forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Proszę nie wprowadzać w błąd klientów.
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=19526
Strona 1 z 1

Autor:  Tomasz K. [ Sob 13 Lip 2024, 21:55 ]
Temat postu:  Proszę nie wprowadzać w błąd klientów.

Witam,

Proszę poprawić działanie strony w zakresie informacji o terminie doręczenia, tak żeby nie wprowadzać w błąd klientów.
Dot. zamówienia 700009655426.

Zamówiłem w Gorącym strzale telewizor na prezent na 50-tą rocznicę ślubu dla rodziców.
O zakupie zdecydował czas dostawy do sklepu stacjonarnego na 13.07. (sobota).
Czekałem cały dzień na sms. Przed godziną 21 pojechałem do sklepu, bo miało być do odbioru dzisiaj.
Poinformowano mnie że nie ma jeszcze telewizora, będzie po weekendzie w poniedziałek lub wtorek.


No jak to? Przecież napisane jest "zamówienie odbierzesz dzisiaj".


Dla mnie to już druga "rysa na diamencie". Tym razem głębsza bo rezygnując z oferty konkurencji żeby nabyć produkt w X-komie, z powodu nierzetelnej informacji, zostałem bez prezentu rocznicowego dla rodziców.

Nie można było zmienić daty odbioru? Poinformować?


Tomasz

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 18 Lip 2024, 09:01 ]
Temat postu:  Re: Proszę nie wprowadzać w błąd klientów.

Przepraszamy za tę sytuację, aktualnie weryfikujemy sprawę.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 18 Lip 2024, 12:25 ]
Temat postu:  Re: Proszę nie wprowadzać w błąd klientów.

Nasz dział wsparcia klienta, skontaktuje się z tobą Tomaszu ;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/