosiłem wielokrotnie o raport z naprawy, wymieniłem 30 maili z obsługą x-kom, serwisem x-kom, team suportem x-kom, chyba prawie z każdym. Kartę znowu odesłałem na gwarancję RGA/XK/PL/23/33/01207, tym razem trwało to krócej ponieważ uznali że wszystko jest okej, szkoda że to odmienny fakt od tego który prezentowali nawet ludzie z waszej obsługi którzy przyjmowali reklamacje twierdząc ze "rozpada się w dłoniach". Żadnych wyjaśnień, żadnych rozwiązań, dostałem kod na 50zł którego nawet nie wykorzystałem bo byłoby mi wstyd.
Kolejna reklamacja RGA/XK/PL/23/35/01023 - kolejny miesiąc stresu ponieważ nie mogę pracować na komputerze, jednak nie do końca było okej jak za poprzednim razem bo jednak próbowali ją "naprawić". Szczęka mi opadłą jak zamontowałem kartę, wróciliśmy do etapu z pierwszej reklamacji, karta miała uszkodzone chłodzenie, jeden z wiatraków tylko w losowych momentach odpala i hałasuje (oczywiście wysłałem nagranie na którym wszystko wyraźnie widać). Nie wiem czy po złości zainstalowano mi pierwotne chłodzenie czy jakieś inne popsute. Obudowa nie była pęknięta ale kultura pracy, stres i nierozwiązana sprawa została. Nigdy w życiu nie spotkałem się z czymś takim, obsługa klienta to czysty Wschód, ładnie opakowany sklep zbudowany na fundamentach piekła. Moja psychika sięgnęła dna, przestrzegam przed zakupem droższych podzespołów w tym sklepie. Proponowałem różne rozwiązania, zwrot 50% kwoty za kartę mają na uwadze że nie byłą nowa, wymiana na inną 3080 niezależnie od producenta, zaproponowali kod rabatowy na 50zł, ale bez minimalnej ceny zamówienia, łaskawy pan.. Chciałem dopytać innych użytkowników o możliwości jakie przede mną stoją, czwarta reklamacja wiadomo jakby się skończyła, miesiąc czasu z głowy i jakiś inny problem. Myślicie że prawnik ma sens? Jakie mam rozwiązania? Zostaje mi tylko dożywotnia krucjata żeby w każdym możliwym miejscu, forum, opinii informować o praktykach tego molocha bez skrupułów? Nigdy nie dostałem żadnego raportu, nigdy ich zdeklarowane słowo nie było dotrzymane, Nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak niezadowalającym obsługiwaniem reklamacji. Sklep może być pięknie opakowany, ale to nie zmienia faktu, że doświadczenie zakupowe było koszmarem i moim osobistym celem jest to żeby jak najwięcej ludzi się o tym dowiedziało. Nigdy żaden sklep internetowy nie napluł na mnie jak oni.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/