X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Autor |
Wiadomość |
Bzik
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59 Posty: 758 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Wygląda na system recovery od producenta, odpal notebooka i zobacz czy się uruchomi windows. A przypadkiem dysk nie jest wymieniony na nowy? Lapek kupiony był z systemem czy bez?
_________________
Intel E8400 Asus P5K-E OCZ Reaper PC-9600 EVGA 9800GTX+ Samsung 830 2x64GB RAID0 Asus Xonar D2/PM Corsair 620HXEU Lian Li PC-V1000B WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.
|
Czw 07 Lis 2013, 15:55 |
|
|
krzyslikejazz
nowicjusz
Rejestracja: Wto 22 Paź 2013, 19:32 Posty: 12
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Lapek był bez systemu. Test dysku. Widać, że dysk ten sam, bo wyniki identyczne jak przed oddaniem do serwisu. Rozumiem, że 0.9 MB/s, to jakaś tragedia?!
|
Wto 12 Lis 2013, 23:15 |
|
|
Bzik
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59 Posty: 758 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Ale robiłeś ten test z tymi śmieciami co pozostały z serwisu czy zrobiłeś format?
_________________
Intel E8400 Asus P5K-E OCZ Reaper PC-9600 EVGA 9800GTX+ Samsung 830 2x64GB RAID0 Asus Xonar D2/PM Corsair 620HXEU Lian Li PC-V1000B WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.
|
Wto 19 Lis 2013, 16:50 |
|
|
krzyslikejazz
nowicjusz
Rejestracja: Wto 22 Paź 2013, 19:32 Posty: 12
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Po formatowaniu.
Laptop był ponownie w serwisie, ponieważ domagaliśmy się wymiany dysku. Otrzymaliśmy odpowiedź i dzisiaj sprawdzę, czy wszystko ok: ''WYMIANA DYSKU Z 750GB 5400RMP NA 750GB 7200RMP'' Dziwie się, że w naszej najmocniejszej konfiguracji, dali fabrycznie dysk 5400RMP.
ps.Po wcześniejszym serwisie, gdzie nic nie zostało zrobione i z wadliwym dyskiem laptop wrócił, do mojej dziewczyny, MSI zafundowało mu małą rysę na ekranie. Wspomnieliśmy o tym w mailu, ale nikt nie ustosunkował się do tego. Całe szczęście po tym serwisie, nie zniszczyli go bardziej, przynajmniej wizualnie.
ps2. Model, to dokładnie 9S7-175611-213, zastanawia mnie, dlaczego na stronach internetowych ten model jest z dyskiem 7200, a nasz miał 5400RMP?
|
Śro 18 Gru 2013, 16:58 |
|
|
kaijitsu
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39 Posty: 4878
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Nie rozumiem tytułu tego tematu. Ktoś odwiedzający forum czytając sam tytuł dojdzie do wniosku, że sklep jest nieuczciwy i oszukuje klientów. Nie potrafisz załatwić prostej rzeczy jaką jest zgłoszenie serwisowe i tworzysz eseje bo dysk był uszkodzony. Do kogo masz pretensje? Do sklepu?
Zdajesz sobie sprawę kto to jest oszust? Nikt Cie nie oszukał, kupiłeś sprzęt z wadliwym dyskiem. Wady produktu się zdarzają i kontrola jakości nie jest w stanie zweryfikować każdej sztuki.
_________________Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755MDell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740
|
Śro 18 Gru 2013, 17:31 |
|
|
krzyslikejazz
nowicjusz
Rejestracja: Wto 22 Paź 2013, 19:32 Posty: 12
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Jestem klientem sklepu, sklep na mnie się wypiął, gdy poprosiłem o załatwienie tego problemu i laptop sobie wędruje po serwisach od kilku miesięcy. Może wreszcie koniec tej tułaczki. Dysk był z fabryczną wadą, jeśli ja przez kilka miesięcy muszę dzwonić załatwiać i prosić, to tytuł tematu jest adekwatny. Nie oskarżyłem nikogo konkretnego, ktoś jest winny i mam prawo być wzburzony.
|
Śro 18 Gru 2013, 17:42 |
|
|
kaijitsu
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39 Posty: 4878
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Sklep NIE JEST gwarantem. Sklep przesłał laptopa na serwis do MSI i się od tego odcina. Równie dobrze mógłbyś (a powinieneś) wysłać laptopa bezpośrednio do producenta. Zaoszczędził byś czas i pieniądze. O jeżdżeniu z laptopem do sklepu nawet nie wspomnę. Co ma sklep wspólnego z tym, że MSI nie potrafiło zdiagnozować i rozwiązać problemu? Nie oskarżasz ale sugerujesz i kierujesz oskarżenia.
_________________Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755MDell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740
|
Śro 18 Gru 2013, 17:52 |
|
|
krzyslikejazz
nowicjusz
Rejestracja: Wto 22 Paź 2013, 19:32 Posty: 12
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Sklep nie zrobił nic, nawet gdy pracownik stwierdził, że z dyskiem jest ''coś nie tak''. Powiedziano mi, że mam osobiście wysłać na serwis msi, bo tak funkcjonuje gwarancja u nich. Teraz już wiem, żeby wystąpić o niezgodność towaru i niech sklep sam się martwi. Ja i moja dziewczyna mamy od kilku miesięcy ''zabawę'' w naprawianie szmelcu za 4 tysiące zł. Jedna ze stron jest winna, nie mieli zamiaru ustalić co mogło być przyczyną tej wady, dodatkowo nie naprawiono laptopa za pierwszym razem i uszkodzono ekran (mała rysa).
|
Śro 18 Gru 2013, 18:01 |
|
|
kaijitsu
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39 Posty: 4878
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Bo miałeś wysłać osobiście do MSI, od tego jest gwarancja producenta Pisałeś po rożnych forach robiąc szopkę. Na PPC Ci napisałem (i nie tylko ja) abyś reklamował z tytułu niezgodności towaru z umową. Zrobiłeś po swojemu. Jedna ze stron jest winna a ja widzę nie 2 a 3 strony. Cytuj: Sklep nie zrobił nic, nawet gdy pracownik stwierdził, że z dyskiem jest ''coś nie tak''. Co miał sklep zrobić? Odebrać laptopa z serwisu i wymienić Ci dysk? Cytuj: "Jedna ze stron jest winna, nie mieli zamiaru ustalić co mogło być przyczyną tej wady, dodatkowo nie naprawiono laptopa za pierwszym razem i uszkodzono ekran (mała rysa)." I to jest wina sklepu? To serwis producenta ma "mieć zamiar" ustalić i naprawić wadę. Sklep Ci go nie naprawił, zrobił rysę?
_________________Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755MDell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740
|
Śro 18 Gru 2013, 18:17 |
|
|
krzyslikejazz
nowicjusz
Rejestracja: Wto 22 Paź 2013, 19:32 Posty: 12
|
Re: X-Kom.PL, czy serwis?Kto jest oszustem?
Pisałeś, ale laptop był już oddany do serwisu więc nie mogłem zmienić tego. Sklep mógł się tym zająć, poinformować jakie mam prawa gdy osobiście przyjechałem z tym laptopem do nich, do Rzeszowa, a sklep umył ręce. Chwalił serwis, że jest świetny i mi to zrobią. Mylili się. Mam nauczkę, następnym razem postąpię inaczej.
|
Śro 18 Gru 2013, 18:28 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 70 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|