|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?
Autor |
Wiadomość |
wojtaszek171
nowicjusz
Rejestracja: Pon 16 Paź 2023, 12:35 Posty: 2
|
Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?
Witam, zgłosiłem reklamację monitora przez internet z tytułu rękojmi 28 sierpnia 2023 `RMA/XK/PL/23/35/50458`. Otrzymałem odpowiedź od x-kom, że według ich serwisu jest niezasadna i wysłali na dodatkową ekspertyzę do producenta. To było 31 sierpnia. Od tamtej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czekam i czekam. Ostatnio zacząłem pytać na czacie ale odpowiadają mi, że nie mają informacji o statusie i jak chcę mieć więcej informacji to muszę pisać mailowo to prawnik odpowiedno ustosunkuje się do statusu reklamacji. Napisałem mailowo ale dalej to samo. Jedyna informacja to to, że reklamacja jest w trakcie i na końcowym etapie, nic więcej. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na kolejną odpowiedź. Pierwszy raz mam taką sytuację z x-kom. Wcześniej naprawdę miałem pozytywne doświadczenia z tym sklepem. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak wygląda czas realizacji reklamacji z tytułu rękojmi? Czy to powinno tyle trwać?
|
Pon 16 Paź 2023, 12:43 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7805
|
Re: Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?
Cześć,
naszym technikom nie udało się odtworzyć zgłaszanych usterek, dlatego monitor został wysłany do serwisu Samsunga, gdzie tam będą mogli go dokładnie sprawdzić. Przesłaliśmy zapytanie o status i oczekujemy na odpowiedź - skontaktujemy się zwrotnie, jak tylko będziemy mieli konkretną odpowiedź od serwisu Samsunga.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 17 Paź 2023, 14:00 |
|
|
wojtaszek171
nowicjusz
Rejestracja: Pon 16 Paź 2023, 12:35 Posty: 2
|
Re: Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?
Nie dostałem odpowiedzi w sprawie reklamacji lecz otrzymałem fakturę korygującą na maila. Zwrot gotówki jest w porządku lecz powrót monitora też by mnie usatysfakcjonował na tym etapie. Rozumiem, że reklamacja jest już zamknięta.
|
Śro 18 Paź 2023, 11:46 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7805
|
Re: Reklamacja - rękojmia. czemu to tak długo trwa?
Zgadza się - faktura korygująca oznacza, iż reklamacja jest zamknięta, a monitor rozliczony przez serwis producenta.
Jeśli chciałbyś zamówić nowy monitor, środki z faktury korygującej możemy przeksięgować na poczet nowego zamówienia lub zwrócić w całości na konto.
Pozdrawiamy, zespół x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 18 Paź 2023, 15:15 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|