Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania
Witam ponownie,
Na wstępie chciałbym podziękować za przyspieszenie realizacji mojego RMA. Udało się w lekko ponad tydzień.
W piątek dostałem wymienionego notebooka. Szkoda tylko, że o postępach w mojej sprawie dowiedziałem się tak właściwie dopiero przy odbiorze paczki
Jednak nie to mnie tu sprowadza.
Mianowicie dziwią mnie numery seryjne obu laptopów widniejące na dokumencie potwierdzającym wymianę serwisową.
Zarówno S/N pierwszego laptopa, jak i drugiego są całkowicie niezgodne z tym, co mam napisane na kartce z serwisu.
Mam rozumieć to jako błąd, czy może są to Wasze 'wewnętrzne' numery identyfikacyjne sprzętu?
Kolejna rzecz - niestety nie dostałem karty gwarancyjnej Lenovo. Jest instrukcja, płytka, akcesoria, nawet broszurka z warunkami gwarancji. Jednak samej karty brak. Jak rozumiem gwarancja door to door producenta idzie w tym momencie w las. Dlatego co tu dużo mówić brak tegoż kartonika niestety przeszkadza.
Jakie proponujecie rozwiązanie dla tego problemu?
Proszę o odpowiedź i serdecznie pozdrawiam,
Adam