laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 20 Wrz 2019, 16:44



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 11 posty(ów) ] 
 Zwrot towaru - o 1dzień za późno... 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 12 Sie 2011, 17:33
Posty: 2
Post Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Witam
Dokładnie 11dni temu 1.08 kupiłem u was w sklepie(stacjonarnym) laptopa k53sv. Laptop był bez systemu więc urchomiono go, w biosie zgadzała się ilość ramu itp, nikt nie zwracał uwagi czy pisze coś o dysku (z tego co wiem w głównym menu biosu nie ma o tym info), po czym zabrałem go. Z powodu urlopu dopiero teraz został rozpakowany. Przy pierwszym urchomieniu laptopa okazało się, że dysk jest nie widoczny dla biosu (trzeba się zagłębić w opcje by to sprawdzić), jak również nie wydawał żadnych oznak działania (migotanie lampki czy charakterystyczne dźwięki). Czy jest możliwość by laptop był wymieniony na nowy mimo 11 dni od zakupu (a nie 10 jak wymaga regulamin). Laptop jest całkowicie nowy bez oznak użytkowania. Dysk sprawdzałem na innym laptopie również nic nie jest widoczny.

Bardzo chciałbym liczyć na jakiś ludzki odruch z Waszej strony. Tym bardziej, że nie jest to zwrot z mojego "widzimisia". I czy w tej sytuacji czasem nie działa to prawo: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=390 (z tego co pisze, to klient ma prawo wyboru czy chce wymiany towaru na nowy czy wysłania na gwarancje).

Jeśli nie wymiana, to czeka mnie serwis, czyli ponad tydzień bez laptopa i wiele utrudnień.


Mam nadzieje, że da się w tej sprawie coś zrobić, tym bardziej, że jest mój 5asus, a bodajże 3 laptop kupiony u Was.


ps. Może troche dział nie ten ale nie wiedziałem gdzie o tym napisać.

Pozdrawiam


Pią 12 Sie 2011, 17:44
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 17 Sie 2011, 03:50
Posty: 7
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Drogi Dalmat,

Zwrot w ciągu 10 dni przy kupnie towaru poza lokalem przedsiębiorcy, z ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, na którą chcesz się powołać przy reklamacji - to dwie różne rzeczy.
Zwrócić zapewne nie możesz (kupiłeś w sklepie stacjonarnym, a z tego co się orientuję, X-Kom w ogóle nie przyjmuje takich zwrotów), jednak zareklamować z tytułu niezgodności towaru z umową i zażądać wymiany towaru na nowy - jak najbardziej. Poszukaj w Google o tym trybie reklamacji i doczytaj.

Pozdrawiam


Śro 17 Sie 2011, 04:10
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Napisz wiadomość opisującą cały temat do naszego działu technicznego na adres serwis@x-kom.pl.

Informacja z forum zostanie również przekazana do w/w działu.

Nie obiecuję, ale w tym szczególnym przypadku postaramy się o bardzo szybką reakcję i jak najbardziej to możliwe pozytywne załatwienie tematu.

Kontakt z naszym działem technicznym zawsze jest konieczny w podobnej sytuacji.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Czw 18 Sie 2011, 00:18
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 25 Wrz 2011, 20:24
Posty: 7
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Gdy przychodzi do sprzedaży obsługa jest miła, ale potem gdy się pojawiają problemy wszyscy umywają ręce! Sprzedano mi wadliwy produkt notebook firmy ASUS za 2600 zł!!!! Laptop był oddany na gwarancji miał pojechać do serwisu ASUS-a, a okazało się, że WCALE TAM NIE BYŁ (informacja sprawdzona u źródła)!!!! Podobno naprawiali go w swoim serwisie! Wymienili Dysk twardy. Nic nie pomogło nadal te same problemy! co świadczy o kompetencji informatyków. Dodatkowo chciałam wymiany na nowy ale powiedzieli, że miałam na to 10 dni od daty zakupu! O czym mnie nie powiadomili, a powinni. Na szczęście prawo jest po mojej stronie i na pewno nie dam satysfakcji tym ZŁODZIEJOM!!!! Pewnie komentarz zostanie lada dzień usunięty przez moderatora ale to świadczy o was!! WARTO DOPŁACIĆ DO LAPTOPA 200-300ZŁ, ALE KUPIĆ W NORMALNYM SKLEPIE (gdzie będzie wymieniony NAWET Z POWODU ZŁEGO KOLORU!).

W ŁODZI MOŻNA ODDAĆ LAPTOPA DO SKLEPU W CIĄGU 10 DNI!!!! ZAKUPIONEGO W SALONIE!!


Nie 25 Wrz 2011, 20:39
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
skrypt99 napisał(a):
Gdy przychodzi do sprzedaży obsługa jest miła, ale potem gdy się pojawiają problemy wszyscy umywają ręce! Sprzedano mi wadliwy produkt notebook firmy ASUS za 2600 zł!!!! Laptop był oddany na gwarancji miał pojechać do serwisu ASUS-a, a okazało się, że WCALE TAM NIE BYŁ (informacja sprawdzona u źródła)!!!! Podobno naprawiali go w swoim serwisie! Wymienili Dysk twardy. Nic nie pomogło nadal te same problemy! co świadczy o kompetencji informatyków. Dodatkowo chciałam wymiany na nowy ale powiedzieli, że miałam na to 10 dni od daty zakupu! O czym mnie nie powiadomili, a powinni. Na szczęście prawo jest po mojej stronie i na pewno nie dam satysfakcji tym ZŁODZIEJOM!!!! Pewnie komentarz zostanie lada dzień usunięty przez moderatora ale to świadczy o was!! WARTO DOPŁACIĆ DO LAPTOPA 200-300ZŁ, ALE KUPIĆ W NORMALNYM SKLEPIE (gdzie będzie wymieniony NAWET Z POWODU ZŁEGO KOLORU!).

W ŁODZI MOŻNA ODDAĆ LAPTOPA DO SKLEPU W CIĄGU 10 DNI!!!! ZAKUPIONEGO W SALONIE!!


Odnośnie wysyłki na gwarancję, nasza firma pośredniczyła w wysyłce notebooka na serwis producenta. Poniżej dołączony skan z serwisu producenta, stwierdzający wykonanie wymiany dysku twardego (dane osobowe zostały usunięte zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych).

Dysk został wymieniony. W następnym zgłoszeniu laptop trafił do naszego serwisu z ponowną usterką dysku twardego oraz rzekomym niedziałaniem klawiszy funkcyjnych oraz błędami przy ładowaniu systemu. Dysk faktycznie posiadał jeden bad sector, który został spowodowany nadmiernymi wstrząsami przy pracy notebooka (załączony skan testu SMART wskazujący zbyt duże wstrząsy przy użytkowaniu). System mimo tego ładował się poprawnie, a klawisze funkcyjne działają.

Mimo wszystko nasz serwis ponownie pośredniczy w wysyłce na serwis producenta. Jednocześnie dołożymy wszelkich starań, aby notebook nie sprawiał problemów w przyszłości. Problemy powstałe do tej pory nie wynikały z naszej winy.

Komentarz nie zostanie usunięty z tego wątku, jednak ze wszystkich innych, które są bez związku tak. Prosimy również uważać na słowo pisane, gdyż nazywanie kogokolwiek ZŁODZIEJEM bez udowodnienia takiego faktu jest karalne.


Załączniki:
BRN_96B2D7_011149.jpg
BRN_96B2D7_011149.jpg [ 581.11 KiB | Obejrzany 10607 razy ]
BRN_96B2D7_011148.jpg
BRN_96B2D7_011148.jpg [ 348.14 KiB | Obejrzany 10607 razy ]

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse
Śro 05 Paź 2011, 16:04
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 25 Wrz 2011, 20:24
Posty: 7
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Problemy wynikały z waszej winy, nie mojej. nie będę się tu rozpisywał bo szkoda na was zdrowia. Postępujecie bez prawnie, nie wiecie co to poszanowanie klienta, wasze argumenty są sprzeczne z logiką. Usłyszałem, że jest usterka mechaniczna nie podlegająca reklamacji "bad sector" po 3 dniach od wymiany dysku twardego przez ASUS to żart. Zapłaciłem za komputer więc chce żeby był bez żadnych uszkodzeń! Laptop podróżuje po Polsce i nawet nie wiem co się z nim dzieje. Wszystko w środku wymienią i będę miał zlepkę różnych części w środku. To wszystko zabawne. życzę tym mądrym pracownikom xkomu żeby kupili "nowe" auto, a żeby się potem okazało, że zderzaki , błotniki itp itd. były po malowaniu i wymianie. Na pewno będziecie zadowoleni. Będę dalej walczył i na pewno nie odpuszczę, a zła opinia o waszym sklepie na pewno dotrze do masy konsumentów. Obiecuję ;].


Wto 18 Paź 2011, 11:22
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
skrypt99 napisał(a):
Problemy wynikały z waszej winy, nie mojej. nie będę się tu rozpisywał bo szkoda na was zdrowia. Postępujecie bez prawnie, nie wiecie co to poszanowanie klienta, wasze argumenty są sprzeczne z logiką. Usłyszałem, że jest usterka mechaniczna nie podlegająca reklamacji "bad sector" po 3 dniach od wymiany dysku twardego przez ASUS to żart. Zapłaciłem za komputer więc chce żeby był bez żadnych uszkodzeń! Laptop podróżuje po Polsce i nawet nie wiem co się z nim dzieje. Wszystko w środku wymienią i będę miał zlepkę różnych części w środku. To wszystko zabawne. życzę tym mądrym pracownikom xkomu żeby kupili "nowe" auto, a żeby się potem okazało, że zderzaki , błotniki itp itd. były po malowaniu i wymianie. Na pewno będziecie zadowoleni. Będę dalej walczył i na pewno nie odpuszczę, a zła opinia o waszym sklepie na pewno dotrze do masy konsumentów. Obiecuję ;].


Niestety spółka X-KOM jest zmuszona podtrzymać swoją decyzję w przedmiotowej sprawie. Usterki, które zgłaszał Pan w ramach nieskutecznej rękojmi/niezgodności towaru z umową nie zostały potwierdzone przez nasz serwis, a uszkodzenie HDD (które podczas testów serwisowych ) polegające na wystąpieniu 1 bad sectora powstało wskutek przekroczenia dopuszczalnych wartości przeciążeń przewidzianych w normie pracy dla tego dysku (analiza S.M.A.R.T.). W związku z tym nie było merytorycznych jak i prawnych przesłanek do uznania Pana roszczeń. Dodatkowo, żaden producent ani sprzedawca nie może odpowiadać za to co dzieje się ze sprzętem kiedy znajduje się on w rękach klienta. Tak więc i w tym przypadku spółka X-KOM nie może brać odpowiedzialności za sprzęt, który był w Pana rękach i nie wiadomo co się z nim działo. Zupełnie natomiast nie rozumiemy Pana twierdzenia o podróżującym laptopie. Jest ono tym bardziej niejasne, że oddając sprzęt na reklamację musi być Pan świadomy faktu, iż sprzęt ten musi dojechać do serwisu sprzedawcy lub gwaranta i nie jest to sprzeczne z jakimikolwiek przepisami. Nie uprawnionym jest także Pana twierdzenie, że po naprawie gwarancyjnej będzie miał Pan zlepek różnych części. Gwarant zawsze wymienia uszkodzone części na części nowe, przeznaczone tylko i wyłącznie do danego typu komputera, zaś Klient otrzymuje zawsze dokładny protokół z listą wymienionych części. Na koniec chcielibyśmy wspomnieć, że szarganie dobrego imienia kogokolwiek (w tym także Spółki X-KOM) jest karalne.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Śro 19 Paź 2011, 15:49
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 25 Wrz 2011, 20:24
Posty: 7
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Karalne jest państwa bezprawne wysyłanie laptopa do asusa i nie będziecie mnie straszyć karalnością. Moja zła opinia o waszym sklepie jest w 100% potwierdzona i każdy sąd mi przyzna racje. Znalazłem też wielu ludzi którzy zostali przez państwa tak samo oszukani jak ja. Dlatego też będę dalej informować innych ludzi o warunkach panujących w waszym sklepie. Jeśli jest to moja usterka proszę to UDOWODNIĆ bo zgodnie z kodeksem każda usterka wykryta do 6 miesięcy po zakupie jest usterką która istniała w dniu zakupu. Analiza S.M.A.R.T tego nie udowadnia. Jeżeli jesteście poważna i uczciwą firmą jak pan twierdzi to czemu nie mogę korzystać ze sprzętu już drugi miesiąc?! POWAŻNA firma się tak nie zachowuje i załatwia sprawy jak najszybciej. Wy potraficie tylko odsyłać klientów z kwitkiem. To co piszecie na allegro o sobie to stek bzdur i kłamstw. Na zadane pytania w piśmie nie ma żadnej odpowiedzi. Są ignorowane, pomijane. Wiec nie wmawiajcie nikomu, że szanujecie klienta! Nie mam zamiaru dyskutować tu z panem bo to jest śmieszne. Nie można liczyć na zrozumienie. Zupełny brak profesjonalizmu.


Śro 19 Paź 2011, 18:19
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Szanowny Panie. Wygłaszanie bezpodstawnych, negatywnych opinii, tak jak już Pan doskonale wie, podlega odpowiedzialności karnej. Więc myślę, że nie będziemy już wracać do tej sprawy. Jeśli zaś chodzi o Pana nieuzasadnione oskarżenia to myli Pan pojęcia. Po pierwsze w kodeksie (domyślam się że chodzi Panu o Kodeks Cywilny) nie ma żadnej wzmianki o tym, o czym Pan pisze. Po drugie w ustawie tzw. „konsumenckiej” nie ma żadnej wzmianki o tym, że sprzedawca odpowiada za uszkodzenie mechaniczne, które spowodował konsument. A tak się akurat składa, że analiza, na którą się powołujemy, dowodzi powstania takiego właśnie typu uszkodzenia. Na koniec chciałem wspomnieć, że pytania, które Pan stawia są retoryczne. Sam więc Pan rozumie, że z logicznego punktu widzenia nie wymagają odpowiedzi.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Czw 20 Paź 2011, 15:15
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 25 Wrz 2011, 20:24
Posty: 7
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Moje opinie o waszym sklepie nie są bezpodstawne Szanowny Panie. Wasza analiza potwierdza, że jest usterka, a nie kto ją zrobił. Na tej samej zasadzie mogę powiedzieć, że wy mogliście uszkodzić mój komputer w serwisie. Po rozmowie z jednym z waszych dystrybutorów usłyszałem, że mam się nie dać wciągnąć w wmawianie, że uszkodziłem bad sector. O przepisie jest mowa więc polecam doedukowanie również w kwesti "pytań retorycznych" które pytaniami retorycznymi nie były. Uśmiałem się czytając to. zwykła ignorancja.


Czw 20 Paź 2011, 20:56
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Zwrot towaru - o 1dzień za późno...
Niestety jak widać nie rozwiążemy tego problemu na forum. W związku z tym dalszą dyskusję na ten temat uważam za bezpodstawną. Temat zostaje zamknięty.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Pią 21 Paź 2011, 10:43
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 11 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.