forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

PROSZĘ O POMOC
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=2904
Strona 1 z 1

Autor:  Pablos98 [ Pon 20 Lut 2012, 16:14 ]
Temat postu:  PROSZĘ O POMOC

WITAM KUPIŁEM NOTEBOOKA ASUS W GRUDNIU W SKLEPIE XKOM PRZEZ ALLEGRO. W CIĄGU 2 MIESIĘCY 2 RAZY BYŁ W SERWISIE, ZA PIERWSZYM RAZEM NIC SIE NIE ZMIENIŁO ZA DRUGIM WYMIENIONO PŁYTĘ GŁÓWNĄ NA CHWILĘ OBECNĄ DALEJ NIE JEST SPRAWNY ( CO JAKIŚ CZAS NIE CHCE SIĘ WŁĄCZYĆ/CZARNY OBRAZ I NAPIS ASUS PROTECTION A NASTĘPNIE MRUGAJĄCA TYLDA).
SKORO PŁACĘ 2400 ZŁ TO RACZEJ WYMAGAM ABY SPRZĘT BYŁ CAŁKOWICIE SPRAWNY

I TERAZ PYTANIE DO KOGO MAM SIE ZWRÓCIĆ Z PROŚBĄ O WYMIANĘ TOWARU NA NOWY BĄDŹ ZWROT GOTÓWKI ????????????

Autor:  X-KOM.PL [ Wto 21 Lut 2012, 11:07 ]
Temat postu:  Re: PROSZĘ O POMOC

@Pablos98 niestety o wymianie notebooka na nowy czy też zwrocie gotówki decyduje gwarant jakim jest w tym wypadku firma ASUS. Jeżeli producent nie jest w stanie usunąć usterki przy kolejnych zgłoszeniach reklamacyjnych powinien podjąć decyzję o wymianie notebooka bądź ewentualnym zwrocie gotówki. Skontaktuj się proszę z naszym działem pomocy technicznej pod numerem 34-3770030, koledzy powiedzą jakie Klient ma możliwości w takim wypadku oraz co może zrobić, aby otrzymać notebooka pozbawionego jakichkolwiek wad.
Niezmiernie nam przykro za zaistniałą sytuację. Mamy jednak nadzieję, iż pozytywnie zostanie rozpatrzona Twoja reklamacja oraz będziesz mógł już pracować na sprawnym notebooku.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/