|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Autor |
Wiadomość |
coco
nowicjusz
Rejestracja: Czw 25 Lip 2013, 23:01 Posty: 2
|
Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Cześć. Pewnie nie jestem pierwszym i ostatnim userem, ktory rejestruje sie tylko po to zeby napisac jednego posta i zniknac, Trudno. Sprawa wyglada nastepujaco. dnia 4 lipca oddalem na gwarancję płyte głowna, która wg mojej ekspertyzy została uszkodzona w blizej nieokreslony sposób. Podczas oddawania zostalem poinformowany, że procedura może trwać od 2 tygodni do nawet 1,5 miesiaca w przypadku wymiany płyty przy jednoczesnym braku pełnego wyposazenia płyty ( np panel , zaslepka na procesor itd) . dzis mijaja 3 tygodnie od zlozenia reklamacji, a sprawa wyglada tak samo jak tuz po oddaniu podzespolu. rozumiem ze xkom jest tylko posrednikiem i nie ma wplywu na czas realizacji, jednak nie chce mi sie wierzyc, ze nie posiadaja zadnej informacji, ktora pomoze mi rozeznac sie w progresie gwarancyjny. np jakis numer serwisowy przyjetego podzespolu w serwisie asusa. Numer przyjecia serwisowego CZ3781- ( niew iem co to za myslnik, czy literowka zamiast zera, czy tak sie koncza numery ) Pozdrawiam i liczę chociażby na wyjaśnienie dlaczego nie mogę sie niczego dowiedzieć
|
Czw 25 Lip 2013, 23:23 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Z informacji jakie udało nam się uzyskać od serwisu wynika, iż zgłoszona na reklamację płyta główna powinna zostać dostarczona do naszej firmy na początku przyszłego tygodnia. Niestety podczas trwania zgłoszenia reklamacyjnego, serwis nie informuje na jakim etapie jest reklamacja. Serwis informuje jedynie, że reklamacja jest w trakcie realizacji, a jej zakończenie nastąpi najszybciej jak tylko będzie to możliwe. Jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 26 Lip 2013, 10:19 |
|
|
coco
nowicjusz
Rejestracja: Czw 25 Lip 2013, 23:01 Posty: 2
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
dziekuje. takiej informacji oczekiiwalem
|
Pią 26 Lip 2013, 11:10 |
|
|
sebko8
nowicjusz
Rejestracja: Wto 07 Gru 2010, 20:46 Posty: 7 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Dołączę się do tematu ponad trzy tygodnie temu oddałem kartę graficzną na reklamacje.Do tej pory żadnej odpowiedzi nie dostałem,może ktoś mi sprawdzić
Ostatnio edytowany przez sebko8, Wto 29 Paź 2013, 21:39, edytowano w sumie 1 raz
|
Wto 29 Paź 2013, 10:16 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
W dniu wczorajszym próbowaliśmy skontaktować się z Panem telefonicznie, lecz niestety telefon nie odpowiadał. Zapraszamy po odbiór karty graficznej, która oczekuje już w oddziale. Jednocześnie przepraszamy za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, niestety jednak nie jest to zależne od naszej firmy.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 29 Paź 2013, 11:47 |
|
|
Bzik
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59 Posty: 758 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
sebko8, nie lepiej było zadzwonić do serwisu? Od razu otrzymałbyś odpowiedź. Ps. sorka, dopiero teraz zobaczyłem że odpowiedź padła po półtorej godziny
_________________
Intel E8400 Asus P5K-E OCZ Reaper PC-9600 EVGA 9800GTX+ Samsung 830 2x64GB RAID0 Asus Xonar D2/PM Corsair 620HXEU Lian Li PC-V1000B WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.
|
Wto 29 Paź 2013, 12:34 |
|
|
sebko8
nowicjusz
Rejestracja: Wto 07 Gru 2010, 20:46 Posty: 7 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
X-KOM.PL napisał(a): W dniu wczorajszym próbowaliśmy skontaktować się z Panem telefonicznie, lecz niestety telefon nie odpowiadał. Zapraszamy po odbiór karty graficznej, która oczekuje już w oddziale. Jednocześnie przepraszamy za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, niestety jednak nie jest to zależne od naszej firmy. W dniu wczorajszym nikt do mnie nie dzwonił tylko dzisiaj zadzwonili.Usterki nie stwierdzono karta graficzna sprawna,czyli karta nigdzie nie była wysyłana a ponad trzy tygodnie leżała w serwisie,jeśli nie była wysyłana to do 14 dni roboczych serwis powinien mi ją dać,tak mi się wydaje.Odnośnie mojego problemu może napisze tutaj.Komputer mi się zawiesza,wskaźnik myszki ma przedziwne postacie.Najpierw zmieniłem zasilanie bo myślałem że tu tkwi problem 550w to nie pomogło,format dysku nowy system-sterowniki też nic.Następnie zmieniłem kartę graficzną na tą starą co miałem GTS 8600 komputer chodzi na niej dobrze żadnych zawieszek.Nowszą kartę GTX550 co reklamowałem sprawdziłem u kolegi na dobrym sprzęcie,karta też tak samo się zawiesza,kolegi karta to GTX650 komp chodzi mu na niej dobrze na mojej nie.A serwis twierdzi że karta sprawna,proponuje żebym dał cały komputer do serwisu chętnie bym może oddał gdybym nie musiał prawie miesiąca lub ponad czekać.Ma ktoś jakiś pomysł (przepraszam za pisownie i że pisze w tym miejscu).
|
Wto 29 Paź 2013, 15:25 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Nasz pracownik próbował skontaktować się z Panem telefonicznie w poniedziałek tj. 2013-10-28 o godzinie 16:06:32 oraz 16:07:06, lecz tak jak wspomnieliśmy, telefon niestety nie odpowiadał. Reklamowana przez Pana karta graficzna została przesłana do centrum dystrybucyjnego, które następnie przekazało ją do serwisu producenta. Po przeprowadzeniu testów, serwis niestety nie stwierdził usterki, dlatego też karta została odesłana z informacją "sprawna". Jeżeli komputer nadal się zawiesza to sugerujemy oddanie do serwisu całego zestawu co zapewne ułatwi zdiagnozowanie usterki. W przypadku diagnozy nie jest konieczne odsyłanie zestawu do zewnętrznego serwisu, stąd też czas realizacji reklamacji będzie znacznie krótszy.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 31 Paź 2013, 10:24 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 64 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|