|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Czy X-Kom potrafi zachować się jak należy?
Autor |
Wiadomość |
kubam
nowicjusz
Rejestracja: Pią 08 Lis 2013, 22:54 Posty: 1
|
Czy X-Kom potrafi zachować się jak należy?
Witam.
Zakupiliśmy w zeszłym roku tablet GoClever. Co 3-4 miesiące tablet lądował w serwisie - jesteśmy po 3 naprawie, oczywiście znów problem. Tablet w zasadzie możemy wyrzucić albo jeździć zgłaszać go na gwarancji tak długo jak będzie ona obowiązywała.
Niestety zakup był dokonany na firmę, tablet miał służyć do lekkich prac, a X-Kom stosuje, oczywiście małym druczkiem, zapis na fakturze wyłączający ich odpowiedzialność - czyli bujaj się frajerze. Problem w tym, że żaden z sprzedawców nie raczył nas o tym poinformować - faktura została wydrukowana, wsadzona w pudełko i do domu. O całości przypadkiem zostaliśmy poinformowani podczas drugiego zgłoszenia reklamacyjnego. Sami sprzedawcy podczas wizyt zachowywali sie co najmniej nie właściwie, czasami mając wręcz pretensję, że przychodzimy z takim problemem. I co mamy z wami zrobić? Czy X-Kom potrafi w takiej sprawie stanąć na wysokości zadania i pokazać jednak jakość obsługi? Na ten moment to co sobą prezentuje sprzedawca to delikatnie mówiąc porażka, szczerze wszystkim odradzam. Samo stosowanie zapisu na fakturach wyłączających odpowiedzialność sprzedawcy w formie drobnego zapisu na dole faktury, bez wyraźnego poinformowania nadaje się tylko do sądu. Jakieś rady?
|
Pią 08 Lis 2013, 23:08 |
|
|
kingpl
Moderator
Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29 Posty: 742
|
Re: Czy X-Kom potrafi zachować się jak należy?
Przepraszam ale nieznajomość prawa nie zwalnia z jego egzekwowania. Ustawa konsumencka dotyczy tylko konsumentów, a nie podmiotów gospodarczych i x-kom nie ma nic do tego. Jeśli strony przed zakupem, nie porozumiały się co do treści zobowiązań (a mało kto to robi) to zostaje jedynie gwarancja producenta, i to z nim należy się dogadywać, bo x-kom teoretycznie nie jest już stroną w tym sporze.
Poza tematem, często gwarancje dla firm są krótsze (6/12 miesięcy) i jest to całkowicie zgodne z prawem o czym też nie każdy wie.
_________________Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PLDell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550 Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300
|
Sob 09 Lis 2013, 19:58 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Czy X-Kom potrafi zachować się jak należy?
kubam czy reklamacja odbywała się za pośrednictwem naszej firmy? Jeżeli tak to prosimy o przesłanie na PW numeru zgłoszenia reklamacyjnego (RMA).
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 12 Lis 2013, 11:18 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|