forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=19231
Strona 1 z 1

Autor:  wojtaszek171 [ Pon 16 Paź 2023, 12:43 ]
Temat postu:  Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?

Witam,
zgłosiłem reklamację monitora przez internet z tytułu rękojmi 28 sierpnia 2023 `RMA/XK/PL/23/35/50458`. Otrzymałem odpowiedź od x-kom, że według ich serwisu jest niezasadna i wysłali na dodatkową ekspertyzę do producenta. To było 31 sierpnia.
Od tamtej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czekam i czekam. Ostatnio zacząłem pytać na czacie ale odpowiadają mi, że nie mają informacji o statusie i jak chcę mieć więcej informacji to muszę pisać mailowo to prawnik odpowiedno ustosunkuje się do statusu reklamacji. Napisałem mailowo ale dalej to samo. Jedyna informacja to to, że reklamacja jest w trakcie i na końcowym etapie, nic więcej. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na kolejną odpowiedź. Pierwszy raz mam taką sytuację z x-kom. Wcześniej naprawdę miałem pozytywne doświadczenia z tym sklepem.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak wygląda czas realizacji reklamacji z tytułu rękojmi? Czy to powinno tyle trwać?

Autor:  X-KOM.PL [ Wto 17 Paź 2023, 14:00 ]
Temat postu:  Re: Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?

Cześć,

naszym technikom nie udało się odtworzyć zgłaszanych usterek, dlatego monitor został wysłany do serwisu Samsunga, gdzie tam będą mogli go dokładnie sprawdzić. Przesłaliśmy zapytanie o status i oczekujemy na odpowiedź - skontaktujemy się zwrotnie, jak tylko będziemy mieli konkretną odpowiedź od serwisu Samsunga.

Autor:  wojtaszek171 [ Śro 18 Paź 2023, 11:46 ]
Temat postu:  Re: Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?

Nie dostałem odpowiedzi w sprawie reklamacji lecz otrzymałem fakturę korygującą na maila. Zwrot gotówki jest w porządku lecz powrót monitora też by mnie usatysfakcjonował na tym etapie. Rozumiem, że reklamacja jest już zamknięta.

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 18 Paź 2023, 15:15 ]
Temat postu:  Re: Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?

Zgadza się - faktura korygująca oznacza, iż reklamacja jest zamknięta, a monitor rozliczony przez serwis producenta.

Jeśli chciałbyś zamówić nowy monitor, środki z faktury korygującej możemy przeksięgować na poczet nowego zamówienia lub zwrócić w całości na konto.

Pozdrawiamy,
zespół x-kom

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/