forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Ubezpieczenie firma uCARE
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=6088
Strona 8 z 34

Autor:  Rafał8 [ Nie 14 Gru 2014, 11:37 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Witam
Zakupiłem tablet dell venue 8 09.2014r. do tego zostałem namówiony na ubezpieczenie ucare. Tablet został uszkodzony,a szkoda została zgłoszona 10.12.2014r w treści zgłoszenia podałem w jakich okolicznościach został uszkodzony ,a mianowicie podczas podchodzenia do lądowania podczas turbulencji został stukniety to nie było poważne udeżenie wyświetlacz niepękł ale pojawiły sie na nim paski.zostałem poinformowany że zgłoszenie zostało przyjęte i czeka na decyzje,a informacjia do mnie ma zostać przesłana w ciągu 24h.Tak się stało dostałem decyzje po 24h ale odmowną gdyż nie w skazałem przyczyny uszkodzenia.Napisałem odwołanie od tej decyzji na które firma ucare może odpowiedzieć do 30 dni jak zostałem poinformowany.
Podejrzewam że decyzja negatywna została wydana celowo aby przeciągnąć zwłoke w uznaniu szkody mimo że wszystkie informacje zostały podane.
numer szkody CLM141210-0115
pracuje za granicą i tablet jest mi niezbedny w czasie wolnym wiec czekam do końca przyszłego tygodnia,nie tyle na wydanie decyzji co na całkowitą naprawę,wymiane,wydanie sprzętu zastępczego,albo zwrot finansowy za sprzęt,jeżeli firma uCare nie wywiąże sie ze swoich zobowiązań kieruje sprawę do rzecznika ubezpieczonych.
ja nie proszę tylko żądam bo za to zapłaciłem i w tym momencie ktoś mnie oszukał(XKOM albo ucare)

Autor:  Ucare [ Pon 15 Gru 2014, 13:38 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Szanowny Panie,

w dniu dzisiejszym Pana odwołanie zostanie rozpatrzone, w sprawie decyzji będziemy się z Panem kontaktowali telefonicznie.

Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  kwiat [ Pon 15 Gru 2014, 15:26 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Witam.
CLM141127-0495
naprawa przeciąga się, po kontkacie z infolinią uCARE, nie dowiedziałem się konkretów zgodnych z OWU - nie został mi przedstawiony termin przedłużonej naprawy, jak i powód jej wydłużenia.
Dowiedziałem się że telefon znajduje się w serwisie iMAD, po kontakcie dowiedziałem się że telefon kwalifikuje się do wymiany, a uCARE nie podejmuje żadnych kroków w celu rozwiązania sytuacji, w czwartek dowiedziałem się że w środe mój telefon będzie naprawiony, po kontakcie dzisiaj dowiedziałem się że nie wiadomo kiedy będzie naprawiony!
Żądam wyjaśnien, pozdrawiam.

Autor:  arturex [ Pon 15 Gru 2014, 22:46 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Dla mnie jest to cokolwiek dziwna sytuacja z tymi odmowami, ponieważ jeżeli kupuję ubezpieczenie od uszkodzenia z mojej winy oraz od kradzieży to dlaczego ktoś mi odrzuca takie zgłoszenie. Takie ubezpieczenie działa tak że jeżeli zrzuce sprzęt z 10 piętra to UCARE ma zakichany obowiązek go wymienić bez najmniejszych zastrzeżeń bo wzięli za to pieniądze.
Od firmy UCARE nadal nie dostałem odpowiedzi w sprawie mojego roszczenia. Wynika z tego że najpierw takie zgłoszenia olewają a dopiero jak się zrobi awantrę to dopiero zaczynają działać.
Wniosek jest prosty. NIGDY WIĘCEJ UBEZPIECZEŃ SYGNOWANYCH PRZEZ UCARE.

Autor:  Ucare [ Śro 17 Gru 2014, 13:29 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

kwiat napisał(a):
Witam.
CLM141127-0495
naprawa przeciąga się, po kontkacie z infolinią uCARE, nie dowiedziałem się konkretów zgodnych z OWU - nie został mi przedstawiony termin przedłużonej naprawy, jak i powód jej wydłużenia.
Dowiedziałem się że telefon znajduje się w serwisie iMAD, po kontakcie dowiedziałem się że telefon kwalifikuje się do wymiany, a uCARE nie podejmuje żadnych kroków w celu rozwiązania sytuacji, w czwartek dowiedziałem się że w środe mój telefon będzie naprawiony, po kontakcie dzisiaj dowiedziałem się że nie wiadomo kiedy będzie naprawiony!
Żądam wyjaśnien, pozdrawiam.


Szanowny Panie,

zgodnie z rozmową telefoniczną potwierdzam, że likwidacja szkody zostanie zakończona w tym tygodniu.
Przepraszamy serdecznie za opóźnienia związane z dostarczeniem do Pana urządzenia.

Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  Ucare [ Śro 17 Gru 2014, 14:04 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

arturex napisał(a):
Dla mnie jest to cokolwiek dziwna sytuacja z tymi odmowami, ponieważ jeżeli kupuję ubezpieczenie od uszkodzenia z mojej winy oraz od kradzieży to dlaczego ktoś mi odrzuca takie zgłoszenie. Takie ubezpieczenie działa tak że jeżeli zrzuce sprzęt z 10 piętra to UCARE ma zakichany obowiązek go wymienić bez najmniejszych zastrzeżeń bo wzięli za to pieniądze.
Od firmy UCARE nadal nie dostałem odpowiedzi w sprawie mojego roszczenia. Wynika z tego że najpierw takie zgłoszenia olewają a dopiero jak się zrobi awantrę to dopiero zaczynają działać.
Wniosek jest prosty. NIGDY WIĘCEJ UBEZPIECZEŃ SYGNOWANYCH PRZEZ UCARE.


Szanowny Panie,

decyzje o przyjęciu odpowiedzialności są podejmowane w oparciu o Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Dokument ten szczegółowo stanowi m.in. o zakresie ubezpieczenia ( paragraf 3) lub przypadkach, w których brak jest takiej odpowiedzialności ( paragraf 8).
Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.

W odniesieniu do złożonej reklamacji proszę o kontakt na priv z informację z jakiego adresu e-mailowego i kiedy roszczenie zostało przesłane.
Nie odnajduję Pańskiej wiadomości, jak otrzymamy powyższe informację niezwłocznie udzielimy odpowiedzi.

Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  gabriel120 [ Pią 19 Gru 2014, 15:56 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

5 Grudnia zgłosiłem szkodę do UCARE. w Pn 8.12 wysłałem telefon kurierem. Od 11.12 czekam na informacje o statusie naprawy i cisza ze strony Regenersis. Tylko automatyczna wiadomość o trzech dniach roboczych na odpowiedź. Nr szkody clm141205-0272 Bardzo proszę o jakąś informację

Autor:  MarGo [ Wto 23 Gru 2014, 01:26 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Niebawem wyjezdzam na 3 tygodnie za granice i prawdopodobnie bede kupowal w x-com lustrzanke cyfrowa i byc moze wymienie laptopa na nowszy.
Zastanawiam sie, czy wykupic ubezpieczenie podrozne, ktore dziala wylacznie na czas wyjazdu, czy wykupic ubezpieczenie u care oferowane przez x-com.
Plusy sa takie, ze u care daje ubezpieczenie na co najmniej rok, natomiast ubezpieczenie podrozne trwa wylacznie na czas podrozy.
Jezeli chodzi o serwis to znam juz wasze opinie na temat u care i z tego co sie orientuje naprawami zajmuje sie firma Regenersis. Pracuje tam moj znajomy i wszelkie sprzety, ktore mam na gwarancji oddaje zawsze jemu bezposrednio i zwykle nastepnego dnia mam je naprawione. Pod tym wzgledem sie nie przejmuje.

Mam natomiast pytanie jak wyglada sprawa w przypadku gdy ukradna mi moj sprzet?
Czy ktos ma moze doswiadczenia jak wyglada sytuacja w przypadku kradziezy?
Czy firma rzeczywiscie daje nowe urzadzenie, czy to tylko mit, podobnie jak z terminem ich napraw serwisowych?

Skradziono mi juz kiedys na wakacjach laptopa i komorke i niestety nie byly ubezpieczone.
Dzis wiem, ze lepiej miec ubezpieczenie jezeli ma sie drogi sprzet.

Korci mnie wykupic ubezpieczenie u care, bo jest na caly rok, a podrozne tylko na czas podrozy.
Prosze o wasze opinie w tym temacie.

Autor:  Ucare [ Wto 23 Gru 2014, 11:55 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

gabriel120 napisał(a):
5 Grudnia zgłosiłem szkodę do UCARE. w Pn 8.12 wysłałem telefon kurierem. Od 11.12 czekam na informacje o statusie naprawy i cisza ze strony Regenersis. Tylko automatyczna wiadomość o trzech dniach roboczych na odpowiedź. Nr szkody clm141205-0272 Bardzo proszę o jakąś informację



Szanowny Panie,

w dniu wczorajszym urządzenie po naprawie zostało do Pana wysłane.

Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  gabriel120 [ Wto 23 Gru 2014, 20:37 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ucare napisał(a):
gabriel120 napisał(a):
5 Grudnia zgłosiłem szkodę do UCARE. w Pn 8.12 wysłałem telefon kurierem. Od 11.12 czekam na informacje o statusie naprawy i cisza ze strony Regenersis. Tylko automatyczna wiadomość o trzech dniach roboczych na odpowiedź. Nr szkody clm141205-0272 Bardzo proszę o jakąś informację



Szanowny Panie,

w dniu wczorajszym urządzenie po naprawie zostało do Pana wysłane.

Z poważaniem
Centrum Pomocy



Właśnie dostałem telefon i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Mam jednak jeszcze pytanie dotyczące ubezpieczenia. Na jakiej zaasdzie działa ubezpieczenie właśnie po naprawie telefonu uszkodzone go z własnej winy? Wg papierów jest ono aktualne do marca 2015 i potem "wchodzi" standardowe ubezpieczenie. Czy tutaj nic się nie zmienia? nadal mam ubezpieczenie od uszkodzeń do marca 2015?

Autor:  Ucare [ Wto 30 Gru 2014, 16:14 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

gabriel120 napisał(a):
Ucare napisał(a):
gabriel120 napisał(a):
5 Grudnia zgłosiłem szkodę do UCARE. w Pn 8.12 wysłałem telefon kurierem. Od 11.12 czekam na informacje o statusie naprawy i cisza ze strony Regenersis. Tylko automatyczna wiadomość o trzech dniach roboczych na odpowiedź. Nr szkody clm141205-0272 Bardzo proszę o jakąś informację



Szanowny Panie,

w dniu wczorajszym urządzenie po naprawie zostało do Pana wysłane.

Z poważaniem
Centrum Pomocy



Właśnie dostałem telefon i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Mam jednak jeszcze pytanie dotyczące ubezpieczenia. Na jakiej zaasdzie działa ubezpieczenie właśnie po naprawie telefonu uszkodzone go z własnej winy? Wg papierów jest ono aktualne do marca 2015 i potem "wchodzi" standardowe ubezpieczenie. Czy tutaj nic się nie zmienia? nadal mam ubezpieczenie od uszkodzeń do marca 2015?


Dzień dobry,

oczywiście po naprawie urządzenia Ubezpieczenia nadal obowiązuje, zgodnie z Warunkami Ubezpieczenia, Suma Ubezpieczenia ulega pomniejszeniu aż do całkowitego jej wyczerpania. Paragraf 1 ust. 21 WU.

Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  Abyss87 [ Wto 30 Gru 2014, 16:25 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

CLM141021-0653
Telefon odebrany przez kuriera 27 Pażdziernika !!! wieczny brak informacji z serwisu, zastanawia tylko fakt kto jest tu bardziej niekompetentny ucare czy ich serwis, telefon miał pęknięty wyświetlacz, do naprawy w dowolnym serwisie w 2 dni, co może zajmować 2 miesiące? Na prośbę zwrotu mojej własnośći nie zabardzo wiedzą jak zareagować.
Nie żądam wyjaśnień. Żądam zwrotu mojej własności w stanie jakim do was trafił lub w pełni sprawnego (na co raczej nie liczę).

Autor:  Ucare [ Śro 31 Gru 2014, 13:45 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Abyss87 napisał(a):
CLM141021-0653
Telefon odebrany przez kuriera 27 Pażdziernika !!! wieczny brak informacji z serwisu, zastanawia tylko fakt kto jest tu bardziej niekompetentny ucare czy ich serwis, telefon miał pęknięty wyświetlacz, do naprawy w dowolnym serwisie w 2 dni, co może zajmować 2 miesiące? Na prośbę zwrotu mojej własnośći nie zabardzo wiedzą jak zareagować.
Nie żądam wyjaśnień. Żądam zwrotu mojej własności w stanie jakim do was trafił lub w pełni sprawnego (na co raczej nie liczę).


Dzień dobry,

przepraszamy za wydłużony proces naprawy urządzenia, serwis oczekiwał na części zamienne.
Zgodnie z informacją przekazaną telefonicznie przez konsultanta urządzenie zostanie przesłane po naprawie w dniu 05.01.

Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  Abyss87 [ Sob 10 Sty 2015, 12:22 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Dziś już 10 stycznia i czy otrzymałem już telefon? NIE. Czy ktoś raczył się zadzwonić i wymyślić znowu jakąś ściemę? NIE.
Zadzwoniłem sam i akurat niebyło wolnego konsultanta, cuż za niesamowity zbieg okoliczności, ale jak wszystkich klientów traktujecie tak samo to pewnie telefon się wam urywa. Pani spisała moje dane i jak któryś z konsultantów będzie już wolny to oddzwonią. Czy ktos do mnie oddzwonił? NIE.
Kompletnie niepoważna firma i serdecznie nie polecam nikomu.
Chyba jedynym sposobem na odzyskanie telefonu będzie droga sądowna.

Autor:  Jack70 [ Nie 11 Sty 2015, 14:51 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Jestem ciekawy czy ktoś z firmy X-kom czyta zapisane tutaj wypowiedzi.
Pośrednicząc w sprzedaży tej wątpliwej usługi Ja osobiście spalił bym się ze wstydu.
Widać w firmie uCare olewanie klienta zapisało się jako standard a załatwienie wszelkich problemów na chybił trafił to norma.
Każda szanująca się firma dba o rzetelne informowanie klienta o każdej zaistniałej sytuacji związanej z jego sprzętem...
W tych przypadkach opisanych tutaj,większość z nich woła o pomstę do nieba..
MOŻE NAJWYŻSZY CZAS BY X-KOM ZMIENIŁ UBEZPIECZENIOWEGO PARTNERA ????

Strona 8 z 34 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/